Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר שבועיים עוקב אחרי פונטו ספייס שמבצבצת לי מול העיניים,

הדגם הוא CLUB 2003 ק"מ של 86,000 יד שנייה ידנית.

רכב עם מחירון של 27K והבנאדם רוצה עליו 24K.

הרכב מפורסם ביד 2 למי שמעוניין לראות את המודעה שיחפש באיזור חיפה וימצא אותה.

שאלתי היא כזאת, נראה לי מוזר שהוא פרסם מספר טלפון לא הגיוני להתקשרות,

ובפרטי הרכב הוא ציין (להתקשר לטלפון השני) ושם רשם מספר נייד.

הרצתי את המספר בגוגל ונחשו מה, ראיתי עוד לא מעט רכבים שהוא מפרסם למכירה.

עכשיו שאלתי היא כזאת, יש טעם בכלל להתקשר ולברר על הרכב או שלרדת מזה סופית?

מבחינת נתונים אין משהו מחשיד לגבי זיוף ק"מ או משהו והרכב נראה טוב,

האם יכול להיות משהו נסתר שמכון בדיקה לא יגלה לפני קניית רכב???

פורסם

אם אתה באמת נעול על הרכב אז קח לבדיקה, רק אל תשכח להחתים אותו לפני שהוא מתחייב שאין לרכב שאסי.

אני חושב שזה רכב ממש לא נדיר וחבל להכניס ראש בריא למיטה חולה. אבל אם אתה נעול אז לבדוק בשבע עיניים כל פיפס.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

התופעה הזאת של הכנסת המספר לגוף ההודעה אופיינית ללא מעט סוחרים. העובדה שמצאת עוד כמה רכבים שהוא מוכר מחזקת בי את החשד.

 

כשקונים רכב משומש קשה מאוד לדעת מה קונים, גם אם עושים את כל הבדיקות לפני הספר, והרבה פעמים מגלים את האמת רק אחרי כמה חודשים עם הרכב. רכב משומש זה הימור, אפשר לנסות ולשפר את הסיכויים לזכיה אבל זה עדיין הימור.

 

לגבי זיוף הקילומטרים - מאיפה לך לדעת שלא זוייפו? אם אין היסטוריית טיפולים או רישום אחר בהחלט יתכן שזוייפו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

Guest ספורטמוטורי
פורסם

יש לי חבר שקנה אוטו מסוחר.

 

עשה בדיקה והכל היה תקין אמרו לו בבדיקה שהמנוע במצב כך כך,הוא יכול להמשיך ולנסוע איתו אך אי אפשר לדעת מתי הוא נגמר.

 

הסוחר טען שזה אוטו עם קלומטרג' גבוהה 150000 ק"מ שנת 2001 יד 2, ואוכל טיפה שמן לכן נתן לו מחיר די אטרקטיבי אך אחרי שבועיים המנוע שבק חיים ודרש שיפוץ כללי או החלפת המנוע,הוא היה אכול מבפנים והסוחר המסריח הוסיף לשמן תוסף שמן דבש כדי לא לשמוע טקטוקים ומכות.

 

אם אתה נעול על הרכב תתקונן לעוד 12000 שקל +- לתיקונים.

 

אני הייתי מוותר ,גם אני נכוויתי מספיק מסוחרים,צריך למנוע מהם להתפרנס עד שיתחילו למכור מכוניות בהגינות וצדק ובלי משחקי נוכלים ונחשים.

פורסם

אני גם מנחש שפונטו ספייס במצב טוב, ממוכר הגון, לא הייתה נשארת שבועיים בלוחות.

זה אוטו די מבוקש בימינו אנו, כך נראה (לי לקח חודשיים למצוא אחת טובה).

פורסם

לקנות רכב מסוחר זה כמו לקנות רכב מפרטי, אם אני ניגש מכון בדיקה

ועוד הסוחר מוכן להתחייב על כל המכלולים בבדיקה, כשאני מבצע בדיקה במכון

רישוי הם נותים לי אחריות על התוצאות שרשמו לא?

אז למה שיקרה משהו אם הם קבעו שהכל תקין?

לגבי הק"מ אני אגש למכון ספידומטר...

פורסם

עשה לך ולנו טובה

 

אומרים לך, רומזים לך, נותנים לך בראש ואתה או לא מבין או הכי נאיבי שבעולם.

 

יד 2 יש מדור ל בעלי רכב פרטי ומתחתיו לסוחרים

 

מי שמתחזה לפרטי והוא סוחר חזקה עליו שהוא גם לא "ידייק" בשאר הפרטים.

 

כנס פה לדביקים ולשרשורים שעוסקים בסוחרים ומעליליהם לבד וביחד עם מכוני בדיקה.

 

אחרי שתקרא ותחכים לא תצטרך אותנו בשביל להבין

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...