Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

לאחר שקראתי כאן על הווקסים למיניהם

הבנתי שאני צריך ווקס לצבע מטאלי שכן

הרכב שלי הוא בצבע כסף מטאלי והחלטתי

ללכת על של "קארפלן" חיפשתי בחנויות ולא

מצאתי רק באתר שלהם יצרתי איתם קשר

ואמרו משלוח זמן וכ"ו,לא היתה לי סבלנות

ובסוף רכשתי את ה COLOR MAGIC PLUS

של "טרטל ווקס"בצבע כסף לאחר שאמרו לי בשני מקומות שהוא

מתאים למטאלי(אני לא טוב באנגלית)למרות שלא

רשום בחזית שזה למטאלי,כמובן

שמיד התחלתי בעבודה יסודית ולטעמי התוצאות

לא משהו ציפיתי שיהיה נוצץ נוצץ

אלא אם כן עשו לרכב ווקס לפני שקניתי אותו

כי הוא היה קצת מבריק,רציתי לשאול את המנוסים

בזה האם הרסתי או פגמתי בצבע או בלכה של הרכב??

אם כן,מה עליי לעשות?

אשמח גם להמלצות שייצא נוצץ וכמובן שומר ספציפית לצבע הזה.

 

צירפתי תמונות של הווקס ושל הרכב(לא משהו אבל זה

מה שיש עליי כרגע)

21-01-09_0147.jpg

פורד (Large).jpg

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קשה לראות תוצאה מתמונה קטנה רחוקה ובצל.

צלם את הרכב בקלוזאפים על חלקים מסויימים ובשמש, בכל אופן מרחוק הרכב נראה בסדר גמור.

איך עשית את הווקס? קראת כאן איך עושים, כי יש מדריך מצויין ומפורט של חבר פורום כאן שמומחה בזה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

תהיה רגוע לא הרסת את הצבע, ווקס הוא ציפוי ולכן לא פוגע בצבע .

על מנת שהצבע יבריק רצוי לעשות טיפול מקיף במידה ואתה לא עשית את זה בעצמך בעבר תפנה לאחת המקומות שמתמחים בזה .

Peugeot 208GTI

פורסם

כן בטח,חרשתי על הנושא וקראתי את המדריך

שאתה מדבר עליו,עשיתי בדיוק לפי ההוראות

ובעבודה יסודית מאוד.

הרכב גם בלי היה נראה בסדר גמור רק רציתי יותר מזה.

האמת אני מבולבל לגמרי עכשיו,זה פוליש או וקס?

אוטופיניש(או משהו אחר מומלץ) כדאי לעשות עליו בזמן הקרוב

או שזה לא יעזור?

פורסם

התמונה של הבקבוק לא בפוקוס, אז קשה לי להגיד מה זה בדיוק החומר הזה. (אתה בטוח שזה ואקס רגיל ולא איזה משהו אגרסיבי יותר?)

 

עכשיו שמתי לב, מהשירשור שהדביקו לך - תקרא בדיוק מה החומר הזה עושה.

 

אני בכל מקרה משתמש בואקס של קארפלן, והתוצאות יפות מאוד, בהחלט מוסיף גימור וניצוץ לצבע.

הזמנתי באינטרנט מהאתר וקיבלתי די מהר (שבוע גג).

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

יואב,

קראתי את השרשור הוא לא ברור וחד משמעי

מה שנראה לי שאזמין עכשיו מקארפלן בנוסף לטרטל.

 

הזמנת את האוטופיניש או מה?

פורסם

כן. אוטופיניש, הזמנתי גם עוד מוצרים שלהם ואני מאוד מרוצה. אם מזמינים מעל מחיר מסוים, המשלוח הוא חינם.

אני גם די מרוצה מהשמפו וה FLASH DASH.

