Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

RS6 - ו-R8 ישראליות !


d1a1n0
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן סטיישן לא סטיישן, פרארי או למברוגיני, זה כלום.

היום עקפה אותי S63 AMG. אחח איזה מפלצת! רק ראיתי ושמעתי את הארבע אגזוזים שלה מתרחקים בשניות..יש לי מילה אחת על הרכב הזה-וואו!

רק תארו לכם לוחצים על הגז ויודעים שיש מאחורי זה 100 קג"מ אולי אפילו יותר.

אגב, ראיתי שיש לS63 600 כח סוס? או שזה טעות?

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד לS63, עדיין מדובר בבהמה ששוקלת יותר מ2 טון עם (בסה"כ) ~520 כ"ס. הRS6 חזקה יותר ומהירה יותר.

יצא לי לשמוע בפרנקפורט עוברות אחת אחרי השניה SL63 AMG וגאיירדו סופרלג'רה (וגם זונדה, אבל זה כבר רמה אחרת) - ועם על הכבוד למנוע 6.2 של AMG - הגאיירדו נשמעת הרבה יותר חייתית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אתה פשוט לא יודע מאיפה זה בא כל הרעש הזה ואז תוך שניות עקף אותי משהו לבן וגדול וברמזור ראיתי שזו S63. איזו בהמה.

פורסם
ישנה יותר מאחת.

מוסך פורשה היחיד בארץ נמצא ברחוב איינשטיין בעיר.

לא רק אינגולשטאדט, גם שטושטגארט מיוצגת בפתח-תקוה בצורה כבדה.

 

זה ברור, הרכבים הנ"ל שרשמתי אלו רכבים אני רואה על בסיס כמעט יום יומי ולא מפגש חד פעמי.

פורסם
כן סטיישן לא סטיישן, פרארי או למברוגיני, זה כלום.

היום עקפה אותי S63 AMG. אחח איזה מפלצת! רק ראיתי ושמעתי את הארבע אגזוזים שלה מתרחקים בשניות..יש לי מילה אחת על הרכב הזה-וואו!

רק תארו לכם לוחצים על הגז ויודעים שיש מאחורי זה 100 קג"מ אולי אפילו יותר.

אגב, ראיתי שיש לS63 600 כח סוס? או שזה טעות?

 

אי אפשר להשוות את הS63 AMG ל-RS6.

אם כבר תשווה ל-S8.

בטח ראית את הS63 AMG הלבנה מאשדוד...

זה של נחמיאס קבלן/איש עסקים די מוכר בעיר.

פורסם
...בטח ראית את הS63 AMG הלבנה מאשדוד...

 

אפרופו, ישנן בארץ מספר S63 וS65 (ראיתי שחורות וגם מטאליות - חלקן עם לוחית רישוי מקומית וחלקן עם מספר זר).

פורסם
אפרופו, ישנן בארץ מספר S63 וS65 (ראיתי שחורות וגם מטאליות - חלקן עם לוחית רישוי מקומית וחלקן עם מספר זר).

 

יש S65 עם לוחית ישראלית

שייכת לגד זאבי אאל"ט

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

באשדוד ישנן שתי S63 AMG שחורות( או שאחת מהן באה לביקור). אולי יש אפילו יותר מ2. לי אישית יוצא להיתקל בדגם(אותו אחד או שני דגמים שונים) הרבה.

פורסם

באשדוד יש S63 לנחמיאס בצבע לבן (משהו חייתי)

לנחמיאס יש חברה לייבוא מכוניות (C-CLASS) אז הוא מצ'פר את עצמו ואת הבנים שלו במכוניות טובות. לפני כמה זמן הוא הביא לבן הגדול M6 לבנה. איזה יפה האוטו הזה למי שיצא לראות. לפני זה היה לו קורבט ולבן הקטן יש מוסטנג. בקיצור לא חסר מכוניות :lol:

פורסם
באשדוד יש S63 לנחמיאס בצבע לבן (משהו חייתי)

לנחמיאס יש חברה לייבוא מכוניות (C-CLASS) אז הוא מצ'פר את עצמו ואת הבנים שלו במכוניות טובות. לפני כמה זמן הוא הביא לבן הגדול M6 לבנה. איזה יפה האוטו הזה למי שיצא לראות. לפני זה היה לו קורבט ולבן הקטן יש מוסטנג. בקיצור לא חסר מכוניות :lol:

 

איי לחלק מהאנשים יש מזל ולחלק לא מה לעשות.

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם
ראיתי את הקורבט השחורה שאני מנחש שהיא שלו עוברת תאונה בשידור חיי, טוטאלוס, מראות קשים ביותר..

 

יש לך אולי קישור לסרטון?

 

יניב

פורסם
יש S65 עם לוחית ישראלית

שייכת לגד זאבי אאל"ט

 

הרכב של גד זאבי, שתמונות שלו עם סטיקר "סובארו יותר טוב" פורסמו באינטרנט, הוא S63 ולא S65.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...