Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי פורד פוקוס 2006. לאחרונה הבחנתי במספר טיפות שמן הידראולי על משאבת ההגה. מוסך פורד ברחובות ראה את הרכב וקבע שהבעייה היא בעיית צנרת (חיבורי הצנורות למשאבה) ושנדרשת החלפה של הצנורות.

שאלתי מדוע להחליף את הצנור אם רק החיבור למשאבה נוזל ואם הדוק הניפל לא מספיק. תשובת המוסך זה לא יעזור נדרשת החלפה של הצנורת.

אשמח לקבל אינפורמציה או הסבר אחר

 

תודה וחג שמח

רון

פורסם
שלום

ברשותי פורד פוקוס 2006. לאחרונה הבחנתי במספר טיפות שמן הידראולי על משאבת ההגה. מוסך פורד ברחובות ראה את הרכב וקבע שהבעייה היא בעיית צנרת (חיבורי הצנורות למשאבה) ושנדרשת החלפה של הצנורות.

שאלתי מדוע להחליף את הצנור אם רק החיבור למשאבה נוזל ואם הדוק הניפל לא מספיק. תשובת המוסך זה לא יעזור נדרשת החלפה של הצנורת.

אשמח לקבל אינפורמציה או הסבר אחר

 

תודה וחג שמח

רון

 

שמע רון

היה לי פוקוס 2006 והיתה לי נזילה מהשמן הגה, הרכב היה רכב ליסינג לכן לא השקעתי בו יותר מידי עד שיום אחד ההגה כבר לא יכל לזוז יותר ונאלצתי להזמין גרר (לא נורא בינתיים קיבלתי רכב חלופי כמובן)

בכל אופן יש לפוקוס נטייה לנזילות שמן הגה. במוסך הם פשוט החליפו את הגומיות והוסיפו שמן והכל הסתדר.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...