Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלון חשמלי תקול


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה מה קרה לי אתמול בלילה:

חלון חשמלי בדלת של נוסע ירד עד הסוף ולא רוצה לעלות חזרה :x

בגלל שהיה מאוד קר והיתה לפני נסיעה של 80 ק"מ הביתה עלה במוחי הרעיון הבא: הדבקתי שקית ניילון (כמו של חנויות בגדים) עם גאפר, וזה כיסה רב החלון. רק שעכשיו יש לי קצת בעיות שמיעה :oops:

מסקנה: תמיד לשים באוטו ניילונים, גאפר ועוד חצי בית. :roll:

שאלה: איך אני מרים את החלון ידנית? פירקתי את הכיסוי של הדלת וניסיתי למשוך את החלון אך לשבא. אני לא להוט על הרעיון להשאיר את האוטו עם ניילון על החלון עוד לילה, אפילו שצד ההוא צמוד לקיר.

אז, רעיונות, please...

 

לב

Spirit In The Dark

פורסם

ראשית לנסות לנקות מגעים בקונקטורים(מחברים) של המתגים ושל מרים החלון.

באם אין תגובה, לנסות להעביר מרים חלון מדלת אחרת(אחורית אולי) בכדי שתוכל לתפעלו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הנה מה קרה לי אתמול בלילה:

חלון חשמלי בדלת של נוסע ירד עד הסוף ולא רוצה לעלות חזרה :x

בגלל שהיה מאוד קר והיתה לפני נסיעה של 80 ק"מ הביתה עלה במוחי הרעיון הבא: הדבקתי שקית ניילון (כמו של חנויות בגדים) עם גאפר, וזה כיסה רב החלון. רק שעכשיו יש לי קצת בעיות שמיעה :oops:

מסקנה: תמיד לשים באוטו ניילונים, גאפר ועוד חצי בית. :roll:

שאלה: איך אני מרים את החלון ידנית? פירקתי את הכיסוי של הדלת וניסיתי למשוך את החלון אך לשבא. אני לא להוט על הרעיון להשאיר את האוטו עם ניילון על החלון עוד לילה, אפילו שצד ההוא צמוד לקיר.

אז, רעיונות, please...

 

לב

 

תן מתח 12 וולט ישירות למנוע (יש לך וולקן , לא ?) כשיהיה מזג אוויר יותר נעים , תתחיל לבדוק רציפות ומתח על כל המסלול למנוע החלון.

בד"כ הבעייה היא , כמו שאמר עמית - במגעים בתוך המתגים, או במחברים ליד מנוע החלון.

פורסם

במקרה שלי (חלון חשמל שמאלי ב-205 פוראבר 95') זה היה הסולנואיד (מנוע) של החלון. אני לא בטוח איך זה אצלך אבל בכמעט כל דגמי פיג'ו הישנים מדובר בחלק מצ'וקמק שעשוי מפלסטיק שממש לא מתוכנן להחזיק יותר מ-9 שנים (לעדות - חודשיים אחרי, הימני עכשיו הפסיק לעבוד).

 

החלק פורק באופן זמני והוצבו שני מוטות עץ בתוך הדלת כדי להחזיק את החלון במקומו. אחרי יומיים הוחלף בחלק מפירוק (350 ש"ח), מפרק התושבות של החלון (שתי חתיכות הפח בתצורת מספריים שמרימות את הזכוכית) גורז כהלכה (הוא מתייבש ומקשה על המנוע החשמלי להרים את החלון) והוא עובד יופי עכשיו.

 

זה על תקן המקרה הגרוע ביותר. כמובן שכל זה נעשה אחרי שנבדקו המגעים וכל האופציות הפשוטות יותר. מאחל לך בעיה זולה וקלה יותר! :)

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

×
×
  • תוכן חדש...