Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6153 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אחרי הרבה חיפושים והתייעצות סוף סוף רכשתי רכב.

הרכב הגיע עם רדיו דיסק עתיק ודי מעאפן של פיוניר, ו 2 רמקולים שלא טרחתי אפילו לבדוק מה הם, אבל הם סבירים, בערך. מספיק בשביל לשמוע מוזיקה בלי להתבאס כל שניה שהסאונד מגעיל. יש גם 2 טוויטרים נחמדים, אותם אני חושב שאני אשאיר.

אני מחפש מערכת פשוטה יחסית, משהו שאני אוכל לשמוע בו מוזיקה בכיף, עדיפות גדולה לאיכות ויחס snr/db גבוה על פני עצמה נטו.

אני לא מפציץ ולא מחפש להתחיל להרים מסיבות בשכונה, אני רק רוצה לשמוע מוזיקה כמו שצריך באוטו, ובאיכות טובה.

חשבתי על שילוב של רדיו דיסק סביר+צמד קומפוננטים או צמד רמקולים 6X9+מגבר קטן שיוכל להחזיק את הקונפיגורציה טוב.

אני יודע שמי שקונה בזול משלם ביוקר, אז התקציב הוא 1000 ש"ח, אם צריך לזרוק עוד 100 או 200 שקל פנימה וזה שווה את זה- בכיף.

אשמח לקבל המלצות, תודה.

פורסם

במחיר הזה לא תקבל הרבה.

 

תחפש אחד מהמגברים האלו.

 

MAC AUDIO Z4200 JBL 75.4 יד שנייה במחיר טוב

 

 

קומפוננט תילך על המורל פולס 6.5

 

ויהיה לך חריגה קצת.

 

וככה תוכל לחבר את הקומפוננט ואת הרמוקלים האחוריים או את הקומפוננט ובעתיד תקנה סאב ותחבר אותו בגישור.

 

ככה הייתי עושה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

ממליץ על פיוניר בסיסי ע"פ הדרישות שלך, וקומפ' פולס מקדימה.

לגבי מגבר הייתי ממתין לעוד קצת תקציב, כי בכסף שנשאר לא תמצא באמת שום דבר ששווה את המשקל שלו.

אגב, תקופה ארוכה הייתי עם פולס לא מוגבר, מה שחשוב זה התקנה סבירה כדי לנצל אותו בהתאם למצב הנתון.

מתחדשת*

פורסם

אלמוג- אני לא הולך לשים סאב גם בעתיד. כמו שאמרתי, אני מעוניין במערכת בסיסית יחסית, רק שלא תהיה מעאפנה, זה הכל.

חשבתי על שילוב בערך כזה-

משהו בסגנון הזה- http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=392

עם רמקולים כאלו או משהו דומה- http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=307

ומגבר בסגנון הפלטינום אודיו V12 (אלא אם הוא זבל, ואז אני אשמח שתיידעו אותי לגבי זה....)

אגב, מישהו מכיר את הרדיו דיסק של פנסוניק CQ-C1100U?

זה מה שיש לי ברכב כרגע, אני לא יודע אם המכשיר עצמו זבל, או שהרמקולים גורמים לו להישמע ככה לחלוטין.

 

תודה על העזרה אנשים.

פורסם

אתה לא הולך על במה אחורית?!

 

והרדיו דיסק הזה נראה לי יספיק לך.

 

ואם אתה רוצה 6 על 9 אני ממליץ לך בחום על JBL CS3169 הדגם העדכני והמחודש של הדגם הזה הוא GT5963

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=678224

 

 

או שאם אתה רוצה יותא עוצמה ואיכות בתוספת כסף יש את MOREL PULSE 6X9

 

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=37554

 

 

בנוגע למגבר יספיק לך כל מגבר 4 ערוצים 60WRMS ומעלה.

| 2DIN: Pioneer AVHX25550BT|

| AMP: Genesis Dual-Mono | Comp: CLARUS C61-2 + L1PRO |

| (Mono: Rockford 1500-1BD | Sub: AA Havoc 15 (DC recon lvl 4 |

 

 

פורסם

מגניב איך אנשים בונים מערכות ברכב ב1000 ש"ח.

קבלו נאמר רק ברוח טובה... כן... :-D

לדעתי תשמור טוב טוב את הכסף, תחסוך לפחות שיהיה לך 3000, אז תהיה לך מערכת טובה, איכותית יחסית, אבל הרבה, הרבה יותר טובה מרמה שהמליצו כאן.

כמובן שאין סוף לדברים האלא, אבל תהיה חכם, אל תבזבז כסף על דראק.

