Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבד מסנן הדלק ולא ניתן לאתרו.

זירת הפשע: אופל אסטרה 1992 1.4 ליטר קרבורטור.

החשוד: מפעל אופל.

כיוון חקירה: נערך חיפוש נרחב באזור המנוע, הקרבורטור, מיכל הדלק וסביבתו.

השערה: ייתכן ובדגם זה ייצרו מסנן קבוע, שלא צריך להחליף ולכן הוא כל כך מוסתר?

משך החקירה: החיפושים ממשיכים זו השנה החמישית.

ניראה לאחרונה: כעקרון, לא ניראה אף פעם, אבל ההגיון מרמז על חיוניות הימצאותו.

 

 

בעל האופל מבקש את עזרת הציבור בחיפוש מסנן הדלק. כל פיסת מידע יכולה לעזור לאתר את המסנן המיסתורי. פרס למוצא!!!

פורסם

הלו אין ולא היה ולא ניברא אופל אסטרה או קדט או אסקונה או קורסה עם מסנן דלק...

כל המכוניות שצינתי ועוד הרבה סוגים של מכוניות שוקו מהיצרן בלי מסנן דלק.

ניתן ורצוי להוסיף מסנן דלק.

יש מסנן קטן מאוד בתוך הקרבורטור (במחט) :p

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

כן, זה מה שעשיתי אחרי קניית הרכב (לפני כ 5 שנים). חתכתי את הצינור לפני כניסתו

לקרבורטור וחיברתי מסנן. פשוט המחשבה של מצאתי את המסנן המקורי הציקה לי.

 

"בני ל", אתה בטוח ב 100% שזה נכון? אם כן, אז הסרת מליבי את המחשבה שהציקה

לי כל כך הרבה זמן.

 

אפילו בפורומים לא ישראלים של אופל לא יכלו לתת תשובה. רק נדהמו מהעובדה שיש אופל אסטרה עם מנוע 1400. ועוד יותר נדהמו שייצרו אותה עם קרבורטור. אז הסברתי לאנשים

שאני גר בישראל ושאנחנו מפגרים בכמה שנות אור. :lol:

פורסם

בהרכבת מסנן דלק באופן עצמאי יש לנקוט משנה זהירות במיקומו של הנ"ל.

 

זכורני מקרים של רכבי פיאט עם מנוע ה-903 אשר היו מרכיבים את המסנן לפני הכניסה לקרבורטור, אך אליה וקוץ בה, מיקומו של הנ"ל עבר בדיוק מעל לחוטי ההצתה, ורבים המקרים שרכבים כאלו פשוט התלקחו להם(גם לעבדכם :cry: ).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

א) אני בטוח ב1000% שאין מסנן דלק. כמו כן יש להרכיב את המסנן בצורה

המפורטת להלן ורק כך!!!

יש לחתוך את צינור בכניסה למשאבת הדלק בלבד ולהוסיף את המסנן.

בשום אופן איין לחבר את מסנן הדלק בין משאבת הדלק לקרבורטור.

 

בהצלחה :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...