Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RS6 - ו-R8 ישראליות !


d1a1n0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האדום עושה עוול לעיצוב המדהים של הR8, פשוט ככה.

ראית אותה במציאות שאתה אומר את זה? אני לא ראיתי, ולכן אני לא מגיב בעניין האדום. אם כן ראית והיא באמת "מכוערת" יחסית לשאר הצבעים, אז בכייף. אם לא, אז אתה לא יכול לדעת את זה מתמונות בלבד.

 

נ.ב

ה-R8 יצירה מדהימה. אבל כמו הרוב פה, הייתי מעדיף את ה-RS6 (מסיבות שציינתי מקודם, ולא רק מאותם סיבות כמובן 8) ).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא מבין מה הבעיה בזה שישראלים פחות אוהבים את המראה של הסטיישן.

 

 

הבעיה היא שישראלי מעדיף מראה על שימושיות ושישראלי לא מבין את מה שמאחורי העיצוב הזה וחושב שזה סתם רכב לוויות.

 

בגדול הסטיישן שימושית יותר ולדעתי גם ניראת יותר טוב מהסדאן .

פורסם

בגדול הסטיישן שימושית יותר ולדעתי גם ניראת יותר טוב מהסדאן .

אם היה מדובר לפני מתיחת הפנים שנעשתה הייתי מסכים איתך, אז אחורי ה-A6 נראו כ-ב-ד-י-ם ולא נאים במיוחד.

audi-s6-side-1_89.jpg

 

עכשיו כשהחלק האחורי יותר מעודן ועבר שינוי בפנסים, אפשר לוותר על רכב ההלוויות.

Audi_A6_Sedan.jpg

פורסם

הR8 לדעתי יותר יפה והייתי לוקח אותה למרות שהRS חייתית

R8 נראת יותר טוב ונראת כמו "מכונית על"

 

ולגבי הלוחית של הRS זה לא הלוחית המלאה, פשוט מחקו את שתי הצדדים שלא יראו את הלוחית, אצל הR מחקו את המספרים לגמרי.

פורסם
ראית אותה במציאות שאתה אומר את זה? אני לא ראיתי, ולכן אני לא מגיב בעניין האדום. אם כן ראית והיא באמת "מכוערת" יחסית לשאר הצבעים, אז בכייף. אם לא, אז אתה לא יכול לדעת את זה מתמונות בלבד.

 

נ.ב

ה-R8 יצירה מדהימה. אבל כמו הרוב פה, הייתי מעדיף את ה-RS6 (מסיבות שציינתי מקודם, ולא רק מאותם סיבות כמובן 8) ).

 

אני ראיתי ואני מאשר שהיא מאוד מכוערת, במיוחד עם הכונסים שצבועים באדום.

ועוד, הצבע אינו מטאלי אז בכלל זה נראה כמו משטחים ענקיים שצבועים באדום סתמי. כל זה לעומת כל שילוב צבעים אחר ובראשה לבן עם כונסים בצבע שחור או כסף.

פורסם
זה דעה מפגרת של חצי מהמדינה הזות , כולם פה לא אוהבים סטיישן כי זה דומה לרכב לוויות .

 

אבל באירופה למשל רכב סטיישן פופולארי מאוד , הrs6 נימכרת יותר בסטיישן , ובכלל לדעתי היא ניראת יותר טוב בסטיישן (כמו גם bmw m5 ).

 

נכון שה r8 מכונית יפה , אבל לא בגלל שהיא לא סטיישן אלה בגלל שהיא פשוט מכונית יפה , ולדעתי הצבע האדום לא יפה לה בכלל .

 

זו דעה מפגרת כי אתה לא מסכים איתה? הרי אחרי הכל זה עניין של טעם.

ברור שסטיישן יותר פרקטי, אבל מה לעשות, בארץ יש פחות צורך בפרקטיות הזאת.

