Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אהלן,

אני מחפש לקנות רכב יד 2 בסביבות ה-50K.

עד לאחרונה הייתה לי גולף CL 1.8 שנת 94, שמאוד מאוד הייתי מרוצה ממנה (בחיים לא ראתה מוסך ולא הפסיקה לנסוע). לצערי, היא נגנבה ממני לפני כחודשיים :-(

 

אני מחפש להחליף אותה במשהו דומה. כשאני אומר דומה - אני מתכוון להאצב'ק (עדיפות ל5 דלתות אבל 3 זה גם אפשרי) ידנית, זריזה והכי חשוב אמינה.

 

בהתחלה חשבתי על אלפא 147 בסביבות שנת 2002, אבל אני חושב שאני עדיין לא מוכן נפשית לאלפא (תחזוקה גבוהה ועלויות מוגזמות), אז זה ירד מהפרק - כנראה שאני צריך רכב קצת יותר פשוט וקצת יותר חדש (בסביבות שנת 2004-5).

 

האמתי ששמעתי דברים טובים על קורולה RunX ידנית - אבל אני פשוט לא מצליח למצוא אותה בשום מקום למכירה.

 

אשמח לתגובות, תודה מראש..! :-)

פורסם

קורולה ידנית? נראה לי פשוט יותר למצוא בתולה בבית בושת :| .

בכללי גם אני חושב בכיוון שלך -בערך אותו תקציב ואותם דרישות.

המליצו לי על סיאט ליאון פה בפורום. אני אישית חושב

שגם A3 יכולה לעשות את העבודה :).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

קשה למצוא סיאט לאון שלא הגיע מאיזה ערס בן 17 שטחן לה את הצורה..

ובנוגע לA3... אני לא ממש רואה את עצמי נוהג על אחת.. :|

פורסם

תכלס למצוא האצב'ק נחמדה זה קשה בכל מקרה-

כי כולם רוצים כאלה ולמי שיש דואג לחרוש עליהן.

צריך לחפש בקפדנות.

ולמה אתה לא אוהב A3? גם אני האמת לא אהבתי עד לא מזמן

אבל נסיעה באחת כזאת שינתה הכל. (לטובה:]).

HONDA CIVIC hatchback-RED

×
×
  • תוכן חדש...