Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה..

אני ו-2 חברי יצאנו בתאריכים 7.7.09-12.7.09 לטיול בצפון איטליה.

מטרה מספר I: לשטוף את העיניים בחומר יוקרתי שלא קיים בארץ הקודש

מטרה מספר II: להנות מנוף מרהיב

מטרה מספר III: לחוות את המהות האיטלקית: אוכל טוב, נהיגה בכבישים מהנים ואנשים ממש טובים!

 

נתחיל לתת לתמונות לדבר!

 

אני אמלא את התר"ד ביותר מדיי תמונות נוף אלא רק כמה כדיי להגביר את החוויה

נתחיל בהגעה למפעל והמוזיאון של למבורג'יני :-)

מנו באיטליה 008.jpg

מנו באיטליה 009.jpg

מנו באיטליה 011.jpg

מנו באיטליה 014.jpg

מנו באיטליה 016.jpg

מנו באיטליה 018.jpg

מנו באיטליה 043.jpg

מנו באיטליה 044.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן, שכרנו רכב. ולצערנו קיבלנו את הפיז'ו 308, תנוחה הנהיגה בו פשוט הרסה לי את הצוואר.

לפחות הרכב היה חסכוני, עברנו 2200 ק"מ ותדלקנו בסביבות ה- 110 ליטר סולר

 

אוקיי אז איך שנכנסים למתחם של למבורג'יני באולם ההמתנה מוצגים 2 הדגמים העיקרים שהם מייצרים שם

ואלו הגיירדו LP560/4 ומורצ'יאלגו LP640 בעיצוב פנים בחסות המעצב "וורסצ'ה" 

מנו באיטליה 046.jpg

מנו באיטליה 047.jpg

מנו באיטליה 048.jpg

מנו באיטליה 049.jpg

מנו באיטליה 050.jpg

מנו באיטליה 052.jpg

מנו באיטליה 054.jpg

מנו באיטליה 055.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הנה קצת תמונות שלי לצד המפלצת [=

 

הגיירדו הצהובה היא ככול הנראה של אחד העובדים שם, חנתה בחנייה מול המפעל.

ואנחנו נכנסים למוזיאון...

מנו באיטליה 056.jpg

מנו באיטליה 059.jpg

מנו באיטליה 058.jpg

מנו באיטליה 060.jpg

מנו באיטליה 061.jpg

מנו באיטליה 063.jpg

מנו באיטליה 064.jpg

מנו באיטליה 065.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הגיירדו השחורה-פאנטום נמסרה לבעליי בדיוק כשיצאנו מהמוזיאון.

המילה החשובה ביותר שהצלחנו להבין מפי הבעלים המאושר (בן 50+-) הייתה "פרפאקטו"

מנו באיטליה 086.jpg

מנו באיטליה 070.jpg

מנו באיטליה 071.jpg

מנו באיטליה 072.jpg

מנו באיטליה 073.jpg

מנו באיטליה 088.jpg

מנו באיטליה 090.jpg

מנו באיטליה 095.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אך... הצליל של המרצ'יאלגו הלבנה הסיט את תשומת ליבנו בזמן ההרצאה במוזיאון.

ואיך לא הרוונטון - לדעתי רכב דיי מיותר אבל כשיש קונים משוגעים שמוכנים לשים מיליון יורו על המטוס קרב הנ"ל אז מי אני שאדבר.

מנו באיטליה 089.jpg

מנו באיטליה 093.jpg

מנו באיטליה 092.jpg

מנו באיטליה 094.jpg

מנו באיטליה 096.jpg

מנו באיטליה 097.jpg

מנו באיטליה 098.jpg

מנו באיטליה 099.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

ישיבה במרצ'יאלגו מעבירה לך מסר של "אל תתעסק איתי ולא אכסח אותך.." הכניסה לרכב לא פשוטה, הוא ממש נמוך ומושב קשיח ותומך מאוד. חבל שלא היה ניתן לבצע נסעת מבחן על הצעצוע המהמם הזה!

 

איך שהפסקנו את הצילומים בתוך הרכב הגיעו 2 בחורים ולקחו אותה לנסיעה, מאוחר יותר ראינו אותה מסתובבת ברחובות הכפר.

