Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שחלקכם יודעים יש לי איביזה 2001 1.6.

האוטו התחיל לעשות לי בעיות בהנעה בבוקר, אני נותן סטרטר והוא לא מניע, רק אחרי כמה פעמים עם טיפה גז.

אחרי התחלת נסיעה הוא היה מגמם טיפונת ומסתר אחרי שמתחמם, האוטו היה במוסך היום מצאו במחשב תקלת חיישן "הנעת בוקר" הוא הוחלף אבל עדיין האוטו לא מניע חלק כשהוא קר.

אני מגיע לצומת בהילוך שני/שלישי מוריד לניוטרל ומגיע לצומת הוא נכבה פעם ב....

יש לו "נפילת" טורים לעיתים רחוקות.זה קרה לי פעם והחלפת את החלק שהיה צריך זה היה הגומי המקשר בין הפילטר וראש מנוע.

מישהו מכיר את התופעה?

Seat Ibiza MK3 :twisted:

  • ספונסר פורום
פורסם

תקלה כזאת תופיע בדרך כלל מחיישן טמפ תקול (שאתה כבר החלפת אותו)

או בעיות של לכלוך או כיול לא נכון של מצערת המנוע ,תברר במוסך

האם במסגרת הטיפול שביצעו האם ניקו לך את המצערת וביצעו כיול ,

זה מאד משמעותי בהנעת בוקר וביצוב הסלד כאשר המנוע קר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
תקלה כזאת תופיע בדרך כלל מחיישן טמפ תקול (שאתה כבר החלפת אותו)

או בעיות של לכלוך או כיול לא נכון של מצערת המנוע ,תברר במוסך

האם במסגרת הטיפול שביצעו האם ניקו לך את המצערת וביצעו כיול ,

זה מאד משמעותי בהנעת בוקר וביצוב הסלד כאשר המנוע קר .

 

אבא שלי היה עם הרכב במוסך ואני לא יודע בדיוק אבל אני ירד יום ראשון בעזרת ה' גם למוסך לבדוק.

חיישן טמפרטורה אמור גם להראות לי את הטמפרטורה במחשב דרך שבאיביזה שלי? כי הוא מראה לי טמפרטורה לא אמיתית(לא בטוח שזה קשור אבל סתם מעניין אותי לדעת.)

 

ואני ירד שוב לבדוק את העניין.

Seat Ibiza MK3 :twisted:

×
×
  • תוכן חדש...