Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועוד דבר

במירוצי אשקלון שזה להזכירכם במאה הקודמת,היו 3 קטגוריות של נפחים בלבד (ניפחי מנוע, קובי)

 

יש לדייק ולא סתם לזרוק הצהרות באויר !!

באשקלון היו 2 קבוצות נפחי מנוע -1300סמק' ו-1600 סמק' וקבוצה אחת "לעניים"' מכוניות סטנדרט עם הספק מנוע עד 70 כ'ס

לפני נתוני יצרן האסורה בשיפורים והיא הית הגדולה בקבוצות ,ב-1985,6 היו כ-35(!!) מכוניות באותה קבוצה !!

 

חוץ מזה אצלנו תמיד יהיו הצעות מכל הסוגים והתנגדויות !! עד שלא תהיה רשות,התאחדות או גוף מקצועי אחר סמכותי ואובייקיטבי ולא קשור לאף אחד מהמתחרים או הקבוצות ,המריבות והעימותים האלו יצוצו מידי פעם מחדש , והכוונה לכל סוגי הספורט המוטורי בכלל ,קארטינג,ראלי,עבירות ספורט עממי וכו'....

לא צריך תמיד לנפנף במשפט הנדוש אין דבר כזה בעולם , לפעמים יש נוסחאות שלא קיימות ודווקא מתאימות לאותה ארץ, קחו דוגמא איך נולד הראליספרינט? זו היתה הברקה בצרפת של נהגים שביטלו להם ראלי ובמקום אילתרו סוג של ראלי קצר ופשוט ,שאומץ על ידי מדינות רבות !!

 

מישל

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישל

בוא נדייק באמת

3 קבוצות כפי שאמרתי עד 1000 סמ"ק, עד 1300 סמ"ק, עד 1600 סמ"ק

אח"כ היה נסיון לאלפא קאפ.

אני עד היום זוכר בקאפ את המריבות על גודל הדיזות בקרבורטורים,המהומות והריבים.

ב1988 אוחדו נפחי המנוע של 1300 ו1600 למקצים משותפים עקב מיעוט משתתפים.

נדמה לי שהקאפ אלפא היה במכסימום 7 מכוניות וכשעברנו לעפולה הן כבר לא הופיעו (1990 ).

ראלי ספרינט איננה המצאה צרפתית אלא אנגלית,ולהזכירך מישל שמדובר פה על באמת מעצמות ספורט מוטורי.

שבוע טוב

מירוצי מכוניות

פורסם

לכל הנהגים והמתעניינים שלום רב!

 

כפי שסוכם בין IRDA לעמותת הראלי הישראלי, האחרונה תרכז את ענף הראלי.

 

להלן תמצית מתקנון הקטגוריות שיוגשו לרשות הספורט:

 

רכבים אסורים לתחרות במדינת ישראל במסגרת מרוצי נשיונל:

 

רכבי WRC

4X4 Group A

קיט קארס.

S2000

S1600

 

קטגוריות מותרות:

2X4 גרופ N לפי ההומלוגציה ולא כמו שיינתן ב 4X4

2X4 גרופ A

4X4 גרופ N (נשיונל) משמע רכב סטנדרטי ללא שיפורים כפי שמגיע מהיצרן.

 

2X4 גרופ SA רכבים שהיו שייכים לגרופ A ונגמרה להם ההומולוגציה.

2X4 גרופ SN רכבים שהיו שייכים לגרופ N ונגמרה להם ההומולוגציה.

4X4 גרופ SN רכבים שהיו שייכים לגרופ N ונגמרה להם ההומולוגציה.

 

דלק מסחרי בלבד 95 ו 98 אוקטן, מותר תוסף.

 

מכוניות שקיימות ולא מתאימות לתקנון בארץ יותאמו בפרק זמן סביר.

 

לשאלות נוספות ניתן לפנות לגבי סרוגו:

[email protected]

 

בברכה,

עמותת הראלי הישראלי

עמותת הראלי הישראלי !

פורסם
קובי ברכב שלך ניר, דני, כנעני, ועוד יש דפרינציל אלקטרוני ? אתה כותב שזה אסור בקאפ STI ?

 

 

יובל,הכוונה הייתה שאסור "בקרת אחיזה נשלטת אלקטרונית" ברכב שלי יש נעילה אלקטרונית לדיפרנציל המרכזי,

רק נעילה ללא שליטה על האחיזה, אני לא יודע מה יש לניר,כנעני,ודני.

 

 

קובי

פורסם

גבי - שאלה קטנה,

למה ב 4X4 אסור גרופ A וב - 2X4 מותר?

לא נראה לי הגיוני...

אם מותר - אז מותר בשתי הקטגוריות - ואם אסור - אז אסור בשתיהן - שווה לדעתי מחשבה נוספת.

אלון

 

נ.ב.