ובאופן כללי, אני לא אוהב סטיישן. המראה לא מושך אותי (לדעתי מנוגד למראה ספורטיבי) ואין שום קשר לרכב לוויות, זה פשוט לא יפה לדעתי. לדעתך כן? שיבושם לך :)

 

ואין שום קשר בין היופי של הR8 לגועל של הסטיישן. זה רכב מדהים בזכות עצמו (אפילו באדום הזה) ויפה יותר מהכל צורה שלא תבחר של רכבי אודי אחרים לדעתי.

פורסם

בשבוש, יכול להיות שהסטיישן יותר שימושית ולדעתך גם יותר יפה.

אבל לא כל מי שקונה את הרכב מחפש את השימושיות של הסטיישן או אוהב את העיצוב שלה. אתה אוהב סטיישן? יופי לך. תקנה סטיישן.

 

לדעתי הRS6 יפה והR8 מדהימה. ובשורה התחתונה, קהל הלקוחות שיקנה כל אחת מהמכוניות כלכך שונה..

בעוד האחד מחפש מכונית ספורט חזקה ו"סטייליסטית", השני מחפש רכב משפחתי, מוביל נוסעים, סולידי, ייצוגי ועל הדרך עם ה-מ-ו-ן כוח.

ד"א, לRS8 יש 160 כ"ס יותר מאשר לR8, ו~70 כ"ס יותר מאשר למתחרות מבית BMW (הM5) ומרצדס (הE63 AMG).

 

 

לגבי הצבע של הR8 המדוברת, ראיתי בחו"ל אחת עם "בליידים" בקרבון פייבר - והיא נראית טוב.

לדעתי הקונטרסט של האפור-שחור עם הצבע האדום פשוט נראה מצויין.

הR8 הישראלית, באדום מלא, לטעמי - פחות יפה. אם כי לא מכוערת כמו בתמונות.

(בכלל, בלי מצלמה איכותית ו/או צלם שיודע מה הוא עושה - לא פשוט לתפוס טוב צבע אדום, בטח שלא משטחים כלכך גדולים כמו בR8 ).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
בימים\שעות מסויימות קריית אריה "מפוצצת" ברכבים מדהימים.

רק אצלנו בחניון יש S6, c-amg' ו550 מהממות.

:wink:

מדובר בכמה 550 MARANELO, נכון? אכן מכוניות מדהימות. אני מעדיף את 575 אומנם.

פורסם

ולגבי הלוחית של הRS זה לא הלוחית המלאה, פשוט מחקו את שתי הצדדים שלא יראו את הלוחית, אצל הR מחקו את המספרים לגמרי.

 

הכוונה הייתה ל-580 באמצע. לרכב יש 580 כ"ס. מבין?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מדובר בכמה 550 MARANELO, נכון? אכן מכוניות מדהימות. אני מעדיף את 575 אומנם.

 

מה קשור 550 מארנלו ? כמה פרארי נראה לי שיש בארץ? :roll:

 

הוא דיבר על מרצדס S550 (הS500 שמוכרים בארץ נקראת בארה"ב S550 ולכן לרכבים המגיעים בייבוא אישי רושם S550).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

Discover, אם אינך עוקב אחרי בדיחה מתמשכת שרצה כאן, עדיף שלא תגיב כדי לא להפוך גם לחלק של הבדיחה.

או שאתה מפטריוטים נלהבים של מלאבס?

פורסם

אין לי צל של ספק שהR8 מכונית ספורט טהורה לעומת הRS6 ,מנהלים מפלצתית ..

 

אני קורא לעצמי אחד שאוהב נהיגה - אני בוחר בR8 מכל הבחינות. RS6 כשאהיה בן 60 , תודה.

 

כשרואים אותם ויושבים בהם בLIVE מבינים את ההבדל המאוד גדול ..

1.JPG

02112008(001)-001.jpg

20112008(006).jpg

ר8 טוסיק.jpg

ר 8 2.jpg

r8.jpg

r8int.jpg

תמונה307.jpg

Not the sound of silence -ABARTH

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...