Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור אתה עונה לי מרב סרן שמועתי, וטיסות שביצעת לא בחברה הזו, ולא ליעד הזה.

 

סבבה :)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
בקיצור אתה עונה לי מרב סרן שמועתי, וטיסות שביצעת לא בחברה הזו, ולא ליעד הזה.

 

סבבה :)

תשמעי, את מבריקה. אם סוכני נסיעות הם "רס"ן שמועתי" בשבילך, אין לי יותר מה להוסיף. את, אני מניח, לא מאמינה לאחרים ולכן מנסה הכל על עצמך, גם אם זה אומר שצריך לחכות 8 שעות בטשקנט לקונקשן או להסתובב לבד בלילה בשכונות הפחות טובות בניו יורק כי את לא מאמינה לשמועות שאונסים שם בחורות.

ארז רונן

פורסם

אין בעיה לטוס דרך קטאר. אתה לא עובר שם ביקורת דרכונים - אלא רק מחכה לטיסה שלך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

קרובי משפחה שלי עשו את הקומבינה הזאת של טיסה דרך קטאר לתאילנד והכל היה בסדר.

המחיר היה נמוך בהרבה והם טוענים שמחלקת התיירים במטוסים הללו הרבה יותר מפוארת.

פורסם
תשמעי, את מבריקה. אם סוכני נסיעות הם "רס"ן שמועתי" בשבילך, אין לי יותר מה להוסיף. את, אני מניח, לא מאמינה לאחרים ולכן מנסה הכל על עצמך, גם אם זה אומר שצריך לחכות 8 שעות בטשקנט לקונקשן או להסתובב לבד בלילה בשכונות הפחות טובות בניו יורק כי את לא מאמינה לשמועות שאונסים שם בחורות.

 

ואתה יודע הכי טוב כי אתה מאמין לכל מה שאומרים לך, בעיקר בעלי אינטרס.

 

מה אני אגיד לך - סמוך על סוכני הנסיעות - אני אסמוך על הנוסעים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
ואתה יודע הכי טוב כי אתה מאמין לכל מה שאומרים לך, בעיקר בעלי אינטרס.

 

מה אני אגיד לך - סמוך על סוכני הנסיעות - אני אסמוך על הנוסעים.

אני מייחס את האמירות הלא רציניות שלך לגילך הצעיר ולחוסר נסיונך. בכל מקרה אני מאחל לך טיולים מהנים ולא משנה דרך מי תבחרי לטוס.

ארז רונן

פורסם

למיטב נסיוני ארז צודק לגבי ההמתנות הארוכות, בזמנו טסתי גם אני עם אוזבקיסטן והייתה המתנה לקונקשיין של משהו כמו 9 שעות, ארוכות , מייגעות ומתישות, היו גם המתנות של יותר מזה לחבר'ה אחרים, אני פשוט אחרי ההמתנה הזו נשבעתי יותר לא לטוס איתם, כנ"ל עם אירופלוט הרוסים וטארו הרומנים (8שעות בטרמינל קפוא ו7 שעות בהתאמה), חברות מחרידות , מטוסים רעועים ודיילות עם רגליים של שחקני כדורגל, אבל זה מתייחס לכמה שנים אחרוה, אולי הם השתפרו היום , לא בטוח שבא לי לבדוק, לעומת זאת עם הירדנים הייתה לי טיסה מאוד מפנקת ואדיבה, אבל המצב הבטחוני היה אחר וכיום אולי יהיו כמה מבטים עוינים, לא יותר מזה.

"החיים הם מה שקורה לך בזמן שאתה עסוק בלתכנן תוכניות אחרות"

×
×
  • תוכן חדש...