Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי רכב הונדה סיויק קופה שנת 95',

ואחרי כמה זמן שקניתי והגעתי להמוסך סתם לבדיקה אמרו לי שיש מכה בקצה השילדה,מה אני צריך לעשות?אפשר לתקן את זה?אי אפשר לתקן?מה המחיר של התיקון?

 

ועוד שאלה מה יכולה ליהיות הבעיה שהטורים של הסקאלה של המהירות לא עובדת?

 

תודה לעוזרים icon_smile.gif

Honda civic Coupe 95'-My Lov-e-e-e-e=]

פורסם

מה הכוונה?

המכה מן הסתם מתוקנת אחרת לא היית יכול לנסוע ברכב בכלל, לכן, אין לך מה לעשות (ואתה לא צריך לעשות כלום).

 

תתחדש :-)

פורסם

תודה רבה לך.

אבל זה לא יכול ליגרום לבעיות כל שהם?

ואם יכול לעזור לשאלה השניה אני ישמח,מה יכולה ליהיות הבעיה שהטורים של הסקאלה של המהירות לא עובדת?

Honda civic Coupe 95'-My Lov-e-e-e-e=]

פורסם

אם זה "קצה שלדה" ואין מכה בקורות אז הבעייה היחידה שלך תהיה למכור אותו בעתיד.

בקשר לסקאלה - יכול להיות מפיוז שרוף ועד חיישן סל"ד לא תקין (פחות סביר), גש למכון ספידומטרים לבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...