Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ פורד אסקורט MK1


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

והיום הורכב הסרן האחורי. Looking gooooooooooood

עוד מעט שנה מאז התחלת הפרוייקט, והאוטו חזר לעמוד על הרגליים.

IMG_8953.JPG

IMG_8956.JPG

IMG_8958.JPG

IMG_8959.JPG

IMG_8960.JPG

IMG_8961.JPG

IMG_8963.JPG

IMG_8967.JPG

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

  • תגובות 199
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיפוץ מכלול ההגה -

ניקוי כללי והסרת צבע

צביעה

חידוש גרמושקות והחלפת גומיות חיבור לגשר

גריז חדש

החלפת תפוחי הגה

IMG_6573.JPG

IMG_8972.JPG

IMG_8973.JPG

IMG_8976.JPG

IMG_8981.JPG

IMG_8988.JPG

IMG_8990.JPG

IMG_8991.JPG

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

עבודה מרשימה, חבל שלא החלפת את הגומי של הקופלונג הגה, הוא ניראה ממש גמור,

למבינים, איך באמת מחליפים אותו, והאם ניתן לסדר בו חופשים ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

לא יודע בדיוק לגבי פורדים אירופאיות אבל לאמריקאיות למשל יש קיט שיפוץ או קופלונג שלם לקניה.

הקיט שיפוץ בעצם כולל את כל הגומיות בלי הברזלים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

הקופלינג באסקורט הוא מבד. הוא ממש לא גמור ואין בו חופשים.

בכל זאת, אם אתה רוצה להחליף קופלינג צריך לחתוך את הפינים ולקנות קיט שבנוי מחלק גמיש - גומי ומברגים + מרווחונים גמישים.

http://cgi.ebay.co.uk/STEERING-COLUMN-COUPLING-ESCORT-MK1-AND-II-1968-1980_W0QQitemZ400053435763QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item5d250afd73&_trksid=p3286.c0.m14

 

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
עבודה מרשימה, חבל שלא החלפת את הגומי של הקופלונג הגה, הוא ניראה ממש גמור,

למבינים, איך באמת מחליפים אותו, והאם ניתן לסדר בו חופשים ?

 

אני החלפתי באסקורט שלי את כל הגומיות והבושינגים בקיט מלא של SuperPro.

כאן בקטלוג: http://203.31.191.243/fulcrumCat/ ישנן שתי אופציות של הקופלונג של ההגה:

1) את זה אני הרכבתי: SPF0354K

2) האופציה השניה: SPF1159K

 

יש בארץ סוכן:

כתום

אורי זמיר 052-2782163

ניר בן-ארי

מוסך 'דרך השטח בשרון'

קיבוץ שפיים.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אחרי חודש גשום וללא הזדמנות אמיתית להתפנות לתחביב הממכר, נחת אצלי הרפד שסיים לרפד מחדש את הספסל האחורי והכסאות וייצר סט דיפוני דלתות מ ד ה י מ י ם. התחלנו בבוקר בריפוד הרצפה, בצהריים כבר אפשר היה לראות אוטו מציץ מתוך השלדה העירומה.

באותה הזדמנות הותקנו השמשות הקדמית והאחורית שזכו לפני כן לטיפול מסור להסרת כלל המדבקות הישנות והרכבת סט גומיות חדש, והותקנו הגומיות (החדשות) של הדלתות.

 

מממ.... יאמי....

IMG_9019.jpg

IMG_9020.jpg

IMG_9022.jpg

IMG_9024.jpg

IMG_9026.jpg

IMG_9028.jpg

IMG_9033.jpg

IMG_9034.jpg

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם

שלום.

 

כול הכבוד השקעה יפה!!!

אבל יש בעיה אחת ואני חולק על דעתך.

מסרק ההגה שראינו את התמונות.

זה שפרקתה את גומיות האבק ורחצתה, צבעתה , והרכבתה גומית חדשות , זה לא שיפוץ הגה ידידי זה נזק להגה.

לדעתי אם אתה יודע טוב אם לא קח את ההגה לשיפוץ אמיתי ולא קוסמטיקה!!!

זה רשלנות וחוסר אחריות.

חלקי בטיחות או שמשפצים כמו שצריך, או לא נוגעים אלה בעל מקצוע מיומן בתחום.

כאשר רחצתה את מסרק ההגה אז חומר ניקוי חדר לתוך השינן ואין דרך להוציא את החומר ולא משנה איזה חומר מה שיקרה ההגה ינזק בצורה קשה כי במקום גריז נקי וטוב יש איסה שתגרום להרס ההגה.

כך לא משפצים חלקי בטיחות ברכב!

אני מצרף תמונות שתבין למה אני מיתכון כך משפצים מסרק הגה!

מחליפים את החלקים הדורשים החלפה כגון מיסבים שינן בוכסות וכו'.

 

 

בברכה בני ל

CIMG2070.JPG

CIMG2071.JPG

CIMG2072.JPG

CIMG2073.JPG

CIMG2074.JPG

CIMG2077.JPG

CIMG2078.JPG

CIMG2079.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

נמרוד - כן, אלה הגומיות של Scott's Old Rrubber. לא שכחתי, ניפגש בקרוב...

 

בני - לא יודע מאיפה הסקת שרחצתי את המסרק ושגרמתי לו נזקים. ההבנה של המשמעות הבטיחותית של העיסוק בתחביב ברורה מאד.

טייפ סלילים, פטר והזאב, קומודור 64 ו... פורד אסקורט לבנה

פורסם
אני מזכיר שיש אצלי עוד חבילה קטנה בשבילך smiley-chores025.gif

+ 1.

שמח מאד לראות את ההתקדמות המרשימה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אין מילים,כבוד !

 

 

לחשוב שפעם...ישראלים נעו עם הרכב הזה בכל רחבי ישראל יהודה שומרון גולן ואף בסיני...!

 

סע כמו לורד סע ב...

פורסם
attachment.php?attachmentid=179312&d=1258746583

בני איזו גלידה זו?

 

 

שלום.

 

 

כבר דובר רבות בנושא הזה בשילשול של שרמונטיה.

אני למכוניות שלי נותן את הטוב ביותר והגריז הוא מתוצרת

"גלידה קאליסימו"

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:


×
×
  • תוכן חדש...