Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

 

היום התחדשתי בפורד פיאסטה ידנית שנת 2002 בתוצאות הבדיקה היו כמה ריג'קטים אודה למי שיוכל לעזור לי להבין אותם,

קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים-הבוחן אמר שהייתה נזילה מהפלנג' ועכשיו יש קורוזיה הוא המליץ להחליף פלנג',

רצועה פגומה(לא יודע ולא הבנתי לאיזו רצועה הוא התכוון אני מניח של המדחס או האלטרנטור)

מעיכות בגשר מייסבי גלגלים,

רעש מהמדחס\אלטרנטור רועש (הוא אמר שהוא לא הצליח להבין מהיכן הרעש)

מצמד מפריד גבוה,מצמד קשה נקישה בשילוב הילוכים, האם זה דבר קריטי,

וישנו עוד דבר שהבוחן אמר שזה בגלל הרצועה-בהנעה יש תקתוקים במשך כ5-10 שניות מהצד של תא הכפפות זה קורה גם שאני מפעיל את הסרקולציה (לוחץ על הכפתור שמפעיל הכוונה ומכבה זה קורה רק בהפעלה ההתחלתית)

האואו טיפה מגמגם בנסיעה (לדעתי פלגים וחוטים הצתה -לא הוחלפו כבר יותר משנתיים

בעיקרון מחירון הרכב לפי לוי יצחק הוא 26000 הבחורה שמכרה לי אותו הלכה לפי מחירון יד 2 22000 בסוף סגרנו על 20800,

האוטו עם 105000 ק"מ ,

הוצאתי מהמוסך היסטורית טיפולים כדי לראות שלא שיחקו עם הק"מ,

האם זה נזק חמור או לא מה לדעתכם האם הרכב היה שווה את הקניה ?

וכמה לעדתכם יעלה לתקן את הדברים הנ"ל?

 

נ,ב

 

מצער על הספר שנרשם אני אודה לכל מי שיכול לעזור

פורסם
חברים שלום,

 

היום התחדשתי בפורד פיאסטה ידנית שנת 2002 בתוצאות הבדיקה היו כמה ריג'קטים אודה למי שיוכל לעזור לי להבין אותם,

קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים-הבוחן אמר שהייתה נזילה מהפלנג' ועכשיו יש קורוזיה הוא המליץ להחליף פלנג', לא מסובך ולא יקר בכלל ,החלפתי לפני שנה כולל עבודה 100 ש"ח.

רצועה פגומה(לא יודע ולא הבנתי לאיזו רצועה הוא התכוון אני מניח של המדחס או האלטרנטור),אני מניח שלרצועה אביזרים זה תמיד נרשם אם היא יבשה מדי או קרועה מחליפים במוסך תוכל לבדוק זאת

מעיכות בגשר מייסבי גלגלים,

רעש מהמדחס\אלטרנטור רועש (הוא אמר שהוא לא הצליח להבין מהיכן הרעש) רעש מאיזור זה יכול לנבוע או מהמדחס מזגן או אלטרנטור או רצועה או משאבת מים ,מנסיון כשהיו לי רעשים משם זה היה משאבת מים שוב צריך לבדוק.(משאבה +עבודה 500 ש"ח(עדיף לא סינית.

מצמד מפריד גבוה,מצמד קשה נקישה בשילוב הילוכים, האם זה דבר קריטי, המצמד בכמה פיאסטות שראיתי מרגיש גבוה מרכבים אחרים יש מותחן אוטומטי כל עוד הקלאצ' לא מחליק או לא מפריד טוב זה תקין, נקישות לרוב זה תמיד נרשם.

וישנו עוד דבר שהבוחן אמר שזה בגלל הרצועה-בהנעה יש תקתוקים במשך כ5-10 שניות מהצד של תא הכפפות זה קורה גם שאני מפעיל את הסרקולציה (לוחץ על הכפתור שמפעיל הכוונה ומכבה זה קורה רק בהפעלה ההתחלתית)לא מובן

האואו טיפה מגמגם בנסיעה (לדעתי פלגים וחוטים הצתה -לא הוחלפו כבר יותר משנתיים יכול להיות תבדוק אתה יכול להחליף פלאגים בתור יישור קו (לא יותר מ 100 ש"ח למוטוקראפט ) ואם לא נפתר תבדוק חוטים.

