Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6130 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז השאלה כמו בכותרת, מה הסיכויים למצוא איפשהו במדינת ישראל ספר רכב עבור דייהטסו שרייד 1992, מנוע 1000 ?

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

אני מתכוון לספר שמפורטים בו דברים כמו שמנים מומלצים, לחצי אוויר וכדומה

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

תתקשר למישהו שמפרסם ביד 2 שרייד כמו שלך למכירה מיד ראשונה.

תשאל אם אפשר לבוא אליו לצלם את הספר רכב :).

 

ובנימה רצינית יותר, האינטרנט הוא מקום גדול ויש בו הכל. רק צריך לדעת לחפש.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

יש זקן אחד שקנה רכב כזה חדש מהחברה בשנת 1992.

הספר עדיין מונח בתא הכפפות מחכה לך.

כל מה שצריך זה למצוא את אותו הזקן ולבקש ממנו לצלם את הספר (רק להיזהר מזכויות היוצרים).

 

יניב.

***YMM***

DAEWOO LEGANZA

***************

פורסם

אם זה מידע ספציפי כמו סוגי שמנים, לחצי אויר, וכדו'

אני חושב שיהיה יותר קל לברר את המידע הזה מאשר לחפש ספר ולצלם..

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

כשאתם אומרים את זה ככה, זה נשמע כ"כ קל.

אבל נראה אתכם מצלצלים למישהו שפרסם את האוטו למכירה ביד 2, זה נשמע כך:

 

אני: שלום, ראיתי שפרסמת למכירה ביד 2 דייהטסו שרייד מודל 1992

מר-מוכר: *בקול שמח למדיי* נכון מאוד !

אני: אפשר לקנות/לצלם ממך את הספר רכב ?

 

ואז להלן 3 אפשרויות שקרו לי היום:

 

מר-מוכר1: חחחחחחחחח מה אתה רציני ?

אני: כן !

מר-מוכר1: אז לא. *ניתוק*

 

מר-מוכר2: אז אתה לא רוצה לקנות את האוטו ?

אני: לא, רק את הספר רכב

מר-מוכר2: אז לא (או אין לי)

 

מר-מוכר3: *ניתוק*

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם
אם זה מידע ספציפי כמו סוגי שמנים, לחצי אויר, וכדו'

אני חושב שיהיה יותר קל לברר את המידע הזה מאשר לחפש ספר ולצלם..

 

:?:?:?:?:?

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם

לפי דעתי, כדאי להיעזר קצת בסובלנות ולחפש באינטרנט. אולי אפילו תמצא PDF בחינם.

 

הנה דוגמא של אתר ראשון שמצאתי בנושא (ניראה שאין שם דייהטסו): http://pdftown.com

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המנוע שיש לי הוא מסוג CB23, נכון ?

חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי את הדגם על המנוע

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

פורסם

קומפי, הצלחת למצוא משהו שחיפשתי ברחבי הרשת כבר למעלה מחודש, תודה !

 

ואם כבר יש נושא, אז אני אשאל איזה שמן מומלץ לשים באוטו ?

אני בדיוק לפני טיפול, ומעוניין לבצע את הטיפול לבד.

לגביי פלאגים - ראיתי שהכי טוב לקחת של NGK, פילטר שמן, דלק ואוויר אני אקנה מקוריים מאיזה חנות חלפים.

כרגע זה השמן שיש:

1317_200_100.jpg

 

להישאר איתו ? או להחליף למשהו אחר ?

כרגע צריכת השמן בערך 250מ"ל ל1000 ק"מ.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

×
×
  • תוכן חדש...