Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני בתהליכים להרכבת מחשב ברכב.

יש לי את הספק M2 מחובר אליו וכאשר אני מפעיל צרכן כמו המגבר, או שינוי של המאוורר של הרכב המחשב מקבל reset.

אני מפעיל את המחשב דרך פקודה שמגיעה מהמצת, ניסיתי גם להתחבר אל ה remote של הרדיו דיסק אבל זה לא עזר.

יכול להיות שאני צריך להתחבר במקום אחר? יש למישהו מושג מדוע זה קורה?

 

תודה.

פורסם

אולי המצבר חלש ?

 

נוצר לך עומס אז יכול להיות בגלל זה המחשב מקבל ריסט

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

דבר ראשון ,תלך לחשמלאי רכב שימדוד לך את מתח המצבר

בזמן שהרכב מותנע וכל המכשירים ברכב פועלים (כמובן גם ה-CAR PC ).

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

כשאתה אומר מפעיל את המחשב דרך הרימוט

אתה מתכוון שהפקודה של הספק כוח מחוברת לרימוט של הרדיודיסק נגיד

והחשמל הפיזי של הספק מחובר ישירות נניח למצבר (או למתח של אחד המגברים)

ולא לאותו מקור כוח של הרימוט?

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

בעיקרון הM2 ATX יודע לאכול נפילות מתח רגעיות עד 6 וולט

מנגד - אם המתח יורד מתחת ל11 וחצי וולט קבוע לכמה שניות הוא מכבה את המחשב

 

צריך לבדוק את המערכת חשמל שלך,

 

המגבר והM2 מחוברים על אותו קו מתח ? איזה כבל עובר שם, איזה פיוז יש שם

 

האם זה מתכבה גם שרק מדליקים בלי מוזיקה או ברגעים של באס חזק

פורסם

המגבר והמחשב אכן עוברים על אותו כבל מתח.

מהמצבר יוצא כבל 4 גייג עם פיוז 70A עד למגבר, מהמגבר עובר כבל 16 גייג עד למחשב שנמצא 2 מטר אחרי זה.

הכיבוי מתבצא לווא דווקא מהמגבר, למעשה רוב הפעמים שהמחשב עשה לעצמו ריסט היה שבכלל לא הייתה מוזיקה פועלת.

אלא מהפעלות פתאומיות של מכשירים, לא תמיד המחשב היה נופל אבל סיכוי גבוה.

פורסם

אולי משהו מקצר ?

 

מה זה הפעלות פתאומיות של מכשירים ?

 

איך כיוונת את המפסקים שעל הספק ? אולי הם מכוונים לא נכון ?

 

כשהמנוע מכובה והסוויצ' במצב ACC - הכל עובד כמו שצריך ? אין בעיות ?

 

יש בנמצא רב מודד ?

...CASKA for life

פורסם

אף אחד עוד לא הזכיר את שלושת הגדולים?

נשמע באמת כמו בעיה של נפילת מתח בעת הפעלת צרכנים נוספים.

 

כאשר החלפתי מנוע לפני כחדשיים, פורק החיבור שהוספתי בין הפלוס של המצבר לאלטרנטור.

לפני כמה ימים כאשר נסעתי בכביש בין-עירוני ופתחתי חלון, הגברתי מעבר למקסימום הרגיל שלי ולאחר כמה שניות השתתקו הרמקולים.

בבית בדקתי עם רב מודד. המתח באלטרנטור בעומס היה כ-14.1V. לעומת זאת המתח בקטבי המצבר היה כ-13V בלבד עם נפילות.

כמובן שחיברתי מייד כבל 4 גייג' בין המצבר והאלטרנטור והבעיה נעלמה.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

המחשב הוא תכלס לא אמור להיות צרכן כזה מטורף

וזה שהמחשב דופק ריסטים (!!) ולא נכבה פשוט זה די מוזר..

אם הספק היה מרגיש שצריך לכבות בגלל מתח נמוך הוא היה מכבה את המחשב מסודר ולא עושה ריסט למחשב

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אל תחבר את המחשב על אותו כבל של המגבר, תריז חיווט חדש ונפרד למחשב.

 

אתה יכול לבדוק לפני העבודה ולחבר ישירות למצבר ואז להדליק את המגבר ולראות אם הבעיה חוזרת, במידה ואין בעיה אז תריץ חיווט מחדש למחשב.

פורסם

בעקרון אין שום בעיה, אבל לפי דעתי זה הדבר הראשוני שצריך לבדוק, מהסיבה שהוא הכי קל ויקח בדיוק כמה שניות לבדוק. במידה וזה לא ילך נתקדם הלאה.

×
×
  • תוכן חדש...