 

http://www.carplan.co.il/sg_product~NRP001~2~0.htm

 

הואקס הזה נותן תוצאות מיידיות טובות ומחזיק לא רע. אני עושה פעם ב 3 ~ 4 חודשים. שריטות הוא לא ממש מעלים, אבל אני גם לא חושב שזה תפקידו.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

בדיקה קטנה מראה שכנראה מדובר בפוליש ולא בווקס, לכן אתה גם לא תראה ברק מיוחד.

אם לא מדובר בפוליש לצבע מטאלי יתכן וגרמת נזק.

 

לטעמי, כדאי לבצע ווקס ויפה שעה אחת קודם.

כדאי גם לגשת לפחח שיבדוק את הצבע ויבדוק אם נגרם נזק לשכבת הלכה (במטאלי מדובר בשכבה נפרדת ולכן מדובר במקרה עדין יותר).

 

בפעם הבאה קצת סבלנות תוכל לעזור.

** האמור להעיל אינו מהווה ייעוץ מקצועי ואינו מתיימר להחליף אחד.

פורסם

תודה!נראה לי שאלך על זה.

 

בקשר לפלש דש הוא כמו התרסיס

קצף של STP לניקוי כי יש לי אותו

והוא נחמד להורדת כתמים לא יותר מזה,

או שהוא ממש מחדש את הדשבורד וההגה

בקיצור פנים הרכב לאורך זמן ויפה?

פורסם
בדיקה קטנה מראה שכנראה מדובר בפוליש ולא בווקס, לכן אתה גם לא תראה ברק מיוחד.

אם לא מדובר בפוליש לצבע מטאלי יתכן וגרמת נזק.

 

לטעמי, כדאי לבצע ווקס ויפה שעה אחת קודם.

כדאי גם לגשת לפחח שיבדוק את הצבע ויבדוק אם נגרם נזק לשכבת הלכה (במטאלי מדובר בשכבה נפרדת ולכן מדובר במקרה עדין יותר).

 

בעקרון ידעתי מה אני מחפש אבל לא היה והמוכרים הרמאים האלה

המליצו בחום למרות ששאלתי שוב שוב, ביאסת אותי אחי!

מקווה שלא גרמתי נזק!!מה אני עושה עכשיו אם אני קונה אוטופיניש

שוטף את הרכב מייבש ומורח או קודם אני צריך להסיר את הטרטל הזה?

אם כן, איך מסירים?

פורסם

זה לא פוליש אלא ווקס אם תוסף השתמשתי בזה בעבר, הסיבה שהרכב לא מבריק זה בגלל שכנראה הרכב לא עבר ווקס בעבר .

 

בדיקה קטנה מראה שכנראה מדובר בפוליש ולא בווקס, לכן אתה גם לא תראה ברק מיוחד.

אם לא מדובר בפוליש לצבע מטאלי יתכן וגרמת נזק.

 

לטעמי, כדאי לבצע ווקס ויפה שעה אחת קודם.

כדאי גם לגשת לפחח שיבדוק את הצבע ויבדוק אם נגרם נזק לשכבת הלכה (במטאלי מדובר בשכבה נפרדת ולכן מדובר במקרה עדין יותר).

 

בפעם הבאה קצת סבלנות תוכל לעזור.

** האמור להעיל אינו מהווה ייעוץ מקצועי ואינו מתיימר להחליף אחד.

Peugeot 208GTI

פורסם

אם היית קורא את כל מה שרשום שם היית נתקל בזה

Masks minor scratches and swirls

שזה אומר שזה מכסה שריטות קלות משמע ווקס "עם צבע" או ווקס עם תוסף .

 

Peugeot 208GTI

פורסם

התרגום במקרה הזה הוא להסוואה ולא לכיסוי.

 

וכדי להבהיר זאת - שום ווקס לא יסיר Swirls,

שאלו השריטות הקטנות שניתן לראות בשמש בחלק מהמכוניות על הכביש.

 

ועוד דוגמא:

http://www.amazon.com/Turtle-Wax-T374KT-Polish-ChipStik/dp/B00062ZJ4O

 

Turtle Wax T374KT Color Magic Car Polish with ChipStik

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...