Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום מסלול עם מועדון BMW אוגוסט 2009


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השנה מסיבות כאלה ואחרות הביקורים שלי במסלול המקומי היו פחותים בהרבה משנים קודמות ולכן גם לא יצא לי לשתף אותכם בחוויותי מהמסלול, העובדה שגם לא עשיתי שום שיפור לרכב מזה זמן רב גם פגע במוטיבציה שלי לצאת למסלול או לכתוב על ימי המסלול.

 

תאריך:10/8/2009

מקום: PORTLAND INTERNATIONAL RACEWAY

הארוע: BMW HIGH PERFORMANCE DRIVING EDUCATION

 

האמת היא שלא היה שום ארוע מיוחד לספר עליו, ה M3 שלי עדיין מפגינה ביצועים מרשימים בהתחשב במספר שנים והקילומטרים שעברו עליה ומנגד מספר הכוחות סוס המצומצם שבקרביה ביחס למתחרות. אך עדיין אין לי שום בעייה לעשות חיים קשים לפורשים עם 350-400כ"ס ויותר.

 

הסטודנט או יותר מדויק סטודנטית שלי הפעם היה בחורה צעירה עם מיני קופר אוטומאטית, בדיוק כמו שאנחנו המדריכים אוהבים, שום דבר מפחיד בידיים של טירון שגורם לך להצטער על היום שבחרת להיות מדריך כדי לחסוך קצת כסף. כמה הקפות עם המיני האנמית היו תענוג לא צפוי, אומנם כח אין, אבל ההיגוי פשוט מדהים, הרבה תודות לבסיס הגלגלים הקצרצר.

 

מה שהיה מעניין הפעם היא המגוון הגדול של הרכבים שהופיעו שלא יצא לי לראות על המסלול בעבר כמו אסטון מרטין ולוטוס 211:

034.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg

040.jpg

041.jpg

043.jpg

044.jpg

פורסם

רק התמונות ממחישות מה הולך שם... :-)

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

באמת נראה כמו חלום רטוב במיוחד :-)

 

כמה סוסים נשארו ל-M שלך אם אפשר לדעת?

ומה שאתה אומר על המיני הוא שמיני קופר S תהיה מכונת נהיגה מהנה במיוחד? :-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מאיפה אתה בעולם?! אם אפשר לדעת...

פשוט תענוג מה שהולך שם, איפה אנחנו ואיפה הם.

-עריכה-

אני רואה שאתה מארה"ב...

להחזיק 911 ישנה שם זה לא עסק יקר כמו בארץ נכון?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
באמת נראה כמו חלום רטוב במיוחד :-)

 

כמה סוסים נשארו ל-M שלך אם אפשר לדעת?

ומה שאתה אומר על המיני הוא שמיני קופר S תהיה מכונת נהיגה מהנה במיוחד? :-P

 

בסביבות 240 כ"ס מקוריים.

אין לי ספק שמיני קופר S מספקת הרבה הנאה מנהיגה.

 

תמונות נוספות:

http://cwhitephoto.zenfolio.com/p451358691

פורסם
בסביבות 240 כ"ס מקוריים.

אין לי ספק שמיני קופר S מספקת הרבה הנאה מנהיגה.

 

תמונות נוספות:

http://cwhitephoto.zenfolio.com/p451358691

 

 

תודה רבה!

 

איזו יפה היא:

http://cwhitephoto.zenfolio.com/p451358691/h38b2bfa#h38b2bfa

 

נוסטלגיה משובחת!:-)

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

×
×
  • תוכן חדש...