Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מסקנה: רכבי אספנות מסוכנים לסביבה!

 

 

אביחי

וזוהי המסקנה המתבקשת.

איזה יופי, תמונה של ממש רגע אחד קטן לפני הניגוח :roll:

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ראיתי את הרכב הזה בחיפה נראה לי .

או שזה היה משהו דומה . בכל מקרה הוא בריטי לדעתי (GB) ואם הוא היה נכנס בו הוא היה מזמין אותו לכוס תה פיצוי :).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

סיפור קטן מלפני חודש:

זוג חברים שלנו נסעו עם סובארו B4 חדשה, תוך נסיעה במעגל תנועה פגע בהם מאחור נהג אסטרונאוט (שיתכן שגם הוא צילם, סימס, גלש באינטרנט). הרכב ספג חבטה והוטח קדימה, האישה טענה שלא קרה להם כלום.

זה נשמע לי מוזר והמלצתי להם לבדוק את הרכב במוסך, שאכן גילה את אשר חשדתי - מוט המתכת שמתחת לפגוש הפלסטיק נפגע והתעקם.

חולף עוד יום והאישה שחשבה שהיא לא נפגעה גילתה את נפלאות 'צליפת השוט' והיא עד היום סובלת מכאבים ומטופלת בפזיוטרפיה (יש לה פגיעה אמיתית לחלוטין).

כך קרה שנהג שחשב ש"לא קרה כלום" נאשם כיום בגרימת תאונה עם נפגעים וגם פיצה בעבור נזקי הרכוש שגרם.

 

כולי תקווה שזו איננה מהדורה מוקדמת של הסיפור הנוכחי.

פורסם
קלי קלות

הבחור יתאר את התאונה, ינקוב נניח בשעה שקרתה התאונה(12:00).

הבחור הנ"ל יפנה לחברת האשראי, יבקש פירוט ויוכיח שמה שהוא אומר נכון, על ידי הוצאה תדפיס שמראה שהוא משך כסף מיד לאחר התאונה, וזה יאמת את גרסתו.

 

זה שהוא משך כסף (80 ש"ח) אחרי התאונה - זו הוכחה לזה שהוא משך כסף בלבד.

זה לא הוכחה שהיתה תאונה, לא הוכחה ששולמו 250 ש"ח, לא הוכחה לכלום.

 

כל מי שמושך 80 ש"ח בשעה 12:00 - חברת האשראי מייד מבינה שהוא עשה תאונה עם אקורד ונהג רגוע, שביקש ממנו 250 ש"ח והיו לו רק 170 ? מאיפה הבאת את זה ?

אולי הוא משך 80 ש"ח למטרה אחרת ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
זה שהוא משך כסף (80 ש"ח) אחרי התאונה - זו הוכחה לזה שהוא משך כסף בלבד.

זה לא הוכחה שהיתה תאונה, לא הוכחה ששולמו 250 ש"ח, לא הוכחה לכלום.

 

כל מי שמושך 80 ש"ח בשעה 12:00 - חברת האשראי מייד מבינה שהוא עשה תאונה עם אקורד ונהג רגוע, שביקש ממנו 250 ש"ח והיו לו רק 170 ? מאיפה הבאת את זה ?

אולי הוא משך 80 ש"ח למטרה אחרת ?

לא הבנת את כוונתי.

ברגע שהוא אומר שביום ככה וככה קרתה התאונה, זה רק מאמת את הגרסא שלו יותר. זה גרסא לעומת גרסא, ולבחור ששילם יש יותר הוכחות מאשר לשני.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

הייתי מסכם את השרשור כך

 

שילמתי 250 ש"ח , האם לאדם ישר או נוכל?

 

נראה לי כי שילמת לאדם ישר, ובוא נקווה שבכך זה יסתיים.

 

בכל מקרה יצאת בזול , אבל כדי למנוע מכה כואבת דווח לביטוח שלך, כך שאם מחר חס וחלילה יתנפח העיניין מצד ההונדה או נהגה שנפגע:shock: אתה תהיה מכוסה.

 

על דיווח לביטוח שלך לא משלמים לא השתתפות עצמית ולא תוספת פרמיה בשנה הבאה. כך שאין לך מה להפסיד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לא הבנת את כוונתי.

ברגע שהוא אומר שביום ככה וככה קרתה התאונה, זה רק מאמת את הגרסא שלו יותר. זה גרסא לעומת גרסא, ולבחור ששילם יש יותר הוכחות מאשר לשני.

ואם ביום הקודם הוא גם משך כסף ? וביום שלפניו גם ? יחשבו שהוא עושה תאונות סדרתי ?

אישור משיכת כסף מהבנק - הוא הוכחה למשיכת כסף מהבנק. לא שום דבר מעבר לכך.

שום שופט לא יראה באישור משיכת כסף מהבנק הוכחה לקיום תאונה, ומשיכת הכסף לא מצדדת באף אחת מהגרסאות.

 

הנהג שנפגע היה עושה בחוכמה אם היה לוקח את פרטי הפוגע, לוקח את הרכב למוסך / פחח, מעלה אותו על ליפט - ובודק שאין נזק ממשי.

הנהג הפוגע היה עושה בחוכמה אם היה מבקש אישור על תשלום ואי דרישה נוספת, וליתר בטחון מעדכן את סוכן הביטוח שלו.

 

מהסיפור לא הבנתי אם הנהג הנפגע בכלל לקח את פרטי הפוגע, ודווקא הפוגע הוא זה שיכול לאתר את הנפגע בקלות (יודע היכן מקום העבודה שלו).

 

לא נראה לי שמדובר בתרגיל עוקץ, לא נראה לי שמדובר בצמד נוכלים, ואם המקרה היה מגיע לבית משפט, ואתה היית מייצג את הפוגע, ומציג את אישור המשיכה של הכסף כהוכחה לגרסת הפוגע - השופט לא היה יודע אפילו איך לענות לך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0


×
×
  • תוכן חדש...