Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו ראיתי כבר את זה אבל לא רשום אם אני יכול להתקין רמקולים 6.5 לשנת 97 בפולו זה אפשרי בכלל

ואם כן כמה זה יכול לעלות???

פורסם

ב 97 זו אותה צורה כמו ב 96? אז כנראה שהתשובה היא שלילית.

 

יש לך מקום לרמקולים בדלתות?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז הבעיה היא שאני לא יודע אם יש מקום אני שואל אותך אם אפשר לבנות שם משהו או לא יודע להתקין ובטח צריך לעשות חור זה אפשרי בכלל ?

פורסם

אתה מדבר על הפולו קלאסיק או הרגילה ?

אם זה הפולו קלאסיק לפי מה שאני זוכר יש מקום לרמקולים בדלתות אם כי אני לא בטוח ולא זוכר באיזה מידה.

אם מדובר על הדגם הרגיל אז אין מקום לרמקולים בדלתות , יש מקום לרמקול 4 אינץ על הדשבורד.

אפשר לעשות בניה בדלתות כמו פה אבל מדובר בעלות לא מבוטלת.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני צריך לעשות בידיוק מה שהבחור הזה עשה לפולו שלו יש לי פולו רגילה כמה עולה לעשות מה שהוא עשה יענו רק הבניה בלי הרמקולים?

פורסם

מאיפה אתה בארץ ?

אני מציע שתיצור קשר עם יוסי אלפיין מסדנאת ECA

וקבל ממנו הצעת מחיר לבניה שכזאת

הוא גם זה שעשה את זאת שבתמונות

אני מעריך שהמחיר יהיה בין 2000 ל3000 שקל כתלות בדרישות שלך,

אבל הכי טוב שתדבר עם יוסי ותקבל הצעת מחיר רלוונטית ועיניינית

 

בהצלחה - ואל תשכח להעלות תמונות לאחר הבניה של הנסיכה

פורסם

ואוו 2000 שקל אחי אני כולה תלמיד י"ב זה המון כסף אני מאוד מקווה שזה יהיה בסביבות ה1000 לא יותר זה אפשרי בכלל ואני מפ"ת

פורסם

תדבר עם יוסי, תראה מה הוא יכול לעשות

אולי יש אופציה לפתרון קצת יותר יצירתי, מן הסתם קצת פחות מרשים אבל יותר יצירתי

 

דבר איתו - הכי טוב, מילה שלי הוא לא ינשך אותך :D

פורסם

מצטרף להמלצה על יוסי מECA.

 

אם אין לך תקציב לבניית פוד "כמו שצריך", בטוחני כי יוכל להציע לך אלטרנטיבה זולה ופשוטה יותר.

 

 

 

נ.ב.

 

מה קשור תלמיד י"ב?

יש כאן ילדים עם מערכות היי-אנד.. :-)

 

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...