Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני הרכבים הם:פיג'ו 307 2007 ,מאזדה 3 2007 ,שניהם מנוע 1.6.

 

מי עדיף בזמינות כח ובאחיזת כביש ובההתנהגות?

 

תודה רבה.

פורסם

התנהגות כביש מהנה - ה-3 עדיפה. אחיזת כביש - תלוי בצמיגים. זמינות כוח - ה-3 מרגישה נמרצת יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא מדויק.

אחיזת כביש תלויה בשטח המגע של הצמיגים בכביש, אם הכביש משובש מערכת מיתלים פשוטה יותר לא תוכל לעקוב

אחר תוואיי הכביש וצמיגים עם שטח מגע במצב סטטי גדול יותר ומקדם חיכוך גבוה על מכונית פרימיטיבית יספקו פחות אחיזה מצמיגים נחותים יותר על מכונית עם מתלים משוכללים יותר המצמידים את הצמיגים למשך זמן ממושך יותר.

פורסם

כן נו, ברור. רק שלשתיהן יש מערכת מתלים טובה שמאפשרת אחיזה גבוהה, ולכן ציינתי שאחיזת הכביש תלויה יותר בצמיגים - גם בגודלם וגם באיכותם. אם למזדה יש 185 על 60 על 15 וצמיגי זבל אז מן הסתם היא תאחוז פחות מ-307 עם 205 על 50 על 16 וצמיגי פירלי פיזירו (ולהפך).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ל- 307 אין מתלים נפרדים אחוריים (קורת מתח פרימיטיבית יחסית ונסיגה לעומת הזרועות חצי-עוקבות מהדורות הקודמים )

למאזדה 3 למיטב ידיעתי יש מיתלים אחוריים עצמאיים.

פורסם

תאמת מוזר,סתם רציתי לדעת מה דעתכם,אני נסעתי על שני הרכבים הנ"ל וה307 נכנסת לפניות בצורה מדימה וזורמת ברמות מטורפות.

 

המאזדה לעומת זאת,(גרסת הסדאן)מרגישה כבדה ומתנתנדת בפניות קשות.

 

ה307 פשוט ממש מהנה לנהיגה לפי טעמי.

פורסם
ל- 307 אין מתלים נפרדים אחוריים (קורת מתח פרימיטיבית יחסית ונסיגה לעומת הזרועות חצי-עוקבות מהדורות הקודמים )

למאזדה 3 למיטב ידיעתי יש מיתלים אחוריים עצמאיים.

 

ועדיין - מה זה משנה? עובדה היא שבשתי המכוניות מערכת המתלים מתפקדת היטב בנהיגה דינמית. זה מה שחשוב.

 

תאמת מוזר,סתם רציתי לדעת מה דעתכם,אני נסעתי על שני הרכבים הנ"ל וה307 נכנסת לפניות בצורה מדימה וזורמת ברמות מטורפות.

 

המאזדה לעומת זאת,(גרסת הסדאן)מרגישה כבדה ומתנתנדת בפניות קשות.

 

ה307 פשוט ממש מהנה לנהיגה לפי טעמי.

 

ל-307 אחיזה מאוד גבוהה ותחושה מאוד "נטועה". זו אחת הסיבות שהיא נחשבת לפחות מהנה מה-306, שנענית טוב יותר לגחמות הנהג ומסוגלת לשחק על מגבלות האחיזה באופן טוב יותר. מאזדה 3 יותר קרובה מבחינה זו ל-306. אולי היא מעט רכה יותר בשבילך ותחת עומס בפניות הדוקות היא פחות זורמת, אבל באופן כללי יש לה התנהגות כביש טובה מאוד.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ל- 307 אין מתלים נפרדים אחוריים (קורת מתח פרימיטיבית יחסית ונסיגה לעומת הזרועות חצי-עוקבות מהדורות הקודמים )

למאזדה 3 למיטב ידיעתי יש מיתלים אחוריים עצמאיים.

 

חבל שהידע שלך במתלים ,נגמרת בציטוט של שטויות שנכתבו ע"י אנשים אחרים.

מתלה נפרד נועד קודם כל לנוחות הנסיע ויציבות. אין לזה שום קשר לאחיזה.

 

ואם הית רואה איך מתלה יחיד מכוון ועובד בטייפ אר (לדוגמה) אולי זה היה מכניס לך קצת ידע .

Omnia mea mecum porto

פורסם

לצערי אני מעדיף את ה307 לנתית אחיזת הכביש ,זה פשוט ממכר איך שהיא נכנסת לפניות ,אני פשוט מעלה חיוך.

 

עם המאזדה אני לא מצליח ממש להתחבר,אולי בגלל שרוב הנסיעות שלנו הן נסיעות משפחתיות

פורסם
חבל שהתגובות שלך לא ראויות למענה.

 

חבל שאתה לא מתייחס לגופו של עניין.

 

תצורת המתלה היא רק אספקט אחד הקובע את יכולתו. פורשה בוקסטר, לדוגמא, יושבת על ארבע מקפרסונים. לכאורה הרי פרימיטיבי ועדיין לא הרבה מלינים על האחיזה ועל ההתנהגות שלה.

 

שלדת האלפתא של אלפא והרבה קיטטרהאמים עד לתקופה האחרונה השתמשו במתלה אחורי מסוג דה-דיון. בעוד הוא בהחלט תרם לאחיזה ולהתנהגות, הוא ממש לא נפרד.

 

לא חסרות גם דוגמאות נוספות ולהרבה האטצ'ים חמים לא הפריעה קורת מתח מאחור. אלפא סוד כדוגמא שעולה בראש, אבל יש עוד הרבה, מאד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...