 

PLATINUM AUDIO למשל :) או CARDINAL :)

פורסם

זה בסדר כולנו התחלנו עם מערכות ב1000 שקל עד שהגו'ק תוקף שוב תוקף עוד פעם תוקף , מנהל הבנק מתקשר והג'וק ממשיך לתקוף וכו' וכו' .

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
זה בסדר כולנו התחלנו עם מערכות ב1000 שקל עד שהגו'ק תוקף שוב תוקף עוד פעם תוקף , מנהל הבנק מתקשר והג'וק ממשיך לתקוף וכו' וכו' .

 

100%

אני זוכר את עצמי, עם אותם 1000 ש"ח.

פורסם

אבל אנשים, אתם מפספסים לחלוטין את הנקודה, אין פה (ולא יהיה) ג'וק, ואני ממש לא הולך להוציא 3000 שקל על מערכת לרכב, אין לי צורך בזה, את המוזיקה שלי באיכות מפוצצת אני שומע בבית, ואני לא בדיוק עושה נסיעות ארוכות עם הרכב. אני רק רוצה מערכת לאוטו שתספיק בשביל שלא ישמעו מעאפן, כי אין מה לעשות, אני פשוט לא מסוגל לסבול סאונד מחורבן.

אפילו מגבר לא חשבתי לשים עד שנתנו לי הרצאות עד כמה זה חשוב וזה שומר על הרמקולים, השאלה אם זה באמת הכרחי למערכת פשוטה יחסית.

כבר התחלתי לחשוב לקחת מערכת רמקולים טובה של מחשב ב 600 שקל, לפרק לה את הצורה ולבנות לה קייסינג שיתאים לרכב.... באה כבר מוגברת, ככה שרק צריך רדיו דיסק.

פורסם

מע' רמקולים של מחשב עובדת על 220V, ומיועדת לעבוד בסביבה מאד שקטה ונוחה מבחינת אקלים.

בדיוק הפוך מרכב.

 

אם אני הייתי במקומך:

קומפ' פולס/טמפו של מורל.

אם הרדיודיסק תקין ועונה על הצרכים- משאיר אותו.

אם לא קונה פיוניר ע"פ פונקציות נדרשות (USB, MP3, וכו')

 

כאן אתה אמור להיות די מרוצה.

 

אם לא- מגבר 2 ערוצים לזוג הקומפ'.

 

מעבר לזה? בידוד אקוסטי, מגבר נוסף/ אחר של 4 ערוצים וסאב. אבל אתה לא רוצה את זה, אז לא תגיע לזה.

 

אגב, תקופה ארוכה נסעתי עם פולס לא מוגברים, הם עושים את העבודה בסדר גמור.

מתחדשת*

פורסם

Romek- למעשה, רמקולים של מחשב עובדים על 12-24 וולט, תלוי במערכת. בתוך הסאב שמחובר לחשמל יש גם בד"כ שנאי, אבל נזנח את הרעיון.

בהנחה שאני לא שם מגבר, מה אני מאבד? (חוץ מפחות רעש רקע על האות, שכן אות מוגבר חיצונית תמיד יהיה איכותי יותר מאות שיוצא מוגבר מהמקור)

-במידה וזה רלוונטי, קחו בחשבון שאיכות ההרכבה והחיווט תהיה גבוהה ומקצועית מאוד, זה כבר מסודר.

פורסם

בהנחה שלא תרכיב מגבר, אתה מאבד: עוצמה (בעיקר בתחום הבאס), נקיון צליל והפרדה, נק' עיוות נמוכה יותר.

 

קח הכל בשלבים:

קודם כל הרמקולים, שהם בעצם הרכיב שהכי משפיע לדעתי על התוצאה הסופית.

אחר כך אופציה להחלפת הרדיו- אם הוא לא יספק אותך.

אם תהיה מרוצה ממנו תרכיב מגבר בתקציב שנשאר מהרמקולים.

 

אם תחליט שלא מספיק לך, זוג 6X9 מאותה חברה של הסט הקידמי יהיה תוספת נחמדה.

קח בחשבון שהם לא חייבים הגברה, כך שאתה לא חייב מגבר בעל 4 ערוצים.

מתחדשת*

פורסם

תודה על כל העזרה, זה בדיוק מה שאעשה.

יכול להיות שהרדיו דיסק לא תקין כיוון שיש קצת עיוותים שמנסים לנגן דיסק, אני אנסה לנקות את העינית כמו שצריך ולראות אם העניין מסתדר, אם לא, אני אחליף רדיו דיסק.

עדכון הבא בסופ"ש עם התוצאות.

 

תודה רבה לכם.

×
×
  • תוכן חדש...