Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שני מנהלי עבודה חבר יש אחד ושמו אלון והוא קובע, זה שדיבר איתך לפני בגד אוויר מבחינתי כי אני לא יודע על מי אתה מדבר אבל אם תוכל להגיד לי אין הוא נראה אני ידע מי זה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משיח,

היו שם כמה פועלים.

 

היה בחור אחד קצת גבוה שמנמן, עם קרחת, הוא ניגש אלי שנכנסתי.

וקרא "להתייעצות" לבחור שהיה עם חולצה מחוייטת וכל הזמן דיבר בסלולרי.

פורסם

מנהל עבודה שלא "ידחף" כמו שצריך, לא יהיה מנהל עבודה.

 

זה לצערי קיים גם במוסכים, בוחני רכב שלא דואגים ל"החלפה מסיבית" של חלקים, לא נשארים בתפקיד.

פורסם

זה קיים בכל ענף ובכל תחום.

 

איש מזגנים שלא ידחוף מוצרים - יתחיל לדחוף עגלות בסופר.

איש מחשבים שלא ידחוף מוצרים - יתחיל לשחק סוליטר.

 

וכן הלאה.

 

הבעיה המסחרית העיקרית של הגישה הזו, היא כלכלית. צרות מחשבה וראייה לטווח המיידי - "נכניס עוד כמה לירות עכשיו", במקום להשקיע במוניטין של אמינות ויושר, ששווה לאין ערוך יותר מאשר אותו רווח רגעי.

 

אבל לא כולם חושבים עם הראש..

פורסם

סיפור מעצבן ומרגיז מעשה ישראלי ופשוט מעצבן!

לי יש גם סיפור ברשותכם

לי יש שתי מפחות של אוודי מקורי

הלכתי למוסך המורשה הגדול והידועה בחיפה בטענה ששלט אחד לא עובד בידיוק ושיחליפו לי בטריות (שזה כמה צריך לעלות 30 40 50 גג! שקלים)

בא אלי האחראי אומר לי שהמפתח גמור אחרי איזה דקה שהוא פתח אותו ניסה לסדר משהו ולא הצליח וזרק אותו לפח

כמובן שאותי לא עשו באצבע ועשיתי שם די מהומה כי היבאתי שלט שעובד !! הבעיה שהית לו זה שכדי לפתוח את האוטו אתה צריך לעמוד ממש קרוב לאוטו

על שלט של אוודי רצו 600 שקל

כמובן שאחרי זה השלט שלי יותר לא עבד

עד שיום אחד שמתי את שתי השלטים באותה מגירה ופתאום זה עבד איך אין לי מושג

אבל חסכתי 600 שקל וחסכתי מעצמי לראות את החשבון שלי יורד על תקלות באוטו בעתיד שלא יהיו וסתם ימציאו

היום השלט עובד כמו גדול וגם פותח לי את האוטו ממש מרחוק

מסקנה מהסיפור

חברה מספיק פעם אחת שבן אדם דופק אותכם אל תחזרו אליו ותידעו מלא על הסיפור

אני קיבלתי מתנה לאוטו מהמקום ועד היום לא הלכתי לקחת אותה אל תיהיו קטנים ותמימים

פורסם

צביקה, אני מסכים איתך בכל מילה ומילה.

 

אף פעם לא הבנתי את שיטת ה"מצליח" הנהוגה במדינה הזאת בערך מיום הקמתה.

הורג אותי איך בעלי עסקים לא מבינים שהגינות ויושר הם מפתח בטוח לעסק מצליח. תהיה אמין, דבר עם הלקוח בגובה העיניים, תסביר לו מה התקלה, תגבה מחיר הוגן -> יצאת מלך + לקוח נאמן שיביא לקוחות נוספים.

 

בשביל עוד כמה שקלים להפסיד לקוח ומוניטין? אין שכל :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה לא כל כך חבל

 

רדיו מילאנו כבר מזמן הפכו את עצמן לחביבי בעלי הממון מאז עובדים אם כל רכבי פולקסוואגן והקרובים

הם מרשים לעצמם לגבות מחירים מופקעים ואף להרגיש כאילו אם "משהו".

 

סליחה על התבטאות הקצת לא עדינה אבל אני רק עובר ליד המקום והוא עושה לי בחילה.

 

*נציין את השרשור שפתחתי לפני כשבוע לערך בפורום טכני ואחזקה על מוסך מורשה צ'מפיון בפ"ת

 

כן אני מוכן להמתין אם הרכיבים עוד קצת ולחסוך ולשלם כראוי למתקין כמו יוסי

כן אני מוכן להשקיע סכומים לא קטנים בשטיפה לרכב ובטיפים

אבל לא מוכן שייגנבו אותי , שיאבדו עליי זה ממש משגע אותי איך לא עושים חוק או משהו בנוגע לדברים כאלה בכלל.

:roll:

פורסם

להלן תגובת רדיו מילאנו:

 

 

צביקה שלום,

 

המון תודה על הלינק.

חרה לי מאוד לקרוא את חווית הלקוח ותגובות החברים,

רדיו מילאנו קיימת כבר מעל 40 שנה ומעולם לא קיבלנו תלונות מהסוג הזה.

אחד הקווים המנחים שלנו הוא קודם כל אמינות והוגנות.

אני ממש מצטערת על הרגשת הלקוח והחוויה הלוא נעימה שלו, אני יבדוק את הנושא לעומק וילמד את המקרה, ברור שישים דגש על דרך העברת מסרים ללקוח.

 

הייתי שמחה אילו יכולתי להוסיף תגובה אבל אין לי סיסמא ושם משתמש, בכל מיקרה אודה לך אם תוכל להעביר לבחור את התנצלותי ולעלות את התגובה לאתר.

 

אשמח לעמוד לרשותכם תמיד,

גלי דנגור,

052-2933330

 

 

פורסם
לא מובן איך צ'מפיון עובדים איתם בכלל, מבחינתי הם גם אשמים.

אולי תאשים גם את אמא שלהם אל זה שהולידה אותם

תהיה שופט

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

מבחינתי כל המדינה הזאת אשמה! :-P

 

ארה"ב - אהבלים בגלובלי אבל צריך ללמוד מהם הרבה דברים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

צ'מפיון כיבואן ששירות היא לא נקודה שעומדת לנגד עיניו, ספק רב אם מעניין לו את ה** השמאלית.

 

רוני - אין חווית השירות שלי, שום עוגה או תגובה מלוקקת לא תעביר.

אני מבטיח לך שהמצב שם לא ישתנה בכזאת קלות, וזה ש"גלי דנגור,"

יודעת לכתוב תגובה יפה ואכפתית לא ישנה את הגישה של אותו מנהל.

פורסם

אני מצטער אבל אפילו לכתוב עברית בצורה תקינה היא לא מסוגלת... תשימו לב טוב להודעה שלה... "ילמד" במקום "אלמד" ועוד כמה וכמה. :-D

 

ברגע שכותבים הודעה שיש לה איזשהו תוקף משפטי - לפחות הגהה ובדיקת איות - זה מתבקש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...