Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברשותי אפלאוז שנת 93 אוטומט.

בזמן האחרון אני שומע רעשים מצד שמאל של הדשבורד, מכיוון היציאה של המזגן, של מן גלגל שיניים כזה שמסתובב וחורק.

ככל שאני נוסע יותר מהר אני שומע את זה יותר חזק.

הרעשים האלו ממש מעצבנים ומפריעים לנסיעה.

בעמידה אין את הרעש, רק בנסיעה.

ממה זה יכול להיות?

תודה לעונים.

פורסם

יש כמה אפשריות לבעיה הזאת.

 

או שהכבל של הספידומטר בלוי ועושה את הרעש.

 

או שהמד מהירות שם האוטו כבר ישן והתפקרו שם כמה גלגלי שיניים, או זזו, וזה עושה את הרעש.

 

 

 

כשאתה נוסע המחוג של המהירות קופץ?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי במכון ספידומטרים והחליפו לי את הכבל , עכשיו אין רעשים והמחוג של הספידומטר כבר לא מרצד אבל יש

לי בעיה שהספידומטר לא עובד עד שאני מגיע ל40 קמ"ש..ברגע שאני מגיע ל40 הוא מתחיל לעבוד תקין.

יש למישהו מושג ממה זה יכול לנבוע? הבחור שהייתי אצלו אמר שכנראה הבעיה בשעון וצריך לפרק ולראות.

תודה.

פורסם

יש לי אותה בעיה בדיוק - עד 40 קמ"ש המחוג מראה 0 קמ"ש.

 

הבעיה נימצאת בספידומטר - שים לב שאתה נוסע במהירות הפחותה מ- 40 קמ"ש שעון הקילומטרים ממשיך להסתובב ושעון המהירות מראה 0 קמ"ש.

×
×
  • תוכן חדש...