BlackSmack
-
הודעות
44 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BlackSmack
-
זה בדיוק מה שאני חושב, שאין טעם לקבל בשוק הפרטי מחיר קרוב ולפעמים אפילו קרוב מאוד למה שאני אקבל בטרייד אין. אם כך המצב, אין לי מה לחפש שם ולהתחיל את ה"התעסקות עם זה".
-
קודם כל, מודה לכם על כל התגובות, נשמע ממכם שבשבילי שווה יותר לעשות טרייד אין כי אני לא איש מכירות, והעם שלנו, כפרה עליו, אוהב להתמקח. אז ככה או ככה אני יכול לוותר על 5000 אלף ש"ח או יותר מסכום המחירון. מקסימום אחכה למבצע של צ'מפיון. תוכל לפרט?
-
ברור שלא, אין לי בעיה שיוריד 2000 ש"ח מהמחירון או משהו בסדר גודל הזה. העניין זה שאם הוא יוריד 7000 אלף זה כבר פחות משתלם
-
המבצעים הם בקיץ לפי מיטב ידעתי, אבל אשמור את זה בראש. תודה - מחירון כפוף לבדיקה? לא הבנתי.
-
יש לי סקודה פאביה - סוף 2011, מצב טוב, קילומטרז נמוך. רוצה רכב אחר במקום, אבל לא טרייד אין שנותנים לך שקל וחצי על האוטו שלך. אף פעם לא התעסקתי עם מכירת רכב ואת האמת שגם אין לי כוח לזה, אני מעדיף שמישהו אחר מוסמך יסדר לי את הפינה. אלה אם כן, העמלה שלהם ממש גבוהה ואצתרך להסתדר לבד. מישהו מכיר חברה מומלצת? שהיה לו נסיון איתה? אודה לעוזרים
-
שאלה לגבי עוצמת RMS של רמקולים 6X9 ללא מגבר
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תקרא כאן.. http://www.zap.co.il/ratemodel.aspx?modelid=18292 אבל אתה כניראה מבין בזה יותר ממני.. אני לא יודע לבדוק מגברים ורמקולים ככה שאני נרתע מלקנות יד שניה.. :\ אם מישהו יכול להגיד לי שיש מגבר יד שניה בסביבות המחיר הזה וממוכר אמין אז יש מצב שאני אקנה.. אני מנסה להשיג את הCZ500 של קלריון אבל לא מוצא אותו באיזור נתניה.. לא אכפת לי להתרחק קצת לאיזור כפרסבא רעננה.. אבל באמת אין מוכרים פה באיזור שיש להם את זה.. -
שאלה לגבי עוצמת RMS של רמקולים 6X9 ללא מגבר
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי נגיד מה אתם אומרים על הסט הבא: HU של Sony MEXBT5100 750שקל + רמקולים 6X9 של PULSE 6*9 Morel 435 שקל + Platinum Audio USC9980 (ראיתי שיש עליו הרבה תגובות טובות בזאפ) 380 שקל -
שאלה לגבי עוצמת RMS של רמקולים 6X9 ללא מגבר
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא בדיוק הבנתי לאיזה מגבר התכוונת.. אבל אפשר עוד הצעות? המערכת חייבת להיות עם בלוטוס.. -
שאלה לגבי עוצמת RMS של רמקולים 6X9 ללא מגבר
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה לכם על התשובה, אפשרי להשיג רדיו דיסק תומך בלוטוס + השמעת שירים מהטלפון של חברה טובה (לא LG) + רמקולים 6X9 + מגבר קטן בפחות מ1400? אני ממש נהנתי מהרדיו דיסק הקודם שלי שהיה מחובר ל6X9 ללא מגבר, אבל כולם אומרים לי שעם מגבר זה אחרת לגמריי ואני רוצה לנסות אבל התקציב שלי דל.. ואני לא מתכוון להשים יד שניה על האוטו החדש שלי :] -
שאלה לגבי עוצמת RMS של רמקולים 6X9 ללא מגבר
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין ספק שכל רמקול לרכב נשמע טוב עם מגבר, כל השאלה שלי פה, זה האם הרדיו דיסק מוציא נגיד 20 RMS ואני קונה 6X9 שהם 50RMS ישמעו טוב יותר מאשר עם אותו רדיו דיסק (20RMS) ורמקולים של 100RMS ברור שאין מערכת שמגיעה לRMS כזה גבוה בלי מגבר.. -
שאלה לגבי עוצמת RMS של רמקולים 6X9 ללא מגבר
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כן, אני יודע את זה.. אבל השאלה אם ככול שהעוצמת RMS של הרדיו דיסק קרובה לעוצמת RMS של הרמקולים ישמעו יותר טוב / יותר חזק? -
נניח ואני קונה רדיו דיסק לדוגמא: DEH-7300BT שהעוצמה שלה היא 50W לכל ערוץ, ולא מתכוון להשקיע במגבר, האם אני אשמע טוב יותר ברמקולים שהעוצמת RMS שלהם קרובה לחמישים? האם רמקולים שעוצמת הRMS שלהם גבוהה נניח לדוגמא 160RMS אני אשמע אותם חלש? או פחות טוב? תודה רבה לעוזרים מוש
-
שלום לכולם, התחדשתי בסקודה פאביה :] מחפש מערכת בלוטוס מומלצת
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
היי רשמתי בנושא של הטרד שאני מעוניין במערכת (שבשבילי זה רדיו דיסק) -
היי NINJMNKY, גם אני הזמנתי אותה במבצע הזה! אחלה עסקה! תוכל להסביר לי קצת יותר על הציפצופ?
