Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'נגו הקטן


ג'נגו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8184 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

 

המאסטר מקווה שהמטרנה שהג'אנגו הקטן מולעט בה היא לא מסוג רמדיה... :wink: :mm_tongu:

פורסם
סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

 

המאסטר מקווה שהמטרנה שהג'אנגו הקטן מולעט בה היא לא מסוג רמדיה... :wink: :mm_tongu:

 

 

-----------------------

מאסטר בלאסטר אתה חושף בורותך ברבים.מטרנה שלא מסוג רמדיה,משול להונדה שלא מסוג סוזוקי.

וג'נגו הקטן (כבר לא כזה קטן :oops: )

מעדיף ללעוס אוזניים של חבריו לגן.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

 

המאסטר מקווה שהמטרנה שהג'אנגו הקטן מולעט בה היא לא מסוג רמדיה... :wink: :mm_tongu:

 

 

-----------------------

מאסטר בלאסטר אתה חושף בורותך ברבים.מטרנה שלא מסוג רמדיה,משול להונדה שלא מסוג סוזוקי.

וג'נגו הקטן (כבר לא כזה קטן :oops: )

מעדיף ללעוס אוזניים של חבריו לגן.

:oops::oops::oops: המאסטר הנכלם מעדיף לעמוד בפינה...

פורסם
סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

 

המאסטר מקווה שהמטרנה שהג'אנגו הקטן מולעט בה היא לא מסוג רמדיה... :wink: :mm_tongu:

 

 

-----------------------

מאסטר בלאסטר אתה חושף בורותך ברבים.מטרנה שלא מסוג רמדיה,משול להונדה שלא מסוג סוזוקי.

וג'נגו הקטן (כבר לא כזה קטן :oops: )

מעדיף ללעוס אוזניים של חבריו לגן.

:oops::oops::oops: המאסטר הנכלם מעדיף לעמוד בפינה...

 

------------

 

'סאאאאדר.משוחרר.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

 

במילה אחת, כבוד :king:

פורסם
סרוח לו על השטיח ומעלעל באחד מספרוניו,ואז:

 

-אבא הנה אופנוע שלך!!

-איפה מחמל נפשי?

-הנה!!

 

הוא מתרומם מהשטיח ולהפתעתי הוא אוחז בגליון BIKE.

 

-בוא הנה כפרה.

-הנה אבא באמת!

 

האצבע הזעירה שלו מפרידה את העמודים בסקציה של ימהה ב TOP 100 USED

האצבע השניה שלו מונחת היישר על התנדראייס!!

 

גאון של אבא.

 

:oops:

באמת גאון, של אבא :lol:

מה שמביא אותי למחשבה הבא :

 

מי יותר מאושר, הילד שלאבא שלו יש אופנוע, או לאבא שיש לו ילד שאוהב את האופנוע שלו ?

:morning:

01-23-04.jpg

01-23-0.jpg

פורסם

כשגברת ג'נגו מביעה מוטרדות מאוירת האקסטרים במעון הדל,מסביר לה ג'נגו שדווקא כך ירחקו הצאצאים מעיסוקים מפוקפקים כאלו בעתיד.

לראיה,הג'נגו גדל בבית שטרח לטשטש כל סימן לקיומם של מעשי הרי סיכון.הג'נגו גורס שזה מה שדחף אותו לעשות שטויות כחלק מביטוי העצמאות שלו.

ואילו בבית שבו הדבר טבעי וחלק מהאוירה היומיומית,אין כלל רצון לטעום מים גנובים.

 

הגיוני או לא,בינתיים זה עובד עליה.

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

כשהיא רואה את ברוטוס, עד שהצפרדע לא חוזרת הבייתה היא לא מוכנה לעלות על אופנוע.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
כשהיא רואה את ברוטוס, עד שהצפרדע לא חוזרת הבייתה היא לא מוכנה לעלות על אופנוע.

 

והצפרדע כנראה לא תשוב הבייתה,ולכן היא לא תעלה יותר על אופנוע.

 

רואה!! זה עובד!!

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
כשהיא רואה את ברוטוס' date=' עד שהצפרדע לא חוזרת הבייתה היא לא מוכנה לעלות על אופנוע.[/quote']

 

והצפרדע כנראה לא תשוב הבייתה,ולכן היא לא תעלה יותר על אופנוע.

 

רואה!! זה עובד!!

 

כששואלים את הגדולה של סקוטר (אבל עדין קטנה אפילו במונחים של עומר) מה היא מעדיפה אז יש לה תשובה ברורה באוטו יש מזגן, יש מוזיקה ויש משחקים ואני לא אוהבת את הרוח באופנוע של אבא, אבל האופנוע עם הכחולים היה הכי שווה. מילה במילה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
כשהיא רואה את ברוטוס' date=' עד שהצפרדע לא חוזרת הבייתה היא לא מוכנה לעלות על אופנוע.[/quote']

 

והצפרדע כנראה לא תשוב הבייתה,ולכן היא לא תעלה יותר על אופנוע.

 

רואה!! זה עובד!!

 

כששואלים את הגדולה של סקוטר (אבל עדין קטנה אפילו במונחים של עומר) מה היא מעדיפה אז יש לה תשובה ברורה באוטו יש מזגן, יש מוזיקה ויש משחקים ואני לא אוהבת את הרוח באופנוע של אבא, אבל האופנוע עם הכחולים היה הכי שווה. מילה במילה.

 

 

אל תחשוב ,שלא לדבר על לכתוב עומר בהקשר של הבת שלך!!

לעומר,אם לא ידעת אין מונחים בכל מה שקשור לקטנה...

יודעי דבר אומרים שזו הסיבה שבליידראנר מכר את הבלייד..

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
כשגברת ג'נגו מביעה מוטרדות מאוירת האקסטרים במעון הדל,מסביר לה ג'נגו שדווקא כך ירחקו הצאצאים מעיסוקים מפוקפקים כאלו בעתיד.

לראיה,הג'נגו גדל בבית שטרח לטשטש כל סימן לקיומם של מעשי הרי סיכון.הג'נגו גורס שזה מה שדחף אותו לעשות שטויות כחלק מביטוי העצמאות שלו.

ואילו בבית שבו הדבר טבעי וחלק מהאוירה היומיומית,אין כלל רצון לטעום מים גנובים.

 

הגיוני או לא,בינתיים זה עובד עליה.

 

מכיר את הגישה, וזה עובר לפעמים :p ( אני כן רכבתי בתור נער, וזה לא עבר)

 

אני בגישה, של לא יעזור לך הילד יהיה על אופנוע, השאלה באיזה גיל 2-5.

בברית שאלו אותי לפחות 4 אנשים שונים מתי אני קונה לו אופנוע,ובדיוק אתמול אצל חברים, יושבים ורואים בטלויזיה XGAME של החורף והמטורפים קופצים בשלג עם אופנועים.

הילד על הברכיים מרוכז במסך, פתאום אומרת האמא של החבר שלי(שהגיע לביקור), אתה רואה יהונתן ספורט כזה אתה לא תעשה, באותו רגע החבר שלי מתחיל לצחוק, ואומר לאמא שלו שהוא בדיוק חשב מתי יהונתן יתחיל עם הספורט הזה :)

×
×
  • תוכן חדש...