Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, כמו שחלק ממכם יודעים קניתי מערכת חדשה,

 

יש לי יונדאי גטס

 

JVC BT11

+

רמקולים על המגש האחרי 6X9

 

JBL GTO938

 

עכשיו ההספק של הרמקולים האלה הם 300W ו100W RMS

 

ושל המערכת 50W X 4 והמגבר שלה הוא 20W RMS

 

עכשיו תקנו אותי אם אני טועה, אבל המערכת לא יכולה לשרוף את הרמקולים כי היא חלשה מדיי בשביל זה, נכון?

 

לבעיה עצמה:

בכל פעם שאני מגביר (בערך 30 ויותר, מתוך 50) אני שומע תיקים כאלה, אני בעצם לא יודע אם זה מהרמקולים זאת רק הנחה שלי..

יש למישהו מושג מה הבעיה?

פורסם

1 - לHU (רדיו דיסק) יש אחוז עיוות מאוד גבוה,מ1% העיוות שמיע,10% זה מה שהHU מפיק בתחום העליון של ההגברה

כשאנחנו מכוונים מגבר,אנחנו מגיעים להספק המקסימלי מהרדיו דיסק לפני עיוות,כלומר אם הווליום המקסימלי הוא נגיד 60,פחות עשרה אחוזים זה יוצא 54,ליתר ביטחון 50 ומשם מתחילים את ההגברה במגבר חיצוני על מנת לקבל סיגנל נקי מעיוותים במקסימום עוצמה,אין לך מגבר חיצוני - אבל את העיוות תשמע כך או כך

 

2 - בשימוש עם BASSBOOST ועלאת תדרים נמכים (BASS+++,אקולייזר וכ"ו) הרמקול יגיע לעיוות מוקדם יותר

השיטה הנכונה היא לאפס את הHU לגמרי,אקולייזר על FLAT ללא שום "עיבוי" הצליל ובווליום המקסימלי (סעיף 1) ולשחק עם הכיוונים עד לתוצאה רצוייה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...