-
שלום לכולם, התחדשתי בסקודה פאביה :] מחפש מערכת בלוטוס מומלצת
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה בכל אופן.. אני רואה שבזאפ לא השתנה הרבה מהמערכות שהוצעו לפני שנתיים וחצי שקניתי את המערכת לאוטו הישן שלי.. יש משהו מומלץ נכון להיום? או שזה פחות או יותר אותו דבר וכל מערכת מעל 700 שקל היא עושה את העבודה? -
שלום לכולם, התחדשתי בסקודה פאביה :] מחפש מערכת בלוטוס מומלצת
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה נחמד כל הדברים האלה, אבל יקר, במחיר הזה אני יכול לקנות מערכת שעושה את כל מה שהזכרת כאן + מערכת :] ולא דיבורית -
שלום לכולם, עשיתי חיפוש בפורום ואני יודע שיש עוד הרבה אנשים כמוני, אבל בכל זאת רציתי להתאים את ההמלצות בשבילי. אני מחפש רכב חדש עד 70000 שקל, רצוי מסוכנות אבל אפשרי גם מליסינג - ורוצה לקנות אותו בחודש הקרוב. חשוב לי שהצריכת דלק שלו תהיה חסכונית, שההחזקה (טיפולים וכו) יהיו זולים (אני סטודנט מה לעשות). אני נוסע מפרדסיה(ליד נתניה) עד לקרית שמונה הלוך וחזור פעם בשבוע מעבר לנסיעות איזוריות שלי. לא אכפת לי שיסחוב פחות, אבל דגש על החסכוני ועמיד (אף אחד לא ממש רוצה להתקע בשטחים ). תודה מראש לכולם מוש.
-
מאיפה אפשר לקנות זוג קוביות (פרוותיות) ששמים על המראה?
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך רכב כללי
כן, לא חשבתי על זה ככה.. סך הכל רציתי לשפר את האוירה באוטו שלי.. אם יש עוד הצעות חוץ מדברים לתלות על המראה אני אשמח לשמוע.. למשל הכלב שמתנדנד או שטיח לדאשבורד.. אשמח לדעת מאיפה אפשר להשיג אותם -
אני מחפש את זה כבר מלא זמן ואין לי מושג מאיפה אפשר להשיג...
-
שאלה לגבי בעיה ברמקולים של JBL..
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה, מעריך את זה :] צדקת, עכשיו אני לא שומע תיקים.. -
אז ככה, כמו שחלק ממכם יודעים קניתי מערכת חדשה, יש לי יונדאי גטס JVC BT11 + רמקולים על המגש האחרי 6X9 JBL GTO938 עכשיו ההספק של הרמקולים האלה הם 300W ו100W RMS ושל המערכת 50W X 4 והמגבר שלה הוא 20W RMS עכשיו תקנו אותי אם אני טועה, אבל המערכת לא יכולה לשרוף את הרמקולים כי היא חלשה מדיי בשביל זה, נכון? לבעיה עצמה: בכל פעם שאני מגביר (בערך 30 ויותר, מתוך 50) אני שומע תיקים כאלה, אני בעצם לא יודע אם זה מהרמקולים זאת רק הנחה שלי.. יש למישהו מושג מה הבעיה?
-
מאיפה אפשר להשיג מן פלאח כזה שיחזיק את השלט של המערכת על ההגה??
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני חושב שזה סתם יציק לי באחיזה של ההגה.. אתה עושה סיבוב ופתאום יש לך נרתיק של טלפון :\ "ליבואן קוראים אפריל טקליין ואני קניתי משם שלט מיוחד להגה עבור ההגה רק ב450 ש"ח ואחי שווה!!!" אחי 450 זה הרבה כסף, במחיר הזה אני יכול להתקין קומפננטים של מורל פולס.. וכן ניראה לי שפשוט אני אשים סקוץ ואחבר אותו ככה.. בכל אופן תודה לכולם על העזרה :] מעריך את זה -
מאיפה אפשר להשיג מן פלאח כזה שיחזיק את השלט של המערכת על ההגה??
BlackSmack פרסם הודעה בנושא של BlackSmack בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
זה יהיה נחמד אם יהיה אפשר לתפעל את המערכת משם, אבל השלט צריך להיות מכוון ישירות לרדיו דיסק, אחרת הוא לא קולט אותו.. לכן אינני חושב שזה יעבוד כך.. אני מחפש כמו מן מחזיק לשלט שצמוד להגה, כזה שאפשר לנתק אותו ולחבר אותו... יש למישהו רעיון?
