Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

306, 1.6 ידני, שנת 98.

 

המזגן מקרר היטב אך פועל לסירוגין בפתאומיות, לטענת המוכר זו בעיה מוכרת ב-306. לעומתו, יודעי דבר טוענים שהליקוי יכול להעיד על מנעד של בעיות מקלה ועד חמורה, וללא בדיקה אין לדעת אם עסקינן בתקלה פעוטה או ליקוי חמור, כגון בעיות הספק שבגינן מחשב הרכב מנתק את פעולת המדחס. הכצעקתה? בעלי 306 יודעים על "התקלה המוכרת"?

 

המוכר לא מוכן בשום פנים ואופן לתקן את התקלה. עם כל ההזדהות המוסכופובית, חשוד מאוד.

 

תודה למשיבים.

פורסם
מה מפסיק לפעול?

מדחס המזגן, או המפוח (מפסיק לצאת אוויר, או שהאוויר יוצא חם)?

 

מצטער על התגובה המאוחרת.

אין הזרמת אוויר כלל, וכשהמזגן חוזר לפעילות האוויר קר כרגיל.

פורסם

יש לי תופעה דומה בברלינגו 01

יש פעמים שאני מניע והמפוח לא פועל , אני לא יודע אם המדחס נכנס לפעולה

ואחרי כמה זמן או כיבוי והדלקה הוא עובד כרגיל

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

1. יותר מתאים לפורום טכני.

2. מאוורר המגן נמצא מתחת לדש-בורד בצד ימין, תתכן בעיה בחוטי החשמל.

תתכן בעיה גם בפיקוד המזגן כפי שאמרו פה,

תתכן בעיה גם ב "נגד אלקרוני" שהוא בעצם מעגל חשמלי המקבל פיקוד מקרת המזגן ומרגם אותה לעומת אוורור.

×
×
  • תוכן חדש...