Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מבין שהרץ נהיה שכונה

אחד מוכר MLK ב4 אלף השני ב2500

אחד מוכר היי אנרג'י ב 2200 שקל השני ב1200

נראה לי איבדו את הראש

פורסם
חוץ מהMLK165 יש את הסדרה מעליה - MLK2,הבדל של כמה מאות שקלים אבל בזמנו שבדקתי בפורמים בחו"ל הMLK2 הוגדר כטוב משמעותית מה165

ועל פי חוות הדעת משתלם להוסיף עוד קצת ולשדרג

 

MLK2 עולה פי שניים מMLK165 וכן,זה סט ברמה יותר גבוהה ובין הטובים שיש ב2 WAY.

אבל בשביל הסט הזה הוא צריך להכפיל את התקציב!

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

הייה לי את המידבאס של המילה אבל הגבוהה מבינהם הML1600 הוא הייה פצצה ,לפניו הייה לי את האילייט, ואין מה להשוות בין השניים.

בטח שאין מה להשוות האלייט היה 5.25 וההרץ היה 6.5 כל אחד מהם גם היה מותקן בתנאים שונים כך שההשוואה ביניהם היא לא נכונה.
פורסם

הרמקולים הם חדשים אני מביא אותם מיבואן שאני קונה ממנו כבר שנים ותמיד הייתי בודק את המחירים שלו מול סקרים בשוק

שהייתי עושה והוא באמת זול זה למה אמרתי הצעה מפתה כי אני חשבתי שאם לא דרכו אז הרמקול הזה יעלה לי הרבה יותר

(חדש לא לשכוח).

 

אני יכול לבדוק כמה הוא יציע לי על ה-MLK2 וגם רציתי בהתחלה אבל אני לא יודע אם להשתולל יותר מדי רק על הקומפוננט

כאשר יש לי עוד לקנות הגברה טובה +סאב +איטום+התקנת כל הציוד.

ככה בשביל שתבינו פשוט לא מזמן קניתי רכב חדש (הראשון שלי) לכן מכל מה שהיה לי לפני נשאר לי רק ה-HU של קלריון DXZ785USB, בקיצור יש לי לא מעט כסף להוציא לכן אני מחפש איפושהו לחסוך לכן שאלתי איך המחירים של המוצרים האלה בארץ כי אני פשוט לא מוצא אותם בחיפוש רגיל.

 

לגבי עניין השמיעה של הסט אני מקווה מאוד שיצא לי לשמוע כי תמיד עדיף לשמוע את אותו סט ספציפי שמעוניינים לקנות ואני לא יודע בדיוק איפה אני יכול לשמוע את שני הסטים האלה למרות שאני רוצה להגיד לכם שאני בן אדם ממש לא בעייתי מבחינת הסאונד שאני יכול לשמוע עד היום שמעתי המון סוגים של מערכות אם מקצועיות ואם לאו ואין לי הרבה בעיה לאהוב את הסאונדים השונים.

ובמיוחד כשמדובר בסט כזה של הרץ אני לא חושב שתהיה לי בעיה איתו.

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם
הייתי שמח אם הייתה השוואה בין קלארוס \ לייגיטיה לבין הMLK165 \MLK2

 

אני חושב שיצא לנו להיפגש אצל רוני, בכל מקרה אם תרצה השוואה אמיתית אתה מוזמן לקפוץ אלי לקבל השמעה של CLARUS (אני נמצא בפ"ת) ולאחר מכן לשמוע אצל מישהו אחר בפורום MLK, זו ההשוואה הכי טובה והכי אמיתית שיכולה להיות. :)

×
×
  • תוכן חדש...