Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

עכשיו חזרתי הביתה, וכרגיל אני לא מכבה את הרכב מיד אלא מחכה כמה דקות. בזמן שחיכיתי שמעתי רעש, יצאתי מהרכב וראיתי מים פורצים מהמיכל עיבוי ועושים רעש של רתיחה.

 

מד החום מראה 90. למה זה קרה ולמה מד החום מראה 90?

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

לפי מיטב זכרוני, במכוניות יפניות בד"כ אין מספרים בשעון החום. אלא אם כן יש לך שעון נוסף שחיברת מבחוץ, איך הבנת

שזה דווקא 90 מעלות ?

 

ועכשיו שסיימנו את החקירה הקטנה, רתיחת נוזל קירור נובעת מהתחממות המנוע היכולה לנבוע ממאוורר לא תקין, תרמוסטט

לא תקין, משאבת מים לא תקינה, יוניט מאוורר לא תקינה, שקע-תקע מאוורר לא תקין ועוד...

פורסם

תפסת אותי, הנחתי כי זה 90 בגלל שהמחוג עמד על האמצע בדיוק כמו תמיד.

יש לציין שהמאוורר עובד באופן תקין.

איך קורה מצב שהשעון חום לא מראה שהרכב חם כשהמים רותחים?

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם
תפסת אותי, הנחתי כי זה 90 בגלל שהמחוג עמד על האמצע בדיוק כמו תמיד.

יש לציין שהמאוורר עובד באופן תקין.

איך קורה מצב שהשעון חום לא מראה שהרכב חם כשהמים רותחים?

כנראה .ב90% יש לך ביעה בראש מנוע.

רתיחה במיכל עיבוי .זהו עודף לחץ במערכת קירור.

אתה יכול לחוש לפי הצינורות שהם מנופחים ממש

פורסם

למה אנשים חושבים שהסימן היחיד לראש מנוע הוא שמן במים או מים בשמן?:roll:

תבדוק קודם את הטרמוסטט.

פורסם
למה אנשים חושבים שהסימן היחיד לראש מנוע הוא שמן במים או מים בשמן?:roll:

תבדוק קודם את הטרמוסטט.

לא מחייב שסימן לאטם ראש תיהיה בסימנים של שמן במיים או באמולסיה אפורה על המכסה מילוי שמן.

פורסם

מניסיון לפני כשנה וחצי ברכב של אבי , סיויק 98 , היתה בעיה זהה , מיכל העיבוי התמלא מים חמים אשר יצאו מתוכו .

הבעיה יכולה להיות כמו שאמרו פה אולי ראש מנוע , אבל לא בדיוק .

בדוק שהרכב קר את מכסה הרדיאטור , בדוק את האטימות שלו והקפיץ, הוא נוטה להשאר בחלקו של הרדיאטור ,או להשבר .

תחליף למכסה זהה עם אותם לחצים .

פעולה ראשונית זו זולה מכל השערה אחרת ,בדוק ותודיע לנו .

אגב הטרמוסטט של המאוורר מתחילה לעבוד ב 92 מעלות בסיויק .

פורסם

אני אציין שהחלפתי פקק ברדיאטור, ואז הבעיה נפתרה לזמן קצר. מה שכן, הפקק החדש הוא ממש מעפן וזה מהפקקים האוניברסלים שמוכרים בחנויות חלפים.

 

אני חושב שבאמת הפקק זה הגורם של הבעיה והוא לא מחזיק את הלחץ כמו שצריך.

היום פתחתי אותו וראיתי שהחלק הפנימי שלו היכן שהקפיץ רופף לגמרי, אני לא ידוע אם ככה זה אמור להיות או לא.

 

היכן אני יכול לקנות באזור פתח תקווה פקק אמיתי של הונדה?

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

  • ספונסר פורום
פורסם

לדעתי רצוי להיכנס למוסך לבדיקת מערכת הקירור ולא להחליף חלקים בשיטת המצליח,מה שיגרום בוודאות להרס המנוע.

אני הייתי מתחיל בבדיקת הראדיאטור לסתימות,בעיה נפוצה מאוד בסיוויקים.

אורן

פורסם

אם אתה גר בפתח תקווה אז כנס למוסך הונדה בכפר סבא באיזור תעשיה. כי אני חושב שכבר אין מוסך של הונדה בפתח תקווה.

×
×
  • תוכן חדש...