Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תלוי בסלילים או בסליל שיש לך לסאב

עם יש לך סליל אחד עם התנגדות של 4 אום אז זה יהיה רק 4 אום (או שתחבר עוד סאב זהה במקביל וזה ירד ל2 אום)

עם יש לך סליל אחד עם התנגדות של 2 אום אז זה יהיה רק 2 אום (או שתחבר עוד סאב זהה במקביל ותקבל התנגדות סופית של 1 אום)

עם יש לך שני סלילים

2 סלילים שכל סליל 2 אום זה התנגדות סופית או 1 אום שתחבר במקביל את הסלילים או 4 אום שתחבר בטור את הסלילים

2 סלילים שכל סליל 4 אום זה התנגדות סופית או 2 אום שתחבר במקביל את הסלילים או 8 אום שתחבר בתור את הסלילים

 

מקווה שעזרתי ושבכלל הבנת אותי..

 

אלמוג שרון

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

בוא נתחיל מחדש.

אם יש לך את הדגם המדוייק של הסאב זה יכול לעזור מאוד.

 

אם אתה מדבר על סלילים אני מניח שיש לך את ה-P2 החדש {עם הממברנה השחורה}.

לסאב הזה יש שני פלוסים ושני מינוסים עליו {חיבורים של רמקול} רואים את זה ויזואלית.

 

לאחר שתציין את הדגם המדוייק נוכל לעזור לך יותר.

פורסם

זה בעייתי ,בסיטואציה כזו נידרש למדוד את הסלילים עם רב מודד

הדגם הנ"ל מגיע עם שני סלילים של 4 או 2 אום.

וזה חיוני ביותר לדעת איזה דגם מדובר, כדי לדעת איך לחבר את הסלילים.

 

עקרונית כדי שהמגבר שלך יספק 300RMS את צריך שהסאב שלך יהיה עם שני סלילים של 4 אום

ואז לחבר את שני הסלילים בחיבור מקבילי למעגל סופי של 2 אום.

 

הבעעיה היא שאם הדגם שלך הוא עם שני הסלילים של 2 אום אם נחבר אותם בחיבור מקבילי נקבל מעגל סופי

של 1 אום ,אם תחבר כך את הסאב למגבר אתה עלול לשרוף אותו.

 

ולכן חייבים לדעת באיזה דגם מדוייק מדובר.

פורסם

זה לא הדגם ,הקישור שהבאתה הוא לדגם הישן של P2 עם הממברנה הכסופה והוא בא עם סליל בודד

 

לך יש את הסאב הזה:

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=10&item_id=108279&locale=en_US&p_status=

 

או את זה:

http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=4&series_id=31&family_id=10&item_id=108278&locale=en_US&p_status=

 

שם לב שההבדלים בין הדגמים זה המספר לאחר ה-D

נידרש לדעת האם הדגם שלך הוא D4 או D2.

פורסם

אז אין לך שני סלילים בכלל ,יש לך סליל בודד של 4 אום.

{ומכאן משתמע שאתה לא יכול לחבר את הסאב ב-2 אום למגבר}

המגבר נותן יותר עוצמה כפונקציה להתנגדות הסליל של הסאב ,לך יש סליל בודד של 4 אום

ולכן המגבר יספק 150RMS ב-4 אום לסאב.

פורסם

אם אני קונה עוד סאב כזה ומחבר אותו בחיבור טורי או מקבלי לא יודע מה שעדיף למגבר הזה

זה יעבוד ב 2 אוהם ?

×
×
  • תוכן חדש...