מנו באיטליה 102.jpg

מנו באיטליה 101.jpg

מנו באיטליה 100.jpg

מנו באיטליה 104.jpg

מנו באיטליה 105.jpg

מנו באיטליה 106.jpg

מנו באיטליה 107.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

המפעל של למבו' נמצא בסנתא-אגטה. כ-20 דק' ממראנלו (העיר של פרארי)

לגביי המפעל של למבו': חבל שחל איסור לצלם בתוך המפעל אחרת הייתי יכול להראות לכם דגמים מאוד מעניינים בשלבי ייצור כגון:

הגייארדו LP550 בעלת הנעה אחורית ושילדה מתקדמת יותר על שמו של "וולנטינו בלבואני" (רק 250 דגמים יצאו מהמפעל)

המרצ'יאלגו LP650 הפתוחה, עם הצביעה המיוחדת בשילוב של אפור כהה וכתום.

ואיך לא המרצ'יאלגו SV המכונה כ- LP670, דגם מדהים וחזק במיוחד אשר רוב רוב כולל הסלון בנויים מקרבון פייבר.

 

לגביי קרבון, הנה האגדה בתחום ה"פגאני" מיד ביציאתנו משארי למבורג'יני פנינו למפעל של "פגאני"

במקרה היו אנשי תקשרות במקום וזכינו לראות את הכלי רכב על הדשא היפיפה מול בית הייצור

המפעל: מקום קטן בגודל של ווילה - 3 חדרים גדולים-בינוניים אשר מייצרים את היצירות הנ"ל ששוות 500,000-1,000,000 יורו!

 

הזונדה S שאתם רואים בתמונה השמאלית עליונה מפורקת על ג'ק הגיעה לטיפול מקיף במקום. (כן גם את השירות הנ"ל ניתן לקבל ישירות במפעל)

מנו באיטליה 108.jpg

מנו באיטליה 109.jpg

מנו באיטליה 110.jpg

מנו באיטליה 111.jpg

מנו באיטליה 112.jpg

מנו באיטליה 113.jpg

מנו באיטליה 114.jpg

מנו באיטליה 115.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הנה מחזירים את הזונדה F רודסטר חזר לסלון לאחר שסיימו לצלמה בחוץ.

מציבים כעת את הזונדה R לצילומים, דגם בעל 1000 כ"ס וצליל מחריד!

מנו באיטליה 116.jpg

מנו באיטליה 117.jpg

מנו באיטליה 118.jpg

מנו באיטליה 119.jpg

מנו באיטליה 121.jpg

מנו באיטליה 122.jpg

מנו באיטליה 123.jpg

מנו באיטליה 124.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הזונדה F נראה פשוט מדהים במיוחד בגימור קרבון המדהים הנ"ל - פשוט לא צריך לצבוע את הרכב הנ"ל. (רק שזה עולה יותר יקר כמובן להגיע לגימור כזה, הרבה יותר זול לצבוע)

 

וכמובן המנוע 7.3 ליטר המדהים של מרצדס AMG המפיק 555 כ"ס

מנו באיטליה 125.jpg

מנו באיטליה 126.jpg

מנו באיטליה 127.jpg

מנו באיטליה 128.jpg

מנו באיטליה 129.jpg

מנו באיטליה 130.jpg

מנו באיטליה 131.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הנה הזונדה "סינקווי" 1 מתוך ה-5 שהולכות להיות מיוצרות ותג מחיר של מליון יורו

מנוע הרכב מספק 650 כ"ס ומחובר לתיבה בעלת 2 קלאצ'ים המנוהלת ע"י זוג מוטות ליד ההגה. 

 

הרכב משלב תכונות מעולה המרוצים ונראה יפה יותר מכל זונדה אחרת!

מנו באיטליה 137.jpg

מנו באיטליה 138.jpg

מנו באיטליה 139.jpg

מנו באיטליה 141.jpg

מנו באיטליה 140.jpg

מנו באיטליה 142.jpg

מנו באיטליה 143.jpg

מנו באיטליה 145.jpg

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
המפעל של למבו' נמצא בסנתא-אגטה. כ-20 דק' ממראנלו (העיר של פרארי)

 

איזה פספוס :(

היינו במראנלו, אבל לא ידעתי איפה המפעל של למבו נמצא וגם ממש לא היינו לחוצים בזמן :(

 

ניראה שנהנת מאוד ( ויש ממה :D .


×
×
  • תוכן חדש...