Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהתרשמתי יש הרבה מאוד חברה מאשקלון אשדוד קריית גת ואפילו נתיבות (יחי הקלב)

 

אפשר להעמיד להצבעה לגבי המיקום המועדף

 

eli_i - אשקלון או סביבותיה

 

 

 

אלי

 

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

+1 אשקלון

אזור החניה של הקוסמוס מקום מושלם למפגשים מהסוג הזה...

אני יציין שבעבר היו נערכים במקום מפגשים לצערי לא של הפורום.וחבל

פורסם

עוד אשקלוני(כרגע נטול מערכת) שבעד מפגשים בסביבה 8)

 

ולמרות שני המקומות המאוד קרובים שהציעו יש לי עוד הצעה.

מאיזור אשקלון/ק.גת עד באר שבע יש לא מעט פארקים ואיזורי מנוחה למשפחות, יכול להיות נחמד.

 

בסוף נמצא את עצמנו בתחנות דלק כמו מפגשים אחרים שאני מכיר :lol:

:wink:

פורסם

אפשר להציע משהו?

 

עד עכשיו התפקדו אשדודים, אצ'קלונים, קריית גתים, ובארשבעים. אין טעם לעשות "מפגש אשקלון" או "מפגש באר שבע". מתברר שיש קהל דרומי גדול מאוד, ולדעתי מקום באמצע (ואם מישהו ממש רוצה לדייק, קריית גת היא בדיוק באמצע בין אשדוד לבאר שבע) ביום שישי שיכלול על האש באיזו חורשה נשמע מתכון מנצח.

 

אם מישהו מכיר חורשה נחמדה עם מגרש חנייה קרוב לשולחנות, נוח וברור להגעה (או שפשוט עושים שיירה) באיזור קריית גת \ צומת פלוגות \ כביש קריית גת - אשקלון (כביש 35) הוא מוזמן להציע את זה. נשמע לי כמו פשרה הוגנת לכל הצדדים.

 

אם המפגש ייערך באיזור הזה אני אשתדל להגיע, כמו גם עוד חבר'ה מהמרכז שאני בטוח שלא יתנגדו ואף עשו זאת בעבר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

פשרה טובה, אם זכור לי נכון התקיים כבר מפגש דרום בקרית גת.

 

קריית גתים הבמה שלכם תציעו מקום.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אוקיי מפגש דרומי ראשון יערך בקרית גת ,נפגש באזור המגה של קרית גת למי שמכיר מול הביג החדש שמוקם כרגע.

יש שם חנייה ענקית משם אפשר לזרום לאן שתרצו, במידה ויש מקום יותר טוב.

למגיעים מדרום כביש 40 כניסה דרומית ,עוברים 2 כיכרות בפניה הראשונה ימינה למתחם הסופר.[טיפה לפני תחנת הדלק פז]

למגיעים מצפון כביש 40 נוסעים עד הכניסה הדרומית ,ומשם נכנסים לפי ההסבר הנ"ל.

 

יום שישי ה 28-8-09 משעה 16:00 עד כניסת השבת למי ששמור שיצא בזמן להגיע הביתה.[מספיק זמן בכדיי שכולם ידעו]

במידה ומקובל על כולם ,אני מקווה שאפשר לצאת לדרך.

אני אצרף מפה בהקדם .

 

חברים תגיעו ואז אפשר יהיה לדבר על הכול ולקבוע משהוא שמוסכם על הרוב.:-)

[איתמר תנעץ אחרת לא יצא כלום]

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

מגיע, רק לדעתי רצוי להקדים טיפה את מועד התחלת המפגש,

מי שעובד יגיע מאוחר יותר כי הזמן עד כניסת השבת מ16:00

לא יותר מדי וחבל

 

 

 

אלי

 

פורסם

רצוי שתקבעו מקום שאפשר להגיע אליו עם GPS...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

באמת רצוי שזה יהיה בשעה 12 או 13:00 כי שבת נכנסת ב- 19:00 גזרו זמנים והרי לכם שעה וחצי מפגש...

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אז גם היה את הוויכוח של איפה להפגש והוחלט על קרית גת בחנייה של המגה.

אחלה מקום ומאוד פשוט להגיע לשם.

 

אשמח לראות את המפגשים חוזרים לאיזור הדרום, מה קורה איתך מנואל? מאז שהתגייסת נעלמת לנו :(

אני כרגע בלי מערכת וגם בקושי עם רכב אז אם אני מגיע זה רק לראות ולהכיר פרצופים חדשים :)

(עד הרכב הבא שאני מחכה לו כבר בנרות!, אני עם שרייד עם רדיו טייפ נשלף בנתיים :) )

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...