Jump to content

BlackSmack

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BlackSmack

  1. יש לי שלט של JVC, ואני נורא רוצה שהוא יהיה מוצמד להגה עם שליפה נוחה.. מישהו יודע מאיפה אפשר להשיג את זה? EBAY? אין לי מושג איך קוראים לזה..
  2. היום שידרגתי את המערכת ברכב שלי. היה לי רדיודיסק דפוק של קנהוד ורמקולים שמגבירים קצת אז מתחילים לשמוע אותם מגמגמים.. אז החלפתי היום לJVC BT11 ואני מאוד מרוצה, ההפעלה שלו קלה, יש בו בלוטוס ויש בו AUX, מעבר לזה שומעים בו ממש טוב! ולגבי רמקולים קניתי את הJBL JTO938 אחלה רמקולים! שומעים חזק גם ללא מגבר! תענוג! הוספתי נעילה עם שלט נוחות.. סך הכל עלה לי 2100, זה בסדר לא? אז אמרתי הפתעה, חיפשתי כמה דרכים להוציא את המקסימום מהמערכת ומצאתי את זה http://www.crutchfield.com/Learn/SQ/12_car_tips.html אני יודע שהרוב פה יודעים כמעט את כל הטיפים, אבל שווה להציץ לראות עם יש משהו שיוכל לשפר..
  3. אני קונה גם וגם, אבל חשוב לי שיהיה אפשר לדבר בטלפון.. כי אין לי דיבורית אחרת וזה מסוכן בכביש... אני בטוח שלא פעם הייתה לכם שיחה באמצע הנהיגה.. אני בטוח שבתקציב של יותר אני אוכל לקנות מכשיר סאונד איכותי יותר, אבל אני לא רוצה להשקיע יותר מדיי, ומה שבטוח שהרדיו דיסק הזה יהיה הרבה יותר טוב ממה שיש לי באוטו.. השאלה אם שומעים איתו סבבה? אני לא מתכוון לשים מגבר באוטו, רק זוג קומפיננטים.. יש לי של קנהוד דגם ישן לא קורא אמ פי 3, אין לי שום יציאה, וגם לא בולם זעזועים..
  4. תודה :] אני אבדוק את העניין.. מה עם השמע שלו? איכותי גם ללא מגבר?
  5. אני מחפש רדיו דיסק עם מגבר סביר, בלוטוס, וכניסת AUX.. והוא עונה על כל הדרישות.. השאלה אם מישהו ניסה אותו? האם הוא אמין? אני לא רוצה להשקיע הרבה, פשוט חשוב לי העניין של הבלוטוס כדי שאוכל לדבר בכיף.. וחשבתי לשים גם רמקולים של מורל פולס.. התקציב שלי עומד בערך 1500 שקל כולל הרמקולים.. תודה מראש לכל מי שיעזור.. ממש קשה לי למצא רדיו דיסק ואני כל כך רוצה כבר לקנות..
  6. אני יודע שיש בדגם של Sony בלוטוס, וגם בדגם של JVC BL1 אבל אני לא יודע איך הם, ואם שומעים מספיק חזק עם המגבר המובנה שלהם.. בקשר לרמקולים חשבתי על מורל פולס.. אבל אני צריך המלצה כי אני לא ממש מבין בדברים האלה..
  7. בגלל זה רשמתי עם חריגה..
  8. טוב אז ככה: התקציב שלי לHU הוא בערך 1000, עם חריגה בתנאי שממלא את כל הציפיות. אני מחפש HU קורא MP3 AUX מקדימה שיהיה לו מגבר מובנה טוב (אני לא מתכוון להשים מגבר) Bluetooth שיעבוד בלי מתאם, זה נורא חשוב.. המתאם עולה לבד הרבה. רמקולים, אני רוצה קומפיננטים, התקציב 500 שקל +- בגדול מה שאני מצפה מהמערכת, זה דגש על איכות ולא על עוצמה.. אני מאוד אודה למי שיוכל לעזור לי, כי אני רוצה הרבה זמן לקנות את המערכת. תודה מראש, מוש.
  9. אין לי את השולפנים האלה.. אני מניח שבגלל זה לא הצלחתי להוציא אותו.. תודה לכולם :] חסכתם לי מלשבור את המערכת
  10. הרדיו דיסק הזה מעצבן, בא לי כבר לשבור אותו!! למישהו יש מושג איך להוריד אותו? הורדתי את הפנאל ואין שום ברגים או משהו כזה.
  11. אלעד הם גם מוכרים שם ציוד?? וניראה לי שאם אני אשים סאב אז צריך גם מגבר, נכון?
  12. אוקיי קראתי קצת והשכלתי טיפה כמו שאמרתי התקציב שלי הוא 1500 עם חריגה אני צריך הדיונט שקוראת MP3 עם בלוטוט שאוכל לדבר בטלפון, ויציאת AUX. אני רוצה להוסיף 2 רמקולים אחוריים, עכשיו לפי מה שהבנתי הקומפוננטים יותר איכותיים אבל אם זה לא נכנס בתקציב אז אני מוכן להתפשר על קוקסיאלים טובים. אם יש מישהו שאתם ממליצים עליו באיזור נתניה אני אשמח :] מכיוון שאין לי מגבר, אני מניח שבהד יונט, צריך להיות מגבר מובנה טוב.. תודה מראש לכולכם :]
  13. אני צריך רדיו דיסק MP3 (זה קרוי HU?) ושני רמקולים אחוריים, מה שהכי איכותי שיכול לשבת בתקציב..
  14. אז לא מזמן התחדשתי ביונדאי גטס, אבל הדבר שהכי חשוב לי בנהיגה זה המוזיקה, כמו לרובכם. דישדשתי קצת באינטרנט לגבי מערכות אבל אני לא ממש מבין בזה, מה מאפשרת לי מערכת עם בלוטוט? אני מחפש מערכת שקוראת MP3, לא כולל התקנה (אבל אם זה עולה עוד 150 פלוס מינוס אז כן), התקציב שלי הוא בערך 1500 עם קצת חריגה, אני לא צריך סאב, כי במיילא הבגאז' לא כזה גדול, ויותר חשוב לי איכות מאשר עוצמה. חובה שבמערכת יהיה AUX בשביל שאוכל לחבר את הנגן שלי. יהיה נחמד אם יהיה במערכת יהיה USB אבל זה ממש לא חובה. ואם זה עוזר אני שומע בעיקר מוזיקה שחורה, הבאסים עושים לי את זה אשמח לקבל המלצות, תודה מראש. מוש
×
×
  • תוכן חדש...