Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שאני ייכתוב בהמשך אולי ייראה קצת הזוי אבל אני באמת מתכוון לזה: ברצוני לרכוש וולוו בשנתון שהצגתי קודם, לא משנה לי מצב טכני, קילומטרז, עבר טיפולים וכו', אבל יש 2 דברים שהם חשובים לי, השלדה של הרכב, שתיהיה בעלת צבע טוב, ללא הרבה שריטות, ודיי מרווחת כמו 760.

פורסם

אם זה למטרת תחביב ושיפוץ, קנה וולוו 240 משנת 1979 ומטה, היא כבר יכולה להירשם כרכב אספנות, מה שאומר ביטוחים וטסט עולים רבע מהרגיל. היא לא שונה משמעותית מוולוו 240 שנת 1985.

 

 

פורסם
מה שאני ייכתוב בהמשך אולי ייראה קצת הזוי אבל אני באמת מתכוון לזה: ברצוני לרכוש וולוו בשנתון שהצגתי קודם, לא משנה לי מצב טכני, קילומטרז, עבר טיפולים וכו', אבל יש 2 דברים שהם חשובים לי, השלדה של הרכב, שתיהיה בעלת צבע טוב, ללא הרבה שריטות, ודיי מרווחת כמו 760.

 

מה בדיוק שאלתך? מהו ה"ייעוץ" שאפשר לתת לך?

 

רוצה לקנות וולוו 1985 ומטה? קנה!

רוצה שלדה עם צבע טוב,חפש שלדה עם צבע טוב!

רוצה ללא שריטות,חפש ללא שריטות!

רוצה די מרווחת,קנה כל וולוו מתחת 1985...!

 

לא מעניין אותך אם הגיר דפוק,המנוע מעשן,ההגה משחק והדיפרנציאל צורח? לא מעניין אותך אם הרכב הישן הזה טופל? אם יעבור טסט בכלל,אכן הזוי אבל לבריאות חביבי...:???:

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...