Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני עומד לפני קנייה של סמוראי שנת 84 לאחר שיפוץ

ורציתי לשאול מה כדאי וחשוב לבדוק לפני הקנייה ?

חלקים מיוחדים שמועדים להתקלקל ?

דעות בעד ונגד

 

תודה

פורסם

המודלים החדשים יותר (87 והלאה) עדיפים.

הדגם הזה הגיע עם מנוע קטן וחלש שכבר קשה למצוא לו חלקי חילוף. סרנים צרים שממש לא מוסיפים ליציבות על הכביש.

 

מה חשוב לבדוק לפני הקנייה? המחלה העיקרית של הרכבים האלו היא החלודה. היא תוקפת כל חלקה טובה ברכב וכדאי לבדוק היטב שהשיפוץ שעבר הרכב לא כלל בעיקר מריחה של חומרים על פח חלוד.

חוץ מזה, נזקי שטח שונים ומשונים, תקינות מערכת העברת הכוח (לוקרים, תיבת העברה וכו') ומערכת החשמל.

 

הכי טוב לקחת את הכלים האלו למכונאי שמכיר אותם ולבקש ממנו שיבדוק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

צביקה תודה על התגובה המהירה

 

נזקי מרכב וחלודה אני יבדוק

 

לגביי טרנספר ובאקקס יש איזה טיפים לבדיקה יותר מאשר רעשים ונזילות ?

 

לפי חיפוש ברשת וקריאה של כמה מאמרים בגיפ לוג אתה אכן צודק לגביי המודל

אבל זה אמור להיות רכב קטן לפרויקט דל תקציב שאולי יכלול מנוע של סוויפט אז

מנוע חלש כרגע לא בראש מעייני

 

עוד טיפים

פורסם

בדוק שהטרנספר תקין ומשלב לכל שלושת המצבים. בדוק מצב 4X4 H/L גם בשטח (תמצא הצלבה כדי לוודא שההנעה הקידמית משתלבת). בדוק ציריות קידמיות (תיקתוקים ורעשים, כמו ברכב הנעה קידמית רגיל) כשההנעה קידמית משולבת.

חשוב לבדוק שאין הזעות חמורות ממחזירי השמן באזור כי עד כמה שאני יודע לא פשוט להשיג אותם (לא תמיד יש אצל מכשירי תנועה) וחבל שתיתקע איתם.

 

אני בטח לא צריך לספר לך שהשתלה של מנוע סוויפט לא חוקית.

לדעתי אם תחשוב רגע בהיגיון תראה שההפרש בין כלי מודל 84 לכלי מודל 88 לא גדול במיוחד, ולכן כדאי להוסיף עוד כמה שקלים ולקנות בסיס קצת יותר טוב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...