בעיקרון מחירון הרכב לפי לוי יצחק הוא 26000 הבחורה שמכרה לי אותו הלכה לפי מחירון יד 2 22000 בסוף סגרנו על 20800,

האוטו עם 105000 ק"מ ,

הוצאתי מהמוסך היסטורית טיפולים כדי לראות שלא שיחקו עם הק"מ,

האם זה נזק חמור או לא מה לדעתכם האם הרכב היה שווה את הקניה ?

וכמה לעדתכם יעלה לתקן את הדברים הנ"ל?

.

 

נ,ב

 

מצער על הספר שנרשם אני אודה לכל מי שיכול לעזור

 

סה"כ נראה בסדר גמור.תתחדש.

פורסם

וישנו עוד דבר שהבוחן אמר שזה בגלל הרצועה-בהנעה יש תקתוקים במשך כ5-10 שניות מהצד של תא הכפפות זה קורה גם שאני מפעיל את הסרקולציה (לוחץ על הכפתור שמפעיל הכוונה ומכבה זה קורה רק בהפעלה ההתחלתית)לא מובן

שאני מניע את הרכש יש רעשי נקישה מהצד של מי שיושב ליד הנהג במשך כמה שניות ולאחר מכן הוא מפסיק כמו כן זה קורה שאני לוחץ על הכפתור שנראה עם ציור של הרכב רק עם חץ שהולך ישר ומתעגל וחוזר אחורה (נראה שזה כפתור מכניס אויר מבחוץ לתוך הרכב

גם ישנם רעידות בהגה במהירות של 80-90 מישהו אולי יודע מהיכן זה נובע?

פורסם

אני בספק אם בדגם שלך קיים מנוע המפעיל מדף סרקולציה אם אכן אתה צודק אז כנראה שהמנוע שמפעיל תקול והוא זה שמשמיע את הדפיקות.

לגבי עיניין הרעידות פשוט תריץ חיפוש בפורום יש המון חומר בנושא בדר"כ הרעידות נובעות מחוסר איזון בגלגלים.

פורסם
וישנו עוד דבר שהבוחן אמר שזה בגלל הרצועה-בהנעה יש תקתוקים במשך כ5-10 שניות מהצד של תא הכפפות זה קורה גם שאני מפעיל את הסרקולציה (לוחץ על הכפתור שמפעיל הכוונה ומכבה זה קורה רק בהפעלה ההתחלתית)לא מובן

שאני מניע את הרכש יש רעשי נקישה מהצד של מי שיושב ליד הנהג במשך כמה שניות ולאחר מכן הוא מפסיק כמו כן זה קורה שאני לוחץ על הכפתור שנראה עם ציור של הרכב רק עם חץ שהולך ישר ומתעגל וחוזר אחורה (נראה שזה כפתור מכניס אויר מבחוץ לתוך הרכב

גם ישנם רעידות בהגה במהירות של 80-90 מישהו אולי יודע מהיכן זה נובע?

 

רעידות בהגה יכולות לנבוע מחוסר איזון גלגלים או צורך בכיוון פרונט. מקווה שזה רק איזון...

תתחדש! :)

פורסם
אני בספק אם בדגם שלך קיים מנוע המפעיל מדף סרקולציה אם אכן אתה צודק אז כנראה שהמנוע שמפעיל תקול והוא זה שמשמיע את הדפיקות.

לגבי עיניין הרעידות פשוט תריץ חיפוש בפורום יש המון חומר בנושא בדר"כ הרעידות נובעות מחוסר איזון בגלגלים.

 

יש לי גם רכב כזה ואכן לפי דעתי יש מנוע שמפעיל את הסירקולציה

פורסם
רעידות בהגה יכולות לנבוע מחוסר איזון גלגלים או צורך בכיוון פרונט. מקווה שזה רק איזון...

תתחדש! :)

 

גם לי היו רעידות בהגה אומנם במהירויות יותר גבוהות בסביבות 100 - 110 קמ"ש אבל הן נפתרו אחרי שהחלפתי צמיגים ועשו לי איזון גלגלים (ואז גם במהירויות גבוהות יותר הכל היה בסדר)

 

דרך אגב אני כבר לא עובר את ה - 90 קמ"ש אבל זה כבר סיפור אחר ובכלל לא קשור לרכב

×
×
  • תוכן חדש...