Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי פורום יקרים,

סוף סוף אחרי הרבה מאוד זמן(כמה חודשים מאוד אינטנסיביים), והרבה מאוד התייעצויות, לבטים, החלטות, חפירות והרבה הרבה מאוד כאב ראש ועיסוק אינטנסיבי בנושא(ממש הפכתי לחולה מזה:) הרכבתי את המערכת ברכב.

 

זאת המערכת כניסה הראשונה שלי לתחום האודיופיליה. הרכיבים שנבחרו לאחר הרבה בחירות ושוב חזרה אחורה, בחירות ושוב חזרה אחורה וכן הלאה וכן הלאה...הם:

ECLIPSE 7200MKII

SUNDOWN 4.100D-LEGATIA 6+LEGATIA 1V2

SUNDOWN SAE1000D-ARSENAL 10

הרכיבים הותקנו במזדה 2 והתוצאה נפלאה!

 

את המערכת התקין יוסי היקר שעשה עבודה נפלאה, מקצועית ברמה הכי גבוהה, מרובת סבלנות עם דגשים לפרטים הכי קטנים ובהנאה רבה!

 

תודה לדני G שהתייעצתי איתו רבות בבחירת הסטאפ וגילה סבלנות רבה תמיד, לאליקו הגבר גבר(!), לעידן דויד הרוקפורדי, ל AUDIO KING(המסתורי:) ולצביקה שורלאק ואם יש מישהו ששכחתי-סורי.

 

(את הסנדאון 4 ערוצים הבאתי מארה"ב ביחד עם האקליפס לפני הבחירה של הסט ולא היה לי כח ותקציב למכרו ולהביא מגבר ברמת הסט, אם כי מתגלה שהוא עושה עבודה נחמדה+)

 

שוב תודה, מקווה להנות מהמערכת ואתם מוזמנים לשמוע במפגשים הקרובים :)

 

תמונות בקרוב...

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש!

אבל כמו שאמרת לבד,המגבר 4 ערוצים כרגע הוא החוליה החלשה,(לסט אפ הזה)

אבל תתן כצת זמן למערכת שלך להיפתח,ואז אחרי כמה חודשים תחליף לTRU

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

תתחדש!אתה שומע מוזיקה מצויינת!:)

לא הספקתי להתרשם ממערכת שלך עם דלת חצי מפורקת ,אז אוליי אחריי ה break-in.

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

אני לא חושב שהמגבר הוא חוליה חלשה...

 

אני חושב שהחסרון במיד ומגבר למידים - זה חוליה חלשה

 

תתחדש תהנה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בודאי ש 3 WAY יהווה פה את השיפור הכי ניכר שאני יכול לעשות.

אבל אם אני רוצה לשדרג את ה 2 WAY ייתכן ויש סיבה

אני ו idan david בחנו את הסט בווליום ממוצע+ עד גבוהה ויש עירבוב של הצלילים והבהירות של הסט נהרסת מעט-דבר שלפי השערותיו נובע מהמגבר. ייתכן שזה כי הסט עוד לא נפתח אך בהחלט ייתכן שזה גם בשל המגבר.

 

בכללי אני יכול להגיד שהתחושה היא שבאמת הצלחתי ליצור מערכת עם "במה" טובה ואיכות לא רעה בכלל-לערכתי החלל הפנימי של המזדה תרם לכך.

מקווה להמשיך להתקדם וללמוד.

ותעזרו לי בכיוונים! :)

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

יוסי השיג בלי בעיה במיידי.

הכנסתי 2 דין ובדין הנותר הכנסתי תא כזה. בעתיד יכול לשמש המקום לפרוססור.

ECLIPSE7200MKII, L6L1V2, GENESIS DUAL MONO EXTREME, ARSENAL 10, SUNDOWN SAE1000D

פורסם

תתחדש, אני בטוח שאתה מרוצה הרכיבים בהחלט טובים!

אני אשמח לראות תמונות מההתקנה שבטוח הייתה מצויינת...

 

תהנה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

תתחדש, התקנה ברמה גבוהה מאוד

הבניה של יוסי עם המתאם 2 דין, הפיכתו לדין אחד והוספת הקופסא, היא פשוט מלאכת אומנות,

כשראיתי אותה הייתי בטוח שזה חלק אורגינאלי של הרכב.

 

אין מה לעשות אין תחליף לניסיון ולידי זהב:-P

 

 

 

 

אלי

 

פורסם
מה אין תמונות .? 8)

קודם כול תתחדש .!

ועכשיו נישאלת השאלה העיקרית : איפו מצאתה מסגרת רדיו 1 דין למאזדה 2 :shock2:

לא קיים מתאם של דין אחד, נאלצתי לעשות התאמה ע"י הוספת תא איחסון.

פורסם

כרגיל עבודה יוצאת מהכלל,יפה ומסודרת!

הנעלי כבלים של מתח הם גם של קנוקונספט?

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10


×
×
  • תוכן חדש...