Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה המארז שלי, יצא טיפה גדול...אבל ברוך השם עוד לא נתקלתי בבעיה אחת!

009b.jpg

 

004vuo.jpg

 

 

 

אני רוצה לשים מסכים במשענות ראש, איך אני אמור לחבר אותם? למחשב? לליליפוט?

אם למחשב אז איך?

תודה!

באמממת???? מה אתה אומר???

:-o:lol::-P

פורסם

יש לך המון מקום במארז וגם ספק בריא, שווה לבדוק אפשרות של הכנסת כרטיס מסך נוסף שמסוגל לשדר לשני מסכים ואז תוכל לבצע מניפולציות של תצוגות שונות על כל מסך. לדוגמא: מסכי המשענות יציגו סרט בעוד המסך הראשי יציג תוכנת ניווט.

 

אינני בטוח שזה אפשרי אך שווה בדיקה.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

נחמד אבל באמת גדול מאוד יחסית..

המלצה שלי שים גרילים במאוררים למעלה , אתה לא רוצה שאיזה יד תתקע שם..

 

רענן צודק

אפשר ואפילו רצוי להוסיף כרטיס/י מסך למסכים כדי שתוכל להציג וידאו שונה בכל אחד מהם ( גם תצטרך tv-out רוב הסיכויים אז בכלל )

הבעייה היא בעיקר מבחינת התוכנה ( שעד כמה שאני יודע אין תוכנת frontend שתומכת רשמית בריבוי מסכים ) וכמובן עוד תהליכים על המחשב

 

אם לא אכפת לך לקבל את אותה התמונה אז מפצל vga עם קופסאת המרה לrca ( שזה מה שאני מעריך שהמסכים האחרים יקבלו נכון ? )

 

תתחדש , הכל עובד כמו שצריך?

מה המפרט של המחשב?

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מפצל VGA סבבה, ואז קופסאת המרה לRCA זה כבר סתם יקר,

עדיף לעבור לכרטיס מסך נוסף חיצוני עם TV OUT מבוסס RCA, לדפוק מפצל RCA על הקו ישירות למשענות,

בכל מקרה זה יקבל יצוג נוסף, ויהיה אפשר לעבוד בשולחן עבודה מורחב ולהציג שם תוכן שונה מבמסך הראשי.

 

עם זאת בעיה אחרת : איך מפצלים את הסאונד ? :)

אני בקומפ מקדימה רוצה לשמוע מוזיקה + ניווט,

ובמסך מאחורה רוצה שישמעו את הסרט DVD, מאוזניות נגיד (שמחוברות ליציאת און בורד המקורית - עם נגיד מגבר קטן כדי שיהיה סאונד נורמאלי באוזניות.

פורסם

ממש לא בעיה מבחינת הסאונד, במידה ומותקן כרטיס קול PCI/חיצוני וגם קיים כרטיס מובנה בלוח האם.

מגדירים למערכת ההפעלה כרטיס קול ראשי כך שבאופן רגיל כל הסאונד יגיע לכרטיס שמחובר למגברים .

(ב XP יש לשנות control panel -> sound and audio devices -> audio -> sound playback -> default device).

בתוכנה שבה מנגנים את הסרט מגדירים לעבוד עם הכרטיס המובנה כך שהסאונד יגיע רק לאוזניות וזהו :-).

(לדוגמא ב media player classic - נכנסים ל view->options->playback->output ובוחרים תחת directshow audio את ההתקן הרצוי)

 

ישנם כרטיסים מובנים שמאפשרים למערכת ההפעלה לזהות את היציאות האחוריות והקדמיות (במארז) כשני כרטיסים נפרדים וכך ניתן ליישם זאת גם ללא כרטיס נוסף.

 

ולפותח השרשור - נראה אחלה מארז. אמנם גדול אבל גם מרווח ומאוורר.

 

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

אוקיי תודה,

מישהו יכול לתת לי המלצה על כרטיס טוב שתומך TV OUT?

 

או מאיפה אפשר לקנות את המצפל VGA ואת קופסאת השינוי לrca?

באמממת???? מה אתה אומר???

:-o:lol::-P

פורסם

עם כל הכבוד למארז שהוא גדול ויש 2 מאווררים הבגאז' די אטום לא צריך לעשות פתח איוורור שמגיע לתא הנוסעים?

 

איזה הארד דיסק שמת רגיל או פלאש?

איפה קנית את הספק כוח?

 

בקיצור תן פרטים מלאים שנוכל להתרשם

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אצלי המחשב במשך שנה היה "כלוא" בתוך התא של הגלגל ספייר, למעשה בתוך הגלגל ממש,

מדובר בתא קטן בהרבה מאשר התא מטען, כך שאם הרכיבים נבחרו בקפידה (ואם אני זוכר נכון הבחור התייעץ איתי=הם נבחרו בקפידה:)) אז אין שום בעיה של חום,

 

אני נוסע עם HD 2.5 אינץ' כבר שנה וחצי בלי שום בעיה,

וקבל עוד סקופ - ניר פוז פה מהפורום נוסע כבר שנה עם HD3.5 אינץ' בלי שום בעיה.

 

כנראה שהארדיסק הרבה פחות רגיש ממש שחשבנו שהוא.

 

את ספק הכח (M2\M4) אפשר להזמין כרגע רק מארה"ב,

אבל זאת לא בעיה שכן הספק מגיע עד הבית בלי בעיות מיוחדות.

פורסם

יש לי בעיה רק עם המסך מגע

אין לי שום ידע לגבי המסכים האלה ולא ראיתי כאלה גם למכירה

אז אם תוכל לתת לי קצת מידע כללי וגם מחירים

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

מי ששולט בשוק בתחום של קוסט-אפקטיב זה ליליפוט,

יש להם שני מסכים

אחד זה EBY701

והשני זה 629GL

 

ה629 נותן איכות תמונה משמעותית טוב יותר, ועולה רק כ30 דולר יותר.

החסרון שהוא גדול בקצת מדאבל דין מה שאומר שלא תוכל להכניס אותו במקום דאבל דין מקורי,

אלא ש.....יש פתרון, יש מי שמספק מארזים מפלסטיק במידות שונות למסך, אתה יכול לרכוש מסגרת כזאת

הבעיה היא שמסיבה לא ברורה ה629 קצת נעלם מEBAY, ונשאר רק אחיו (שקיבל שיפור בדמות תאורת לד אחורית - אמור לעזור במלחמה עם השמש:))

הינה דוגמא

 

לסיכום : אלו האפשרויות, כל אחת מהן תשרת אותך נאמנה, יש גם מסכים של חברות יקרות יותר, ויתכן גם איכותיות יותר.

אך הפערים במחיר גדולים, מהיתרונות בביצועים (לדעתי בכל אופן)

פורסם

אני מעדיף מסך שיוצא מתוך המערכת כמו זה: http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=593786

אני רוצה להחביא אותו כדי שלא יראו איזה מערכת יש לי באוטו

 

חשבתי אפילו לשים רדיו טייפ ולחפש מקום אחר למסך

מה אתה אומר?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

א. זה לא מסך VGA

ב. מה אתה יודע לגבי האיכות שלו ?

ג. להזמין מחול יוצא יותר זול כבר למסך ליליפוט.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...