Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברשותי אזעקה לרכב שירדן סילבר שנקנתה לפני שלושה ימים.

היום אני בא לכיוון האוטו לוחץ על הפתיחה בשלט האוטו לא מגיב ניסיתי כמה וכמה פעמים לא עזר.

פתחתי עם המפתחות עשיתי את הקוד התחלתי נסיעה אחרי 5 דקות האזעקה מצפצפת התקשרתי לבחור שמכר לי אותה

אמר לי לסובב את הסוויצ' 8 פעמים בקיצור הפסיקה, פתאום חזר הצפצוף הבחור אמר לי לקרוע איזה חוט מהגלאי ולבוא אליו

עכשיו השלט פתאום עובד לי אבל אין אזעקה אין קול כי ניתקתי ולגבי האזעקה שילמתי 800 שקל.

השאלה שלי היא כזאת האם החברה הזאת שווה את המחיר ואם היא בכלל מוכרת או טובה

ולגבי הצפצוף שומעים אותו מאוד חלש זה צריך להיות ככה

 

בבקשה חשוב לי עזרה שלכם תודה.

פורסם

אני יכול לומר לך שאני מכיר המון אזעקות ומעולם לא שמעתי על האזעקה הזו,ואף יותר מזה עיניין אותי ולכן התקשרתי לחבר שלי שזו העבודה שלו וגם הוא לא שמע על האזעקה הזו.

מהיכן היא נקנתה ?

והאם את יכול להעלות לנו תמונה של השלט?

ושורה תחתונה נראה לי כי עבדו עלייך כיוון שבמחיר הזה יכולת להשיג אזעקה מתקדמת ומוכרת.

פורסם

סתאם ניחוש פרוע! אבל,יכול להיות שהוא התכוון למערכת אזעקה סילבר ליין וקנה את זה ב "שירדן בע"מ" ?!

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

פורסם

בשעה טובה הוא תיקן לי אותה,

וכן התכוונתי לסילבר ליין הוא אמר שכנראה היה סוללות ריקות.

לגבי המחיר כבר שילמתי אין החזר, השאלה אם זה אזעקה שתשרת אותי טוב

×
×
  • תוכן חדש...