Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוצה חוות דעת על פולו 2008


Mustang Shelby
שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסקודה המדוברת זה הסקודה שיש ברשותך עכשיו?

 

ממה שהבנתי הפולו החדשה שהולכת לצאת היא כמו הייברידית.. ממש חסכונית בדלק וכל זה.

 

איך ההתנהלות כביש של הסקודה?

צריכת דלק?

סביר להניח שהיא יותר חזקה מהפולו (שהיא רק 80 כ"ס- למרות שזה לא הכי מפריע לי אבל אם אני יכול באותה צריכת דלק להביא רכב שהוא יותר חזק אז למה לא)

 

דרך אגב ראיתי שרשמת בקרוב סקודה יטי, קראתי עליה לפני כמה זמן בכלכליסט- נשמע רכב מציאה ! התלהבו ממנו שם כמובן הכל תלוי במחיר עד 145 אלף זה סבבה

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקודה המדוברת זה הסקודה שיש ברשותך עכשיו?

 

איך ההתנהלות כביש של הסקודה?

צריכת דלק?

סביר להניח שהיא יותר חזקה מהפולו (שהיא רק 80 כ"ס- למרות שזה לא הכי מפריע לי אבל אם אני יכול באותה צריכת דלק להביא רכב שהוא יותר חזק אז למה לא)

 

דרך אגב ראיתי שרשמת בקרוב סקודה יטי, קראתי עליה לפני כמה זמן בכלכליסט- נשמע רכב מציאה ! התלהבו ממנו שם כמובן הכל תלוי במחיר עד 145 אלף זה סבבה

 

אכן, רק הפביה שברשותי היא 1.6 ידנית - לא אוטומטית.

 

התנהגות כביש - נעימה ומהנה יותר (אחרי כשבוע עם פולו 1.4 אוטומטית - מודל 07).

האחיזה טובה יותר (תודות לצמיגים שמנמנים - 195/55/15 ב"אלאגנס" ו-205/45/16 ב"ספורט"), ההגה מרגיש כבד יותר (פחות ב"אלאגנס", בעיקר ב"ספורט") ומדוייק יותר.

 

צריכת דלק - שלי ידנית ולכן זה פחות רלוונטי לגביך.

אני עושה כ-1:10 בעיר וכ-1:13 מחוץ לעיר - בנהיגה רגועה יחסית.

אימי עושה כ-1:12 בעיר וכ-1:15 מחוץ לעיר - בנהיגה רגועה עד מאוד.

 

הפביה חזקה יותר משמעותית - 25 כ"ס, 3 קג"מ יותר ואקסטרה 2 הילוכים (עם אופציית טיפטרוניק) עושים את שלהם.

ה-1.6 רועש יותר (אני מאוד אוהב את הצליל האופטימי שלו :-)) - למרות שגם אחיו הקטן לא שקט במיוחד (וצלילו מחוספס משהו).

 

הפביה מאובזרת משמעותית - 6 כריות אוויר, חשמול מלא (מראות חשמליות/מחוממות, חלונות חשמל "נגיעה אחת", מחשב דרך וכו') בקרת יציבות ESP (שקיימת בפולו רק מדגמי 08 - אם איני טועה), בלמי דיסק סביב סביב, חישוקי סגסוגת (15' "אלאגנס"), פנסי ערפל קידמיים, ציפוי עור להגה/ידית הילוכים/בלם יד, מערכת לניטור אוויר בצמיגים TPM (אך ורק בגרסאות 1.6 האוטומטיות) ומזגן בקרת אקלים דיגיטלית (אך ורק ב"אלאגנס").

 

ה"ספורט" מוותרת על הבקרת אקלים הדיגיטלית (ישנו מזגן "רגיל" במקום) ועל מושב נוסע קידמי מתכוונן לגובה.

ה"ספורט" מקבלת - חישוקי 16' על צמיגי 205/45/16, מושבים מאוד תומכים ונוחים, הגה 3 צלעות מצופה עור (הלקוח מהאוקטביה vRS) וריפודים/דיפונים נעימים יותר.

 

ה"אלאגנס" (וגם ה"אמביאנטה" הבסיסית) נוחה ונעימה יותר מבחינת נוחות הנסיעה.

ה"ספורט" קשיחה, נוקשה ואוחזת יותר.

 

בהצלחה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שיש לה נתונים מרשימים חוץ מצריכת דלק שלטעמי לא מרשימה לידני.

הבעיה היחידה היא המראה שלה לא יפה לפחות לא לטעמי, אבל על טעם ועל ריח את יודע..

 

מה שיותר משך את עיניי זאת האיביזה החדשה שיותר אהבתי את העיצוב והיא מאוד חסכונית בדלק

שמעתי שיש עכשיו באולם תצוגה בהרצליה יום מכירות, אני חושה לקפוץ לשם לראות מחירים.

אני לא מתכוון להוציא יותר מ 80 אלף על רכב אם הוא לא חדש מחברה.. ומקסימום 90 וקצת לרכב מהחברה.

