Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RS6 - ו-R8 ישראליות !


d1a1n0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין מה ההידבקות ל-A6 אתם שוכחים ממכונה קטנה שיש כבר בארץ הרבה זמן בשם RS8 והיא מתויידת במנוע V10 כמו בדורות הראשונים של ה-R8 שמקורו מהלמבורגיני גייאדו...

 

ה-R8 אכן רכב חלומי ביותר!!! אבל עדיין עדיף למבורגיני...לא?

ליעד.

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי כל הויכוח הזה, לדעתי מתאים ל-RS6 מרכב סטיישן בגלל המסורת של אאודי

הם התחילו עם RS2 שהיתה מבוססת על האאודי 80...אחרי זה ב-1999 הציגו את ה-RS4 שוב רק במרכב סטיישן

גם ה-RS6 הנוכחית והקודמת הוצגו תחילה כסטיישן

 

ודוקא זה די נחמד שיש רכבי סטיישן שיותר חזקות מכמה וכמה רכבי על

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אתה כנראה מדבר על הפרארי שהייתה במסודרים, אני דיברתי על עוד פרארי שהיא אכן נוסעת בכבישי ישראל. (או שהוחזרה לחו"ל לפי מה שאמרו פה).

 

 

הוא מדבר על ה 430 ספיידר:

 

dscn2051.jpg

 

 

חייב לציין שלראות F430 ברחוב המסגר בתוך סוכנות רכב, יותר הזוי מלראות אותה נוסעת לידך ברחובות תל אביב... :-D

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם

טוב עכשיו אני כבר לא מבין.

ה430 ספיידר שבתמונה עם הלוחית רישוי הזרה (4455 משהו כזה) והג'אנטים שנראים כמו פרארי ליסינג, הגיעה עם תייר והוא מסתובב כל היום ברחובות, אז מה היא עושה בתוך הסוכנות? היא למכירה?

פורסם
טוב עכשיו אני כבר לא מבין.

ה430 ספיידר שבתמונה עם הלוחית רישוי הזרה (4455 משהו כזה) והג'אנטים שנראים כמו פרארי ליסינג, הגיעה עם תייר והוא מסתובב כל היום ברחובות, אז מה היא עושה בתוך הסוכנות? היא למכירה?

 

אם הפרארי עומדת בסוכנות אני מאמין שרוצים למכור אותה.

נראה כאילו שהינומה מוטורס מנסים "לגייר" את הפרארי הזאת ארצה.

קשה להאמין שהרכב ישאר יותר מדי זמן בארץ.

פורסם
אני לא מבין מה ההידבקות ל-A6 אתם שוכחים ממכונה קטנה שיש כבר בארץ הרבה זמן בשם RS8 והיא מתויידת במנוע V10 כמו בדורות הראשונים של ה-R8 שמקורו מהלמבורגיני גייאדו...

 

ה-R8 אכן רכב חלומי ביותר!!! אבל עדיין עדיף למבורגיני...לא?

 

1- אין דבר כזה RS8.

2- על איזה "דורות ראשונים" של R8 אתה מדבר? הR8 הנוכחית היא הראשונה והיחידה שיוצרה אי פעם (אם אנחנו לא מתייחסים לגרסאת המרוצים כמובן).

3- יש בארץ כמה וכמה S8 (וגם S6) עם מנוע V10 בנפח 5.2 ליטר, אך מדובר על מנוע שונה מהמנוע שנמצא בלמבורגיני גאיירדו (וההספק שלו נמוך משמעותית).

4- הR8 היחידה עם מנוע V10, נכון להיום, היא דגם שהוצג בתערוכה לפני כמה חודשים וכמה רכבי מבחן של אודי גרמניה.

אמנם יש רשימות המתנה לרכב הזה באירופה, ארה"ב, האמירויות ואסיה (ואפילו בארץ) - אבל אין עדיין לקוח פרטי אחד שקיבל את הרכב.

ככה שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שאם הרכב הזה לא נע בכבישי ארה"ב/אירופה/אסיה/האמירויות - הוא גם לא נע על כבישי ישראל.

5- ב"דילמה" הגדולה בין R8 לבין גאיירדו יש מי שיעדיף את זו ויש מי שיעדיף את זו.

בשורה התחתונה ההבדלים העיקריים בין המכוניות (בגרסאת הV10 כמובן) הן העיצוב, הסמל והמחיר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
86193095.jpg

 

 

ועוד כמה תמונות

 

 

11441545.jpg

 

 

yyyytfc.jpg

 

 

6666666k.jpg

ואני שואל את עצמי : איך זה שרק פרארי מוצא באמצע היום בכזו קלות מקום חניה, ועוד חוקי לגמרי, בככר המדינה ?

פורסם
מדובר בכמה 550 MARANELO, נכון? אכן מכוניות מדהימות. אני מעדיף את 575 אומנם.

 

 

1. היתכוונתי לBMW 550, את הסרקזם שמור לעצמך.

כמו כן מסתובבת S55 AMG מידי פעם.

 

ישנה גם קררה S4 קבריולט עם ג'אנטים של טורבו שחורה שמידי פעם אני רואה באיזור.

פורסם

ישנה יותר מאחת.

מוסך פורשה היחיד בארץ נמצא ברחוב איינשטיין בעיר.

לא רק אינגולשטאדט, גם שטושטגארט מיוצגת בפתח-תקוה בצורה כבדה.

פורסם
1-

5- ב"דילמה" הגדולה בין R8 לבין גאיירדו יש מי שיעדיף את זו ויש מי שיעדיף את זו.

בשורה התחתונה ההבדלים העיקריים בין המכוניות (בגרסאת הV10 כמובן) הן העיצוב, הסמל והמחיר.

 

מן הסתם לא נהגתי לא באחת ולא בשניה,

אבל ה R8 אמורה להיות פחות Hardcore ואחת שהרבה יותר קל לחיות איתה ביום יום.

emotion of motion

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...