Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן רדיו דיסק של JVC ו 2 רמקולים coax מקדימה.

אין מגבר.

 

עד היום הם היו עובדים בסדר. לפעמים היה קורה מצב שבו לא היו שומעים שום דבר. הרדיו דיסק עבד, אבל לא הייתה מוזיקה.

הוצאת הפאנל הנשלף והחזרתו הייתה מתקנת את הבעיה ואז הכל היה חוזר לעבוד.

 

אבל עכשיו כבר לא. לא משנה כמה פעמים אני מוציא ומחבר את הפאנל הנשלף, אי אפשר לשמוע כלום. לא שומעים ברמקולים.

בהדלקת הרדיו דיסק שומעים לשנייה רעשים (כמו אלה ששומעים אם מחברים סוללה כדי לבדוק איזה חוט שייך לאיזה רמקול),

ככה שהרמקולים עצמם לדעתי עובדים.

 

הבעיה היא כנראה במגעים. בגלל זה הוצאת הפאנל והחזרתו כנראה תיקנו באופן זמני את הבעיה.

אבל איזה חוטים אני צריך לבדוק?

איזה חוטים אני צריך לשים לב אליהם אחרי שפירקתי את הרדיו דיסק שיכולים לגרום לבעיה?

 

אם זה עוזר לפתרון הבעיה:

הרדיו דיסק עובד גם בלי מפתח בסוויץ'. קרה לי פעם אחת שהפעלתי את הרדיו לפני התנעת האוטו והוא עבד

ואחרי שהתנעתי את האוטו (כשהרדיו דיסק עוד עובד והמוזיקה נשמעת) פתאום לא שמעו שום דבר.

 

תודה.

פורסם

כן.

אבל אני רוצה לנסות לתקן לבד כי אני חושב שזה רק המגעים מאחורה.

 

אפשר להוציא את הרדיו דיסק מהמקום כדי לבדוק פשוט אם הצמה מחוברת כמו שצריך בלי לנקוט בכל אמצעי הזהירות של ניתוק

הקוטב השלילי מהמצבר וכל אלה?

אני רק רוצה לנתק ולחבר מחדש את הצמה.

×
×
  • תוכן חדש...