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי, מדוע אתה חושב שצריכת הדלק של הפולו עדיפה?

היא לא.

 

לאיזה צריכת דלק אתה מצפה בדיוק?

אומנם 1.6 ידנית, אבל עדיין בנזין... זה לא דיזל.

 

דבר שני, מה אתה חושב שתוכל לקנות ב-90K?

אפילו לא את האיביזה 1.4 ידנית - הבסיסית ביותר.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שהצריכת דלק של הפולו עדיפה אבל לפחות אוטומט ועם אותם נתונים.

אני לא יכול ידני כי אני הרבה בפקקים ויש לי בעיה פיזית ברגל עם קלאץ, ופשוט זה לא נוח.

 

דיברתי עם הצריכת דלק של האיביזה שיותר טובה פשוט אבל זה ברור כי זאת תיבת שונה לגמרי.

 

בכל מקרה יש לי אפשרות לרכוש את הדגם הבסיסי של האיביזה הdsg עולה 104 אלף נכון ללפני חודש וחצי לא נראה לי שהשתנה

כבר הציעו לי אותה ב 97 אלף..(כאילו במחיר של "חבר" רק אחרי שהמבצע הסתיים) אולי עכשיו הם יתקפלו יותר כי אחרי שנה מיום הייצור של הרכב אני יודע שיש חובה לרשום את הרכב ואז כאילו הוא יד ראשונה (ולא חדש חדש) והם מאבדים משהו כמו 15%.. אז עדיף להם כבר למכור ב 12%-13% הנחה, תקן אותי אם אני טועה יכול להיות שאני מדבר שטויות.

ולאחר חישוב קל זה מגרד את ה 90 אלף.

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

EZUF, הפולו שהיתה לך היא שני דורות אחורה והתשובות שלך לא רלוונטיות. (במיוחד לא בעיית ה ABS שמככבת בדור שהיה לך)

 

אני רוצה לציין שלאחר כמעט 3 שנות נסיון עם הפולו הזו (ממודל 2003) ,המחלות הן :

 

1. חלונות חשמל (עלות חלק מקורי כ600 ש"ח , כבר החלפתי אחד בכל צד ברכב - נרכש מצ'מפיון)

2. קויילים (עלות של בערך 400 ליחידה, אפשר להשיג יותר בזול)

3. מצערת - דרוש ניקוי לעתים יחסית קרובות (כשאני אומר קרובות אני מתכוון שנה)

 

בעייה נוספת שיש סבירות מסויימת שתתרחש: מאוורר מנוע , עלות סביב האלפייה למקורי. לא יודע אם הייתי מגדיר זאת כמחלה.

 

זה הכל, חוצמזה תענוג של רכב. לא מפלצת מיאוצים, צריכת דלק דיי טובה אבל לא היסטרית.

 

האם שווה את הכסף? לדעתי התשובה היא : כן.

המחלות שפירטתי , בסבירות גבוהה נפתרו בשנתון 2008 ביררתי את זה מול מוסכים ולא מול פורומים (ניתן להתייעץ עם מוסכים שמתעסקים ברכב הזה כדי לקבל סטטיסטיקות).

שים לב ששנת המודל 2008 התפרשה על פני מעל שנה וחצי ויש במחירון משבצת בה מזינים את חודש ושנת העלייה לכביש. ההפרש בין 2008 הישנה ביותר לחדשה ביותר יכול להיות דו ספרתי באלפי שקלים!

 

נ.ב. הגולף היא באמת ליגה אחרת ,אבל צריך להתפשר חזק בשנתון וזה לא מתאים לכל אחד.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה תגובה,מצטער אם הטעיתי בתגובותיי :) פשוט כתבתי את מה שאני יודע ו"וחוויתי" משני הפולו שהיו לי עד היום.

 

ובקשר לגולף - לרדת בשנתון זה לא כ-ז-א-ת פשרה,הספיקו לי כמה נסיעות מבחן על גולפים של חברים בשביל להגיע להחלטה שזה מה שאני רוצה,ושמבחינתי מיציתי את עניין הפולו.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל,

 

סופסוף! תודה רבה על התגובה! לכזאת תגובה חיכיתי!

 

 

הרכב המדובר שאני שוקל לקנות עלה על הכביש בדיוק לפני שנה יולי 2008 (מאוחר יחסית).

אז המלצה שלך זה לקנות אני מבין..

 

אני יודע שזה רכבים עם עלות תיקונים גבוהה יחסית אבל זה נראה לי כל כך שווה את זה, כי זאת איכות שונה! רכב יותר מפנק.

(בטוח שלא כמו הגולף אבל אין לי כסף לגולף וגם אני לא מכיר מישהו שמוכר גולף).

כמו שציינתי היתרון הכי גדול זה שאני מכיר את המוכר ואני יודע עד כמה הרכב הזה דנדש ושמור.

