Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3742696,00.html

http://www.youtube.com/watch?v=CRM0eUh7Kus דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

בכל מה שקשור לאיכות הסביבה, כנראה שאני לא מבין גדול. מה שכן, הגיע הזמן לשדרג את הכביש האומלל הזה, ובעיקר ליישר את כל העליות והירידות למשטח בגובה אחיד ובשיפוע מתון.

גם הסיבוב של מוצא הוא ממש לא לעניין. עזבו את זה שחלקנו חובבי רכב ומחפשים את הדברים האלה - לנהג הממוצע מדובר במוקש, וניסיון העבר מלמד שכבר התרחשו שם כמה תאונות די רציניות.

 

אני מקווה מאוד שהתוכנית הזאת תצא לפועל.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לצערי כמו כל דבר במדינה הזאת, ייקח 10 שנים לאשר, עוד 10 להתחיל עבודות ורק ב-2032 יסיימו את העבודות בכביש.

שיסיימו יגלו פתאום שעשו מלא פאקים ויתקנו את הליקויים עד 2039.

בינתיים צפויים פקקי תנועה ועומסים כבדים.

 

ראה סעיף רכבת קלה/ רכבת מהירה בין י-ם לת"א.

פורסם

אולי עשרות עד מאות שנים , לדעתי זה כבר יהיה כאשר עם ישראל יצא לגלות שוב פעם, ובארץ ישלטו הסעודים.

אבל העיקר שזה יהיה ברמת האוטובן ללא הגבלת מהירות:lol: אחרת זא לא שווה כלום גם אם .

פורסם

נראה ממש מרשים.

תשמעו, כביש 431 עמד ביעדים שלו סך הכל. נכון שיש את הפאקים עם המעקות בטיחות אבל לבינתיים זה לא מפריע לאף אחד.

לפי דעתי אולי מעצ קיבלו קצת שכל ובאמתה דבר הזה ירוץ מהר.

אני אישית חושב שכביש 1 הוא הכביש הכי זוועתי במדינת ישראל, וחבל שכך.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

נראה כמה צרות זה יעשה לנהגים כל בוקר, דווקא כביש 9 החדש ממש עוזר בבוקר.

בכל מקרה, זה נראה תהליך ארוך מאוד, שאת התוצאות שלו נראה בעתיד הרחוק.

Polo 2012

פורסם

הפרויקט הזה תקוע כבר איזה 8-9 שנים. לא הבנתי אם עכשיו בה''מ אישר את הפרויקט, או מה?

כמו כן 2,000,000 שקל זה סכום קטן. לא נשמע מציאותי לבנות בתקציב הזה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

את האמת זה קצת מבאס..

 

הירידות-מהיציאה מהעיר עד שער הגיא-כשהכביש ריק, הם כמו מסלול מירוץ .

 

אני מקווה שעד שיסיימו את זה ב2050, יהיה מסלול אמיתי בארץ.

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם

לפני התחנת דלק מורידים מהירות, גם בגלל השוטר וגם בגלל שהסיבובים נגמרים.

פתגם סיני עתיק אומר:

כשאין לך מה להגיד, תגיד פתגם סיני עתיק:wink:

פורסם

האמת שיצא לי להחליק פעם אחת בכביש הזה בסיבוב שאין שם שדה ראיה בכלל (בגלל ההבדלי גובה, משהו כמו 700 מטר לפני היציאה לאבוגוש וכקילומטר לפני הסיבוב לקסטל), ראיתי שם מספיק תאונות קורות, בכלל כל הכביש הזה תוכנן גרוע!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...