Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במצבר-גולף-GTI ומה שבינהם (נורית שמבזיקה לחצי שניה)


yarongti
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לפני כשבוע האוטו(גולף GTI 2001) עשה קצת בעיות בהתנעה במשך כמה ימים,לאחר מכן לא התניע בכלל, התנעתי עם כבלים ונסעתי למוסך,לא ידעתי אם זה מצבר או האלטרנטור,העדפתי שיבדקו.

הסתבר שזה רק מצבר, הוחלף ונסעתי לשלום.

מאז,עבר שבוע, בנסיעות שונות (כבר 3 פעמים) נדלקה לי הנורה כנראה של המצבר(למשך פחות מחצי שניה-עד שהעיניים שלי יורדות לשם -זה נכבה) וגם ההודעה במרכז(משהו בגרמנית) גם למשך חצי שניה

לא מובן אם יש בעיה,איך זה מופיע רק לחצי שניה?

אולי זה רק בעיה במגע?

לפי הספר זה בעיה באלטרנטור(רצועה צולעת???) ובמוסך אמרו שאין בעיה באלטרנטור(לפני שבוע כאמור שהוחלף המצבר),הגיוני?

האם שיחברו את האוטו למחשב,יראו גם את הבעיה של החצי שניה ההיא?האם בעיות נשמרות במחשב?

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית- ניתן בקלות אמצעות מחשב דיאגנוסטיקה לשנות את שפת הרכב מגרמנית לאנגלית ואז גם תבין מה הוא אומר.

שנית - בהחלט יכול להיות שמדובר בבעיית טעינה

שלישית - האם בדקו גם זליגה ? כשהלך לי מצבר לפני כשנה ביצענו בדיקה יסודית של זרמי זליגה ומתחים במנוחה כשהרכב כבוי ונעול וכשהוא מונע במצב רגיל ותחת עומס (מזגן למשל) ורק כשוידאתי שהכל תקין -התקנתי מצבר חדש.

 

יש סיכוי שהתקלה נרשמה במחשב הרכב, שווה לבדוק.

האם הרכב נבדק במוסך שמכיר את הרכב היטב או סתם חשמלאי מזדמן?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקו זליגה בדקו טעינה ,לדבריהם

בכל מקרה הבעיה הנל לא הופיעה במשך 3 שנים ומאז החלפת המצבר 3 פעמים...מבאס

וכן,נבדק עי מוסך איזוטרי......משהו ...צ'מפיון...מרכזי...:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עם כל הכבוד לצ'מפיון מרכזי, אם המוסך אומר שאין בעיה, ואתה רואה שיש בעיה , אז כנראה שאתה צריך לקבל חוות דעת ממוסך אחר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: לאחר החלפת האלטרנטור (אחרי המצבר לפני שבועיים),באתי (שלשום),שילמתי ורציתי לקחת את האוטו,הנורה המשיכה לדלוק אחרי ההתנעה,היועץ ראה, אמר לתת גז(לא עבד וטוב שכך כי זו לא הדרך!), פתאום הופיעה ההודעה במרכז שיש בעיה מצבר/אלטרנטור(דההה) והתבקשתי להשאיר את האוטו עוד יום אחד שם כי זה משהו שלא היה אמור לקרות.האוטו נשאר שם וגם היום נאמר לי שעבדו על האוטו יום שלם ולא מצאו את הבעיה,אין זליגה ,יש הטענה....פירקו הכל, אפילו את הלוח שעונים למצוא ועדיין לא מצאו, גם מחר יבדקו ומקווה שהאוטו ייצא משם מחר בערב תקין.

יש לי המון השגות על הדרך ועל הטיפול,הכל יפורט כאן בהמשך ,רק שהאוטו ייצא משם תקין

:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדם חכם אמר לפני כמה ימים:

 

עם כל הכבוד לצ'מפיון מרכזי, אם המוסך אומר שאין בעיה, ואתה רואה שיש בעיה , אז כנראה שאתה צריך לקבל חוות דעת ממוסך אחר.

 

תבקש מהם לפרק את האלטרנטור החדש, להחזיר את הישן, להחזיר לך את הכסף וברח משם כמה שיותר מהר לפני שהם יהרסו את הרכב.

כשמתחילים לפרק פלסטיקה של רכב בן 10 , זה תמיד נגמר רע. אחר כך לך תריב איתם למה החופה של השעונים נשברה.

קח את הרכב למוסך רון ,אני בטוח שהוא ימצא פתרון אלגנטי ומקצועי לבעיה שלך.

 

נ.ב. בקש על הדרך שישנו את שפת הרכב לאנגלית. גם הרכב שלי דיבר גרמנית כשרכשתי אותו, עניין של דקה עם מחשב דיאנוסטיקה והרכב מדבר אנגלית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...