 

אני כבר הרבה זמן מחפש רכב והייתי יותר בראש של לקנות רכב ב45-50 אלף משנתון 2005-2006 בסגנון פיאט פונטו ספייס אבל מצאתי הרבה רכבים על הפנים (בטוח שיש גם טובים אבל מאוד קשה למצוא וגם פיספסתי 2 בגלל העבודה).

ואז החלטתי ללכת על רכב כבר יותר יקר וחדש בהרבה בגלל ההזדמנות שנוצרה לי, רציתי לדעת רק שזה רכב שבאמת שווה את הכסף.

 

דרך אגב איך הירידת מחיר שלו? ובכללי ירידת מחיר של רכבים אחרי השנה הראשונה? נגיד עכשיו אני קונה את הרכב ב 80 אלף.. עוד 3 שנים אני מוכר אותו ב 50? או שאני מגזים?

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא שומר ערך בצורה סבירה.

אני לא זוכר במדוייק (אני יכול לבדוק) , אבל אם אני לא טועה רכשנו אותו ב58 (מודל 2003 בשנת 2007) וכיום הוא שווה בערך 43.

 

אם הוא יהיה שמור לאחר שתסיים איתו, אתה תבקש ותקבל מעל המחירון וגם תמכור אותו במהירות האור. יש לרכבים הללו שוק מאוד ער, אנחנו מחפשים כזו שנת 2008-2009 כבר כמה חודשים טובים ועד עכשיו ספרתי אולי 4 או 5 מודעות שהיו שוות התייחסות ולמעט 1 כל השאר נמכרו לפני שהספקתי לבוא לראות את הרכב.

 

אני לא חושב שעלות התיקונים שלו גבוהה משמעותית מרכב אחר, הייתי אומר שהדבר היחיד שחריג הוא בעיית חלונות החשמל שהיא בעיה שברוב המקרים לא תמצא ברכבים אחרים (ואני דיי בטוח שלא תיתקל בה אחרי מתיחת הפנים שבוצעה ב2006).

בדיוק הרכב עבר טיפול בצ'מפיון שיצא 400 ומשהו שקל כולל תוסף גולד לייבל. מחיר לא יקר לכל הדיעות.

באותו שבוע הכנסנו את הקורולה לטיפול זהה ויצאנו כמעט באלפייה...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כל כך שמח לשמוע את מה שאתה אומר, זה רק מחזק אותי לקנות את הרכב הזה ולשכוח מכל העניין של המשומשות משנת 2005-2006 שהן במצב רע! (נראה לי שה 30 אלף האלה שיעלו אותי לרכב איכותי יותר וגם לשנתון גבוה יותר יעשו לי ראש שקט גם עם האוטו וגם בחיפושים- בתקוה)

 

יש הבדלים גדולים בין הרמת הגימור טריידליין לבין הקומפורטליין?

ממה שראיתי זה רק ה BAS , מזה?

 

וראיתי שיש להם רק 2 חלונות חשמל.. זה לא מצחיק שרכב ממודל כזה קיים עם 2 חלונות חשמל?

(אפילו לאקסנט שלנו 2001 יש 4 חלונות חשמל)

יש אפשרות להחלפה שיהיה 4 חלונות חשמל? כמה זה אמור לעלות?

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלונות חשמל זה באמת בדיחה.

 

בשנתונים האלה (2007-8) משום מה הגיעו כל דגמי ה1400 ללא בקרת אקלים שזה היה בערך ההבדל היחיד בין הטרנדליין לקומפורטליין. (פלוס כל מיני דברים כמו ריפודים שונים, פגושים ומראות בצבע הרכב וכו')

 

אגב יצא לי לקחת סיבוב על אחת מודל 2008 אוטומט ,והיא סוחבת יותר טוב מאשר ה2003 , בעיקר בזכות גיר טיפטרוניק חדיש יותר (בדגמים לפני מתיחת הפנים היה גיר אוטומט רגיל) ומנוע קצת אחר (80 כ"ס במקום 75 כ"ס)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, היה חשוב לי לדעת שאין הבדל גדול בין התת-דגמים. למרות שבקרת אקלים דיגיטלית זה מוסיף המון אבל אני אסתדר.

ובעניין של הוספת 2 ח"ח אחרויים , נתקלת בעניין? זה מסובך? יקר?

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא , השארנו אותם ידניים.

יתכן שיש הבדלים נוספים בין הדגמים, בדוק זאת היטב כי בהבדלים בין הדגמים שאחרי מתיחת הפנים אני לא מתמצא ב100 אחוז.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי שבקומפורטליין יש bas והטרנדליין אין

יש לך מושג מזה? מערכת בטיחות כלשהי? כי לא מצאתי בגוגל שום מידע על זה

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקפצה..

 

מישהו יודע מזה ה BAS שמצויין שיש בקומפורטליין ואין בטרנדליין?

____________________

סובארו לאגסי 93' נפח 1600

יונדאי אקסנט 2001' נפח 1500

(ובקרוב אוטו חדש)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...