Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בבוקר כהרגלי הגעתי לעבודה , לקחתי את מפתחות ה- טויוטה קורולה 2007 , נכנסתי לרכב ויצאתי לדרך .

 

באיזור רחובות פתאום אני מבחין ברכב אספנות , אין לי שום הבנה ברכבי אספנות אך הרכב נראה ממש ישן אך עם זאת שמור להפליא , צמיגים דקים אך בעליי קוטר דיי גדול , דשבורד מעץ בהיר ,גג נפתח (שגם היה פתוח) רכב דו מושבי ,ובפנים ישב בחור דיי מבוגר , בקיצור לא הצלחתי להוריד את העיינים מהרכב .

 

כך המשכתי לנסוע אחריו תוך כדי שאני לא מפסיק להביט ברכב , עד שהגענו לצומת אשר בדיוק התחלף האור לאדום , אני הייתי בנתיב הימני והוא טיפה לפניי, בנתיב השמאלי . החלטתי שאני חייב לצלם את הרכב !! הוצאתי את הפלאפון (מצלמה 8.1 מגה-פיקסל) וצילמתי, איך שצילמתי אני מרגיש טראחח (קטן), אני מסתכל מולי ורואה שאני בתוך הרכב שלפניי .

 

 

כמובן אני משלב ולוורס ונוסע טיפה אחורה מפעיל את מנורות האזהרה ויוצא מהרכב . אני מסתכל במה בדיוק פגעתי ולצערי אני רואה שזאת הונדה אקורד שחורה חדששששה , פחות משבוע על הכביש !! אני מסתכל על הנזק שנגרם ורואה שתיי שריטות קטנות ושקע ממש קטו שנגרם כנראה מפגיעה של הפינה של הלוחית זיהוי .

 

 

הנהג של ההונדה גם יוצא ומסתכל , להפתעתי לא מתעצבן , אך יכולתי לראות את הבאסה העצומה שאחזה בו . תוך כדי שאני שומע אותו ''מתלונן'' על כך שהרכב חדש ולפני יומיים רק לקח אותו מהחברה , אני מנסה להעמיד את עצמי במקומו , ולא מצליח להבין איך הבחור לא מתעצבן למוות (מה שאני הייתי כנראה עושה) ?

 

אמרתי לו : אדוני , אני מאוד מאוד מצטער , אין צורך לגרור את זה הלאה , בוא נסגור את העניין פה ועכשיו ביננו . ההוא מסתכל קצת , חושב קצת ואומר לי , טוב תביא 250 ש''ח ! ואני ישר חושב WTF ??!!! רק 250 בקלות יכל לבקש 500 והייתי נותן !! אז אני אומר יפה תודה לאלוהים , ואומר לבחור תשמע יש לי פה רק 170 ש''ח ושואל אותו אם הוא רוצה לבוא איתי על מנת שאני יוציא את שאר הכסף ? הוא אומר לי לא אני עובד ממש פה באיזור תוציא ותביא לי לעבודה , אז הלכתי הוצאתי כסף ותוך 20 דקות בערך חזרתי אליו וסגרתי את הסיפור .

 

מסקנות : לפעמים כן פוגשים אנשים נחמדים שלא מנסים לדפוק אותך על כל שטות , ותאמינו לי כשראיתי איזה רכב דפקתי גם לי כאב הלב עד כמה יצאתי טמבל (ולא בגלל הכסף) .

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה הבחור צריך להתעצבן?

 

בסך הכל לא עשית את זה בכוונה והרי פגעת גם באוטו שלך. מבאס אבל לא סוף העולם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

1. איפה התמונה של הרכב אספנות?

2. יצאת ממש בזול.

3. מקרה דומה שקרה לי:

לפני 6 שנים דוד שלי קנה אקורד שחורה חדשה! אלו היו בין האקורד הראשונות בארץ.

בדיוק יומיים אחרי כשאני נוסע איתו מישהו עם איביזה נכנס בו מאחורה. היו איזה 3 שפשופים רציניים.

דוד שלי לא לקח את זה בקלות...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אם כבר סיפורים אז גם אני מצטרף!

כמה ימים אחרי שנגמר לי המלווה אני בדרך לרחובות ליד רמלה מאט לפני רמזור בנתיב הימני.

בשמאלי לידי נוסעת לאט בחורה מהממת ב206CC שמחייכת אלי, אני מחייך אליה בחזרה ופתאום אני מרגיש "בום"!

