Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

ברשותי פז'ו 205 מנוע 1400 שנת 92 ולא עברתי היום בדיקת זיהום עביר CO

 

התוצאות של הבדיקה הן:

CO 8.93% כאשר מותר CO 3.5%

היסטוריה של הרכב שלי:

 

1. הרכב אוכל שמן עקב נזילת שמן מגומיית קרטר מנוע שצריך להחליף (אחליף בהקדם) וגם המנוע בעצמו אוכל שמן.

 

2. עשן לבן יוצא כאשר אני ממלא שמן על לקו העליון של המדיד, לכן אני ממלא שמן רק עד הקו התחתון ואז אין בעיית עשן לבן.

 

3. המנוע לפי בדיקה שלי אוכל דלק אחד ל13 קילומטר (זה מצב מצוין לפי מה שהבנתי).

 

4. מעבר לזה הרכב טפו טפו נוסע כמו מטוס סילון ואף פעם לא נתקעתי איתו בשום מקום, רק לפעמים אני רואה מכוניות חדשות נתקעות בצידי הדרכים ושלי פשוט נוסע בלי סוף.

 

קראתי כאן כל מיני הצעות אך לעבור את הבדיקה כמו למשל: לפתוח יותר אויר לקרבורטור, לנטרל פלאג אחד, להוסיף תוסף GOLD LABEL שיש לי אבל אני בספק אם כדאי לי להוסיף אותו וכאלה.

 

השאלה שלי היא מה עוד ניתן לנסות לעשות בכדי להצליח לעבור את הטסט או כדאי בכלל להחליף מנוע!

תודה לעוזרים.

פורסם
הי,

ברשותי פז'ו 205 מנוע 1400 שנת 92 ולא עברתי היום בדיקת זיהום עביר CO

.

 

מה אני יגיד לך... או פליטת קולמוס או שגיאת כתיב ואז המצב לא טוב.

 

בנוגע לבעיה:

 

נירא שיש זיהום ממש גדול. כשאתה נוסע ברכב אין ריח של דלק בתוך תא הנוסעים? אתה בטוח שצריכת הדלק היא מה שציינת?

 

ניראה כי בגלל כל זלילת השמן זה משפיעה על הזיהום. תוספים כמו GOLD LABLE לא יזיקו לך אבל אני לא יודע עד כמה זה יעזור לך לעבור את הבדיקה

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

שלום רב וברוך בואך לפורום !

לא תאמין כמה העיניין פשוט.

עלייך להחליף אטם תחתון לאגן השמן.

לשטווף את המנוע באזור ההזעות.

להחליף לשמן איכותי, בצמיגות 20/50, עד לקו בין המינימום למקסימום.

ולבצע נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור.

אין קשר כלל לתצרוכת הדלק, ולאחוז הCO הגבוה.

גש למכון קרבורטורים , בעל שם בתחומו, ובעל המלצות, חפש כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3

בהצלחה.

 

חזור לפורום לעדכון.

מיותר לציין מה דעתי לעצות אחיתופל שציינת, כיצד לעבור טסט בשלום מבלי להשקיע שקל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מה אני יגיד לך... או פליטת קולמוס או שגיאת כתיב ואז המצב לא טוב.

 

בנוגע לבעיה:

 

נירא שיש זיהום ממש גדול. כשאתה נוסע ברכב אין ריח של דלק בתוך תא הנוסעים? אתה בטוח שצריכת הדלק היא מה שציינת?

 

ניראה כי בגלל כל זלילת השמן זה משפיעה על הזיהום. תוספים כמו GOLD LABLE לא יזיקו לך אבל אני לא יודע עד כמה זה יעזור לך לעבור את הבדיקה

 

 

אין בעיית ריח של דלק באוטו, בדקתי את כל הצינורות דלק והכל תקין...

 

אני חושש שזה בגלל צריכת השמן שלא קשורה לבעית האטם בקרטר של המנוע שאני צריך להחליף בהקדם, אנימאמין שאני העשה את זה כבר מחר, דרך אגב אני מכואני רכב אבל כבר שנים שלא נגעתי בעסק הזה ואני היום בכלל בכיון אחר (הייטק).

פורסם
שלום רב וברוך בואך לפורום !

לא תאמין כמה העיניין פשוט.

עלייך להחליף אטם תחתון לאגן השמן.

לשטווף את המנוע באזור ההזעות.

להחליף לשמן איכותי, בצמיגות 20/50, עד לקו בין המינימום למקסימום.

ולבצע נקוי שיפוץ וכוון קרבורטור.

אין קשר כלל לתצרוכת הדלק, ולאחוז הCO הגבוה.

גש למכון קרבורטורים , בעל שם בתחומו, ובעל המלצות, חפש כאן:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3

בהצלחה.

 

חזור לפורום לעדכון.

מיותר לציין מה דעתי לעצות אחיתופל שציינת, כיצד לעבור טסט בשלום מבלי להשקיע שקל.

בברכה

צביקה

 

תודה צביקה על ההצעות, הבנתי שאתה אחד המומחים לקרבורטורים... אני אצור איתך קשר כבר מחר בבוקר לקבל הצעת מחיר ממך לכיון וניקוי הקרבורטור בכדי לדעת אם כדאי לי בכלל להמשיך להשקיע ברכ או למכור אותו לחלקים ולרכוש כבר רכב חדש.

 

תודה ליאור

×
×
  • תוכן חדש...