אז לא מזמן התחדשתי ביונדאי גטס, אבל הדבר שהכי חשוב לי בנהיגה זה המוזיקה, כמו לרובכם.
דישדשתי קצת באינטרנט לגבי מערכות אבל אני לא ממש מבין בזה,
מה מאפשרת לי מערכת עם בלוטוט?
אני מחפש מערכת שקוראת MP3, לא כולל התקנה (אבל אם זה עולה עוד 150 פלוס מינוס אז כן), התקציב שלי הוא בערך 1500 עם קצת חריגה,
אני לא צריך סאב, כי במיילא הבגאז' לא כזה גדול, ויותר חשוב לי איכות מאשר עוצמה.
חובה שבמערכת יהיה AUX בשביל שאוכל לחבר את הנגן שלי.
יהיה נחמד אם יהיה במערכת יהיה USB אבל זה ממש לא חובה.
ואם זה עוזר אני שומע בעיקר מוזיקה שחורה, הבאסים עושים לי את זה
אשמח לקבל המלצות, תודה מראש.
מוש