היתאפסות זריזה על עצמי ואני מגלה שפגעתי בBMW סידרה 7 שחורה מאחור. (מזכיר לכם, ליד רמלה :lol:)

 

מהאוטו יורדים 2 ערסים ומתקדמים ליכווני ואני כבר חושב מה לעשות.

פתאום הנהג אומר לי "תגיד לי אתה לא XXXX ממשפחת XXXXXXX?" כשהיתברר לי שאני באמת XXXX עניתי שזה אני ובלי הודעה מוקדמת הוא תופש לי את הראש בחוזקה, נותן לי נשיקה בכל לחי, נכנס לרכב ונוסע :shock:

 

עד היום אין לי מושג מי זה...

מיותר לציין שאת הכוסית בCC לא ראיתי יותר :x

פורסם

יצאת ממש בזול אם זה הונדה אקורד חדשה.

 

השאלה אם עשיתם ביניכם הסכם דברים, שהנזק מבחינתך שולם ואתם לא חייבים כלום אחד לשני.

מחר הוא יכול לבוא ולהכחיש שהבאת לו כסף...ולך תוכיח את זה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפחות הוא חתם לך שהוא קיבל כסף תמורת הנזק ושאין לו ולא יהיו לו בעתיד תביעות כלפיך בגין הנזק?

 

או שנתת לו ככה סתם את הכסף בלי להחליף פרטים ועכשיו הוא יתלונן על פגע וברח וגם ישאר עם 250 ש"ח נוספים בכיס?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
לפחות הוא חתם לך שהוא קיבל כסף תמורת הנזק ושאין לו ולא יהיו לו בעתיד תביעות כלפיך בגין הנזק?

 

או שנתת לו ככה סתם את הכסף בלי להחליף פרטים ועכשיו הוא יתלונן על פגע וברח וגם ישאר עם 250 ש"ח נוספים בכיס?

קלי קלות

הבחור יתאר את התאונה, ינקוב נניח בשעה שקרתה התאונה(12:00).

הבחור הנ"ל יפנה לחברת האשראי, יבקש פירוט ויוכיח שמה שהוא אומר נכון, על ידי הוצאה תדפיס שמראה שהוא משך כסף מיד לאחר התאונה, וזה יאמת את גרסתו.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם
לפחות הוא חתם לך שהוא קיבל כסף תמורת הנזק ושאין לו ולא יהיו לו בעתיד תביעות כלפיך בגין הנזק?

 

או שנתת לו ככה סתם את הכסף בלי להחליף פרטים ועכשיו הוא יתלונן על פגע וברח וגם ישאר עם 250 ש"ח נוספים בכיס?

 

:mm_yeah:

 

אם כבר סיפורים אז גם אני מצטרף!

כמה ימים אחרי שנגמר לי המלווה אני בדרך לרחובות ליד רמלה מאט לפני רמזור בנתיב הימני.

בשמאלי לידי נוסעת לאט בחורה מהממת ב206CC שמחייכת אלי, אני מחייך אליה בחזרה ופתאום אני מרגיש "בום"!

היתאפסות זריזה על עצמי ואני מגלה שפגעתי בBMW סידרה 7 שחורה מאחור. (מזכיר לכם, ליד רמלה :lol:)

 

מהאוטו יורדים 2 ערסים ומתקדמים ליכווני ואני כבר חושב מה לעשות.

פתאום הנהג אומר לי "תגיד לי אתה לא XXXX ממשפחת XXXXXXX?" כשהיתברר לי שאני באמת XXXX עניתי שזה אני ובלי הודעה מוקדמת הוא תופש לי את הראש בחוזקה, נותן לי נשיקה בכל לחי, נכנס לרכב ונוסע :shock:

 

עד היום אין לי מושג מי זה...

מיותר לציין שאת הכוסית בCC לא ראיתי יותר :x

 

זה 50-50 שהיו דוקרים אותך ,איך ידעת שאין להם סכסוך עם משפחת XXXX ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שיעור פרטי ב250 עם שני תשלומים.

העיקר שלמדת מזה, זה הכי חשוב.

 

ובאמת כיף לי לדעת שיש סיכוי של 50 50 שאני אדקר במדינה שלי.

Polo 2012

פורסם
שיעור פרטי ב250 עם שני תשלומים.

העיקר שלמדת מזה, זה הכי חשוב.

 

ובאמת כיף לי לדעת שיש סיכוי של 50 50 שאני אדקר במדינה שלי.

אפשר לסדר לך גם סיכוי של 50-50 במדינות זרות :-P

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.


×
×
  • תוכן חדש...