Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב שירד מהכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עצר את חבר שלי שוטר כשהוא על רכב שירד מהכביש

היה לו משפט והוא קיבל חודשיים שלילה 3 שנים על תנאי ו 700 שקל קנס!

 

זה הוא הדין כלפי עבירה כזו?!

נשמע לי מוגזם..

שווה לו להגיש ערעור?

(ליתר דיוק זה היה אופנוע שירד מהכביש..)

פורסם

תתעורר :idea:

 

לדעתי חברך יצא בזול :?

נסיעה ברכב(ואין זה משנה שזה אופנוע) ש"הורד מהכביש" = לנסיעה ברכב לא תקין מבחינת החוק.

רכב אשר קבל הודעת אי שימוש(כך נקראת הורדה מהכביש) = לרכב ללא טסט בתוקף.

 

חברך קבל פחות מהמינימום שקבוע בחוק, כך שלערער נראה לי חסר סיכוי(יכולים עוד להחמיר עימו).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

אתמול בלילה חבר שלי נסע ללא טסט וקיבל "רק" 250 שקל דוח ככה שזה סותר את מה שרשום למעלה.....

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
אתמול בלילה חבר שלי נסע ללא טסט וקיבל "רק" 250 שקל דוח ככה שזה סותר את מה שרשום למעלה.....

 

רכב ללא טסט איננו רכב ש "הורד מהכביש" !

 

רכב שהורד מהכביש הינו רכב שבגלל X ליקויים הוחלט שעד שיתוקנו אין לרכב הזה תקינה \ אישור לנסיעה בכבישי הארץ

 

או

 

רכב שהוכרז "טוטאל לוסט"

פורסם

רכב ללא טסט כאשר פג רישיון הרכב בתקופה שלא עולה על 6 חודשים = 250 ש"ח קנס.

כאשר רישיון הרכב לא בתוקף מעל 6 חודשים = משפט!! בדרך כלל שלילה.

כאשר אין טסט לרכב או כאשר הרכב הורד מהכביש אין כיסוי ביטוחי לרכב!!!

פורסם
עצר את חבר שלי שוטר כשהוא על רכב שירד מהכביש

היה לו משפט והוא קיבל חודשיים שלילה 3 שנים על תנאי ו 700 שקל קנס!

 

זה הוא הדין כלפי עבירה כזו?!

נשמע לי מוגזם..

שווה לו להגיש ערעור?

(ליתר דיוק זה היה אופנוע שירד מהכביש..)

 

רכב שירד מהכביש, אין לו ביטוח...

אז הוא קיבל לדעתי עונש קל ביותר...

×
×
  • תוכן חדש...