Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב יש חלונות חשמל (כניראה מקורי). החלון עולה ב 3/4 ואז יש רעש של גלגל שיניים חורק והחלון נעצר.

כדי לסגור סופית צריך למשוך את החלון עם היד כדי לעזור לו לעלות.

אני רוצה לפתוח כדי לבדוק מה התקלקל שם.

איך מסירים את הפנל בדלת נהג?

הרכב מדגם 5 דלתות.

פורסם

אני מקווה שאני זוכר נכון (עברו כמה שנים מאז מכרתי את הרכב... :oops:):

ראשית, תפתח את הגריל של הרמקול ותפרק אותו (4 ברגים).

לאחר מכן, תפרק את ידית האחיזה (2 ברגים, אחד בכל קצה. הם מכוסים בכיסוי פלסטי ריבועי).

לסיום הריפוד תפוס לדלת עצמה עם קליפסים. תכניס מברג שטוח ותחפש לאט לאט איפה כל קליפס ואז בעדינות תמשוך החוצה.

ככה אולי תצליח להציל חלק מהקליספים שלא יישברו.

 

נ.ב. אני זוכר משהו גם עם המסגרת של ידית הפתיחה הפנימית אבל לא זוכר בדיוק מה הלך שם :roll:

פורסם

נדמה לי שאת הידית לא מפרקים אלא רק את המסגרת שלה. אני כמעט בטוח שהמסגרת תפוסה ע"י בורג אבל שוב, עבר הרבה זמן... :oops:

 

אני מוכן לעזור לך במידה ואתה מאזור חיפה.

 

נ.ב. אם יש לך תמונה של הדלת מבפנים, תעלה. אולי זה ירענן את הזיכרון שלי.

פורסם

כשאני אפרק אנסה לצלם. פשוט עכשיו כניראה שהלך הקלאץ' אז סדר העדיפות הישתנה.

אולי אתה יודע מהו מחיר הגיוני לקלאץ ברכב הזה?

 

אגב, השנה היא 1997 ולא מה שרשום בכותרת

×
×
  • תוכן חדש...