Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחלף אייל תוכנן בצורה לקויה ומיום הקמתו נוצרו עומסי תנועה באיזור.

המחלף נמצא בעבודות תמידיות ועכשיו מוחקים ממנו את השוליים ומנסים להעביר בו 5 נתיבים במקום השלושה להם תוכנן.

בשבועים האחרונים נוצרים עומסים של 25 דקות עד 45 דקות בשל מופע רמזור קצר וסינוור של הרמזור בשקיעה. מדובר על בזבוז של עשרות שעות ועשרות ליטרים של דלק למשתמשים במחלף.

פניות טלפוניות חוזרות ונשנות לכביש 6 לא הביאו לפתרון.

 

אני מחפש רעיון יצירתי לגרום לכביש 6 לפתור את הבעיה באופן זריז.

האם יש עילה להגשת תביעה נגדם?

אם ני אסע במהירות 30 קמ"ש על כביש 6, האם אני אעבור על החוק?

רעיונות יצירתים אחרים?

 

תודה

אריאל

פורסם

לגבי נסיעה 30K בכביש 6, בכביש מהיר אסור לרכב שאינו יכול להגיע ל-55 קמ"ש להיכנס. לכן, אני משער שגם לרכב רגיל אסור לנסוע מתחת למהירות זו אלא אם כן ישנם התנאים המחייבים זאת.

השאלה היא האם מחאה על תנאי התעבורה נחשבת למקרה חירום מחייב :)

פורסם

גם אנחנו נוסעים בכביש 6 מידי יום ולאחרונה ישנם עומסי תנועה מאוד מציקים בעקבות הרחבת הכביש...

 

היום (למשל) היה עומס קליל מעט לפני מחלף קסם.

 

אגב, נתקלנו בתופעה מאוד מטומטמת בדרכנו בכביש 6 (מחלף בן שמן) לכיוון צפון - מזדה 3 אדמונית עם אדם בסביבות שנות 40 לחייו שפשוט החליט לנהוג לו על 65 קמ"ש בנתיב הימני, לגרום לעומס קליל בימין ולהרבה עצבים וצפירות מצדנו ומצד שאר הסובבים אותו...

 

ראיתם פעם משאית צבאית נוסעת מהר יותר מרכב פרטי?

זה בדיוק מה שקרה...

 

והוא עוד לא הבין על מה הצפירות/הבהובי אורות והגיב תנועות וסינן כמה קללות...

 

אנשים הזויים ומטומטמים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חשבתי שלצבא אסור לנסוע יותר בכביש 6 (עקב חגיגות רכבי הליסינג של הקצינים). לפחות קראתי כך שנה שעברה איפשהו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

החגיגה נמשכת. נוסעים ועוד איך נוסעים.

 

כביש 6 עוזר המון בנסיעה דרכו בקיצור משימות שנשלחים נהגים כדיי להגיע מהר יותר ליעד.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם
חשבתי שלצבא אסור לנסוע יותר בכביש 6 (עקב חגיגות רכבי הליסינג של הקצינים). לפחות קראתי כך שנה שעברה איפשהו.

 

למשאיות צבאיות יש אישור נסיעה בכביש 6.

 

למיטב זכרוני - גם לכל שאר הרכבים החומים יש אישור נסיעה בכביש 6.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לגבי נסיעה 30K בכביש 6, בכביש מהיר אסור לרכב שאינו יכול להגיע ל-55 קמ"ש להיכנס. לכן, אני משער שגם לרכב רגיל אסור לנסוע מתחת למהירות זו אלא אם כן ישנם התנאים המחייבים זאת.

השאלה היא האם מחאה על תנאי התעבורה נחשבת למקרה חירום מחייב :)

 

חבל שאתה מדבר שטויות.

 

התמרור אומר "מותרת הנסיעה לרכב מנועי שמסוגל ומורשה להגיע למהירות שאינה פחותה מהמהירות הרשומה בתמרור"

 

אין שום דבר בתמרור הזה שאומר שאסור לנסוע מתחת ל 55 קמ"ש, אתה יכול לנסוע גם 10 קמ"ש.

 

עיכוב התנועה זה כבר משהו אחר, ופה כבר מדובר על שוטר ודעתו בעניין.

פורסם
למשאיות צבאיות יש אישור נסיעה בכביש 6.

 

למיטב זכרוני - גם לכל שאר הרכבים החומים יש אישור נסיעה בכביש 6.

 

 

גם לרכביי ליסינג שנמצאים בצבא.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

לבעלי רכבי ליסינג בצבא, יש סכום של כמה מאות שקלים בחודש שמקבלים לטובת כביש 6.

הסכום משתנה לפי רמת הפעילות ביחידה.

 

אלי

פורסם
חשבתי שלצבא אסור לנסוע יותר בכביש 6 (עקב חגיגות רכבי הליסינג של הקצינים). לפחות קראתי כך שנה שעברה איפשהו.

 

זה נהיה שונה.

בודקים בכרטיס עבודה לאן נסע אותו רכב.

 

אם זה נסיעה שכן מצדיקה עליה לכביש 6 אז צה"ל משלם.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

כנראה תלוי גם לאיזה דרגה.

 

סא"לים ואל"מים ומעלה כנראה מקבלים נסיעות חופשי, ורס"ן כנראה שזה לא חופשי.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

×
×
  • תוכן חדש...