Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני צריך להיות מחר ברעננה בסביבות 1-2 בצהריים,

2 שאלות:

- מתי לצאת מחיפה בשביל להגיע בזמן עקב פקקים לא פקקים? (אני מכיר את הדרך - יש ג'יפיאס).

 

- האם מסוכן לקבל אבנים בדרך? את הדרך עצמה אני לא מכיר אין לי מושג מאיפה הג'יפיאס יכול להנחות אותי, אולי דרך

כבישים מהירים שמצידי הכביש יש כפרים ערבים? (למשל בדרך לת"א בכביש החדש מחיפה יש כפר ערבי מצד ימין)

 

תודה וצהריים טובים,

אוהד.

פורסם

אין שום בעיה, כביש 4 לרעננה או אם אתה רוצה, כביש 2 ותרד במחלף נתניה דרום (איקאה).

 

בשעות האלה אין פקקים, מהיציאה של חיפה (מתם) בערך 50 דקות עד הכניסה לרעננה.

פורסם

לא מסוכן בכלל אבל אני חייב לציין שעל הגשר של ג'יסר בכביש 2 יש ניידת משטרה 24 שעות כבר יומיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כנס לפורום שיפורים - התקן טורבו ומיגון וסע .( עכשיו אתה תאורטית יותר מהיר מאבן ) :wink:

 

או שם דגל ציבעוני + כפיה - והכול בידי אללה ( לא שזה עזר אתמול לישראלי הבדווי המסכן :idea: )

 

סע רגיל בכביש החוף , וזה הכל , זו המדינה שלנו , וכאשר צריך להתמודד עם בעיה , מתמודדים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

באמת שאני לא מתכוון להעליב, אבל עם קולט כחולה אני לא חושב שתהיה לך בעיה לעבור דרך כפרים ערביים בשלום.

 

אם היית עם טויוטה קורולה עם סמל של אלביט או בתוך מאזדה 5 עם לוגו של AMDOCS, אני משער שזה כן יכול להיות טיפה יותר מסוכן.

×
×
  • תוכן חדש...