ועוד דבר,

לא הייתי אוסר להתחרות בישראל בשום רכב - גם לא ב WRC - אפשר להגביל ולהגיד שלא ידורג באליפות הארצית וכו' - אבל אם מישהו יביא רכב WRC לארץ (אם יש מטורף מלא בכסף כזה) - אז שהקהל יהנה מההצגה - דעתי האישית...

אלון

פורסם
אלון

קובי כותב מהגיגי ליבו ולא כפי שהוא ציין בעזרת זלמן.

אין שילדה שונה מהמקור מאיפה זה בא?

המכונית של קובי כהן (להזכירך היתה שלי) איננה חלשה יותר משום רכב אחר מאותה שנה.

היא STI מושלמת

קטגוריה חופשית היא פתח למירוץ חימוש הכי מטורף שיש (מכוניות דראג עם כלוב למשל)

לכן אני שולל זאת מכל וכל ולא אוסיף.

מתחילת דברי אמרתי אולי קצת בציניות שהמעצמה הגדולה בספורט מוטורי ונציגה מנסים להשריש פה תורה חדשה

מבלי לפגוע באף אחד אנחנו פה בארץ זבי חוטם בספורט מוטורי מול העולם ולכן עדיף שנלמד מטובים מאיתנו במקום להחליט לרמי שוכטוביץ' למשל לנסוע עם האיוו 1 שלו.

אגב אם מישהו חושב שלרדת מSTI לGT זה ממשי? הוא פשוט לא יודע על מה הוא שח.

צריך להחליף למעט השילדה את כל, אבל כל המכלולים.

זו תהיה הטעות הכי גדולה למי שמשתעשע ברעיון ואני חושב שהוא חולם.

גם קובי כהן אפילו אם היה משתגע ומחליט לרדת לGT עם המכונית שלו אני כבר אומר וזו סתם דוגמא

1. אין ולא היה ביצור GT 2 דלתות

2. משקל הרכב 2 דלתות כבד יותר מ4 דלתות

עדיף להתחרות עם מה שיש ולהשתפץ לתקופה העתידית של ליגה אמיתית (עם ביטוח:-))

 

 

 

1.דני לוי...אל תכניס לי מילים שלא אמרתי לפה,לא אמרתי שזלמן עזר לי או אמר לי לגבי תקנון הקאפ ועל שינויים בשילדה,

אמרתי שאנחנו כקבוצה בהנהלת זלמן נחליט מה לעשות ואיך בעונה הקרובה....

 

2.למה כל תגובה שלך נכתבת בהתנשאות? אתה תמיד יודע הכל והנהגים בארץ לא יודעים כלום ובטח לא לנהוג והנווטים לנווט,

קצת פרגון לפעמים לא יזיק,זאת בקורת בונה למרות גילך שכמעט כפול משלי :wink:

 

3.אתה מתנגד בתוקף לקאפ,כי אתה בונה\מכין איוו 10 ?

 

 

אגב גם חלק המכלולים של הרכבים שבקאפ GT חוץ מהמנוע לא סטנדרטים....

 

 

קובי

פורסם
מישל

נדמה לי שהקאפ אלפא היה במכסימום 7 מכוניות וכשעברנו לעפולה הן כבר לא הופיעו (1990 ).

 

איזה קשקוש !!

הרי אתה מודע שהזכרון שלך .....! אתה אפילו לא מוכן להתחרות בלי נווט !!

 

מישל

פורסם

מאיפה הרוע הזה?

האם לא נכון הדבר שהיו מריבות עד השמיים בקאפ?

מריבות הדיזות קראנו לזה, אז מי שכח?

קובי כהן

שום התנשאות ושום נעליים,מאיפה הרכילות שאני בונה איוו?

מכיוון שעמותת הראלי קבעה את הכללים למירוצי ראלי ואני מסכים (אני מתחרה בראלי),כל הוויכוח עובר להיות בשלב זה אקדמי.

מישל גדז'

אני אינני אוהב ספרינטים מהרבה טעמים זה אומר שאתה חייב להתנגח?

מירוצי מכוניות

פורסם

כוונתי לא היתה להתנגח בך , בסך הכל ציטטתי את מה שבדרך כלל אתה מצהיר ש"כיום אתה פשוט לא מסוגל לנהוג בלי נווט מתוך הרגל " זה הכל !!

 

עוד בקשר לזיכרון שלך , ציינתי שאינך זוכר את מספר המשתתפים בקבוצת "N" באשקלון - זכרת 7 בזמן שבפועל היו כמה עשרות !!!!

 

מישל

פורסם

דני לא רכילות,שאני זלמן והמכונאי שלי הינו אצלך במוסך להחלפת גלגל אמרת שקנית איוו 10 באמריקה ואתה מביא אותה לארץ ומכין אותה,זוכר?

 

אגב, הרבה הגיבו להודעות כאן אבל ההודעות שלך תמיד עםארס...

 

 

קובי


×
×
  • תוכן חדש...