Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבנה קסדות שטח .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה בנוגע לקסדות שטח...

 

לקסדות השטח שאני מכיר (לכולן??) החלק של הסנטר אינו מעוגל אלא שפיצי שכזה.

 

לפי מה שסיפרו לי ואני לא יודע אם זה נכון או לא..זה נועד ליספוג ע"י קריסה מכה חזיתית

(למקרה שנופלים בשטח ..יענו..עם הפנים לריצפה)..

 

זאת אומרת שבמקום שהסנטר או הסת יחטפו את הפיצוץ..החלק השפיצי פשוט יספוג את המכה ע"י קריסה..

 

זה נכון ביכלל?...זה הגיוני?..או שיש סיבה אחרת?

 

:shock:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם
שאלה בנוגע לקסדות שטח...

 

לקסדות השטח שאני מכיר (לכולן??) החלק של הסנטר אינו מעוגל אלא שפיצי שכזה.

 

לפי מה שסיפרו לי ואני לא יודע אם זה נכון או לא..זה נועד ליספוג ע"י קריסה מכה חזיתית

(למקרה שנופלים בשטח ..יענו..עם הפנים לריצפה)..

 

זאת אומרת שבמקום שהסנטר או הסת יחטפו את הפיצוץ..החלק השפיצי פשוט יספוג את המכה ע"י קריסה..

 

זה נכון ביכלל?...זה הגיוני?..או שיש סיבה אחרת?

 

:shock:

 

קח קישור על חשבון הבית:

 

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=363&msgid=27382488

 

לילה

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם

אם ככה...זה תואם את מה שחשבתי... :lol:

ראש הממשלה: " לא נשחרר בוטנים עם מלח על הידיים!!!" :onfire::screwy:

 

"חכה לי רק רגע," היא אמרה בקול גדול, "אני בהריון" בואינג! התערבות על מתנדבת התפתחה לכלל אסון.

פורסם

לפי דעתי אין בכלל קשר להגנה טובה יותר,אבל זה גם הסבר.

מגן הסנטר מרוחק ושים לב גם שדה הראייה מוגדל לטובת איוורור טוב יותר.

לצערי גם באופנועי כביש מתרסקים קדימה על הפנים,כמו כן אין באף דפי יצרן שאני קראתי

התייחסות לנושא מרחק הלסת מהקסדה.

בוקר טוב לכווווווווווווווולם. :lol:

פורסם
לצערי גם באופנועי כביש מתרסקים קדימה על הפנים

 

אכן... אבל אם יעשו מגן סנטר כזה בקסדות כביש

הרי שרעש הרוח והרוח יהיו בלתי נסבלים....

הפתרון הוא מגן סנטר קרוב יותר, אבל מאסיבי יותר...למשל.

 

יש שיקולים שונים, כמובן, בתכנוני הקסדות, בין אם זה עניין

של אוורור, שדה ראייה, משקל ונוחות לבין אם זה "סביבת

המחיה הטיבעית" של הקסדה...

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
לצערי גם באופנועי כביש מתרסקים קדימה על הפנים

 

אכן... אבל אם יעשו מגן סנטר כזה בקסדות כביש

הרי שרעש הרוח והרוח יהיו בלתי נסבלים....

הפתרון הוא מגן סנטר קרוב יותר, אבל מאסיבי יותר...למשל.

 

יש שיקולים שונים, כמובן, בתכנוני הקסדות, בין אם זה עניין

של אוורור, שדה ראייה, משקל ונוחות לבין אם זה "סביבת

המחיה הטיבעית" של הקסדה...

כאילו דה ברור.......

אתה חייב תמיד להגיד את המילה האחרונה אהה :D

 

בוקר טוב גבר יש מצב ליום חמישי. :2gunfire:

פורסם

מדבריך השתמע כאילו ואין הגיון בהסבר שנתנו...

לכן "המלה האחרונה"... :p

 

ו...בימי חמישי הדבר האחרון ששומעים בד"כ היא "בום"

 

ומה זאת אומרת "יש מצב...." ? היום יום חמישי !!!

וזה יכאב.

 

נדבר בערב. נגיע יחסית מאוחר... אבל נגיע.

קבע עם בלטרן, שילמד ויאמן אותך לפני שנגיע.

:)

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
מדבריך השתמע כאילו ואין הגיון בהסבר שנתנו...

לכן "המלה האחרונה"... :p

 

ו...בימי חמישי הדבר האחרון ששומעים בד"כ היא "בום"

 

ומה זאת אומרת "יש מצב...." ? היום יום חמישי !!!

וזה יכאב.

 

נדבר בערב. נגיע יחסית מאוחר... אבל נגיע.

קבע עם בלטרן, שילמד ויאמן אותך לפני שנגיע.

:)

 

אבל אמרנו שהשבוע עושים הפסקה... :roll:

(אני לא יכול היום :oops: )

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
מדבריך השתמע כאילו ואין הגיון בהסבר שנתנו...

לכן "המלה האחרונה"... :p

 

ו...בימי חמישי הדבר האחרון ששומעים בד"כ היא "בום"

 

ומה זאת אומרת "יש מצב...." ? היום יום חמישי !!!

וזה יכאב.

 

נדבר בערב. נגיע יחסית מאוחר... אבל נגיע.

קבע עם בלטרן, שילמד ויאמן אותך לפני שנגיע.

:)

1.יש הגיון במה שאמרו

2.משום מה חשבתי שהיום יום רביעי! :oops:

פורסם

כרוב... זה שאתה לא יכול... לא אומר... וכו' וכו'....

 

בכל מקרה, קופצים לקוביס, להגיד מזל"ט, ואח"כ

כנראה שנהיה שם...

 

:p

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
לפי דעתי אין בכלל קשר להגנה טובה יותר,אבל זה גם הסבר.

מגן הסנטר מרוחק ושים לב גם שדה הראייה מוגדל לטובת איוורור טוב יותר.

לצערי גם באופנועי כביש מתרסקים קדימה על הפנים,כמו כן אין באף דפי יצרן שאני קראתי

התייחסות לנושא מרחק הלסת מהקסדה.

בוקר טוב לכווווווווווווווולם. :lol:

 

אבל אם תבדוק את אופי התאונות בכביש ובשטח, תראה שהחלוקה שונה לגמרי. רוב אלו בכביש - ע"ע אצלכם בסופרמוטו, למשל - הן החלקות כאלו ואחרות, ואילו בשטח, החלקות הן נדירות ומצד שני יש הרבה יותר נפילות של ממש. בנוסף, בשטח יש סיכוי לחבטה "מרוכזת" מסלע/אבן.

ולמה שזה יהיה כתוב בדפי יצרן? זהו הרי מבנה אוניברסלי של קסדות שטח. זה כמו שבקסדות כביש יופיע בדפי יצרן הסבר למה צריך משקף, נגיד...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

×
×
  • תוכן חדש...